ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το VW ID.Buzz GTX είναι ένα «καυτό» βαν με 340 άλογα!

4.043 Επισκέψεις στο άρθρο (21/3/2024)
Το VW ID.Buzz GTX είναι ένα «καυτό» βαν με 340 άλογα!
12 Φωτογραφίες »

- Ακόμα ένα GTX με 5, 6 ή 7 θέσεις.
- Δύο ηλεκτρικά μοτέρ για 340 άλογα.
- Με δύο επιλογές μπαταρίας ανάλογα το μεταξόνιο.
- Σπορ εμφάνιση και infotainment με ChatGPT.

Ακόμα ένα GTX με 5, 6 ή 7 θέσεις

Η Volkswagen είχε προαναγγείλει την έλευση του ID.Buzz GTX και σήμερα η ισχυρή έκδοση του ηλεκτρικού βαν έκανε επίσημη πρεμιέρα. Έχοντας ισχύ 340 ίππων, το νέο μοντέλο θα είναι στο μέλλον διαθέσιμο με δύο μεταξόνια, δύο μεγέθη μπαταριών και επιλογή 5, 6 ή 7 θέσεων. 

Δύο ηλεκτρικά μοτέρ για 340 άλογα

Το νέο ID.Buzz GTX επεκτείνει την γκάμα των σπορ ηλεκτρικών μοντέλων GTX της VW, στην οποία υπάρχουν ήδη τα ID.3, ID.4, ID.5 και ID. 7 Tourer. Όπως το τελευταίο, έτσι και το ID.Buzz GTX εξοπλίζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα σε κάθε άξονα, με τη συνδυαστική ισχύ να φτάνει 340 άλογα. Το μεγαλύτερο φορτίο για την κίνηση του αυτοκινήτου κουβαλάει ο πίσω ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 286 άλογα, ενώ στον μπροστινό άξονα το ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδει 109 άλογα.

Με δύο επιλογές μπαταρίας ανάλογα το μεταξόνιο

Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ανάλογα με το μεταξόνιο που θα επιλεχθεί θα συνδυαστεί και με διαφορετική μπαταρία. Εάν επιλεχθεί το τυπικό μεταξόνιο, το πενταθέσιο Buzz GTX θα λάβει μπαταρία 79 kWh. Εάν επιλεγεί η έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο και τρεις σειρές καθισμάτων τότε η μπαταρία θα είναι 86 kWh. Η VW δεν δίνει στοιχεία αυτονομίας, αλλά μας λέει ότι η μικρότερη μπαταρία θα φορτίζει στα 185 kW και η μεγαλύτερη στα 200 kW. Αυτό σύμφωνα με τη μάρκα σημαίνει ότι αμφότερες θα γεμίζουν από το 20 έως το 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά.

Τραβάει έως και 1.800 κιλά

Σε αμφότερες τις εκδόσεις το 0-100 χλμ./ώρα θα γίνεται σε 6,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 160 χλμ./ώρα. Από κει και πέρα, το τετρακίνητο ID.Buzz GTX διαθέτει και βελτιωμένη ικανότητα ρυμούλκησης, καθώς η έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο μπορεί να τραβήξει έως 1.600 κιλά, ενώ η έκδοση με το κανονικό μεταξόνιο μπορεί να τραβήξει έως και 1.800 κιλά.

Συνέχεια του άρθρου >>>
EPILEGONTAS LEASING
NEXEN VS CONTINENTAL