.jpg)
Θα το κυκλοφορούν και οι πιτσιρικάδες από 14 ετών.
1,2 μέτρα πιο μικρό από το Toyota Aygo X.
Γκάζι - φρένο στο τιμόνι για να το οδηγούν και άνθρωποι σε αναπηρικά αμαξίδια.
100 χλμ. η αυτονομία, αλλά και ηλιακούς συλλέκτες στην οροφή για +30 χλμ.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Η απάντηση της Toyota στα οχήματα μικροκινητικότητας
Η Toyota στο πλαίσιο του Kenshiki Forum, στις Βρυξέλλες παρουσίασε, το ανανεωμένο bZ4X, το αμιγώς ηλεκτρικό C-HR αλλά και το επίσης ηλεκτρικό Urban Cruiser που σύντομα θα διατεθεί στις ευρωπαϊκές αγορές. Ωστόσο, η ιαπωνική φίρμα είχε μαζί της και το μικροσκοπικό, FT-Me Concept, δείχνοντας έτσι τις προθέσεις της να εισέλθει στον τομέα της μικροκινητικότητας με ένα δικό της μοντέλο.
Θα το οδηγούν και οι πιτσιρικάδες από 14 ετών
Το πρωτότυπο FT-Me επί της ουσίας μας παρουσιάζει ένα διθέσιο ηλεκτρικό τετράκυκλο, το μοντέλο παραγωγής του οποίου θα μπει απέναντι από τα Citroen Ami, Opel Rocks-e, Fiat Topolino και Mobilize Duo. Όπως τα προαναφερόμενα οχήματα, έτσι και το FT-Me, θα μπορούν να το οδηγούν και έφηβοι ηλικίας από 14 ετών, ανάλογα βέβαια με τα όσα ορίζουν οι νόμοι της κάθε ευρωπαϊκής χώρας.
1,2 μέτρα πιο μικρό από το Toyota Aygo X
Η Toyota εμπνεύστηκε τη σχεδίαση του FT-Me Concept από τα κράνη Jet, δίνοντας στο όχημα κοντούς προβόλους και ψηλά τοποθετημένα LED φωτιστικά σώματα. Να πούμε πως το FT-Me concept έχει μήκος μικρότερο από 2,5 μέτρα, δηλαδή είναι κατά 1,2 μέτρα περίπου πιο μικρό από το γνωστό στα μέρη μας, Toyota Aygo X. Χάρη σε αυτά τα χαρακτηριστικά, αλλά και στην ορατότητα των 360 μοιρών που διαθέτει σύμφωνα με τους κατασκευαστές του, το FT-Me Concept είναι ιδανικό για κίνηση εντός πόλης. Από κει και πέρα, το μοντέλο εξοπλίζεται με κλειστές ζάντες 14 ιντσών, που συμβάλουν στην αύξηση της αυτονομίας. Επίσης χάρη στην χρήση ανακυκλωμένων υλικών, η Toyota στοχεύει σε μείωση 90% του αποτυπώματος άνθρακα σε σύγκριση με τα σημερινά αυτοκίνητα πόλης.
Γκάζι - φρένο στο τιμόνι για να το οδηγούν και άνθρωποι σε αναπηρικά αμαξίδια
Στην καμπίνα του το FT-Me Concept μπορεί να φιλοξενήσει έως και δύο επιβάτες. Μάλιστα, το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί να αφαιρεθεί και να ανοίξει χώρο για τη μεταφορά μεγαλύτερων αντικειμένων. Η Toyota έδωσε στο τιμόνι ορθογώνια παραλληλόγραμμη σχεδίαση, όχι όμως για... ομορφιά. Η μάρκα είπε πως το FT-Me έχει σχεδιαστεί για να φιλοξενεί και οδηγούς με ειδικές ανάγκες, τοποθετώντας ειδικά χειριστήρια στο τιμόνι για το γκάζι και το φρένο, εξαλείφοντας την ανάγκη για πεντάλ. Ως αποτέλεσμα, το αυτοκίνητο δεν απαιτεί μετατροπές μετά την αγορά για να είναι προσβάσιμο σε ανθρώπους που χρησιμοποιούν αναπηρικά αμαξίδια. Κλείνοντας ,με το εσωτερικό, το ταμπλό διαθέτει μια μικρή οθόνη που χρησιμεύει ως ψηφιακός πίνακας οργάνων δυνατότητες συνδεσιμότητας.
Συνέχεια του άρθρου >>>