Η νέα γενιά του Dacia Sandero αλλάζει ριζικά και έρχεται να συνεχίσει την εξαιρετική πορεία του προηγούμενου στις πωλήσεις στην Ευρώπη. Που υπερτερεί σε σχέση με το προηγούμενο και ποια τα δυνατά του σημεία;
To Dacia Sandero είναι το πιο εμπορικό μοντέλο της Dacia και μετράει 2,1 εκατομμύρια πωλήσεις από το 2004 που παρουσιάστηκε. Πλέον περνάει στην 3η γενιά του η οποία βασίζεται σε νέα πλατφόρμα (σ.σ. είναι η ίδια με αυτή του νέου Renault Clio), είναι πιο μοντέρνο, πιο ευρύχωρο, πιο ασφαλές και πιο καλά εξοπλισμένο. Η μεγαλύτερη πρόκληση που έχει ωστόσο είναι να συνεχίσει ή να ξεπεράσει ακόμα τις πωλήσεις της προηγούμενης γενιάς του που είναι το δημοφιλέστερο αυτοκίνητο λιανικής στην Ευρώπη από το 2017. Για να το πετύχει αυτό όπως θα δούμε, εκτός από τις διαφορές που ορίζει η νέα του γενιά, στηρίζεται αρκετά στα δυνατά σημεία του προηγούμενου. Ας δούμε αναλυτικά τι συμβαίνει μεταξύ των δυο μοντέλων…
Σχεδίαση: Πιο μοντέρνο, πιο κομψό και με νέα εταιρική ταυτότητα
To Dacia Sandero διατηρεί και στην νέα του γενιά κόμπακτ διαστάσεις όντας οριακά μεγαλύτερο με μήκος στα 4.088 χλστ. (+19 χλστ. από το προηγούμενο), πλάτος στα 1.848 χλστ. (+115 χλστ.) και ύψος 1.499 χλστ. (-20 χλστ.). Αισθητικά είναι ιδιαίτερα πιο «φρέσκο» με την νέα εμπρόσθια μάσκα να ενώνεται αρμονικά με τα επιθετικής σχεδίασης επίσης νέα φωτιστικά σώματα, το μυώδες καπό και τον νέο προφυλακτήρα. Στα πλαϊνά του αμαξώματος διατηρείται η κλασική φόρμα του 5θυρου χάτσμπακ αμαξώματος με πιο τονισμένους θόλους στους τροχούς που συμπληρώνουν το πιο επιθετικό γενικότερα προφίλ του, ενώ και το πίσω μέρος είναι πιο σύγχρονο με νέα LED φωτιστικά σώματα. Αντίστοιχα και στις εκδόσεις Stepway τα χαρακτηριστικά αυτά διατηρούνται, συνδυαζόμενα με πιο crossover στοιχεία όπως είναι οι ράγες οροφής, τα προστατευτικά στους θόλους και στους προφυλακτήρες κ.α.
Μια χαρά αυτοκίνητο φαίνεται αλλά φυσικά ΔΕΝ είναι εφάμιλλο του 'καλού' ανταγωνισμου συν οτι η μητρική (Renault) έχει 'θεματάκια' με αξιοπιστία κλπ. Παρά ταύτα ειδικά στην έκδοση διπλού καυσίμου είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον (ειλικρινά δεν κατανοώ για ποιό λόγο και άλλη κατασκευαστές δεν βγάζουν έκδοση με αέριο στα μοντέλα τους, προσωπικά θα το προτιμούσα από τα diesel). Το ζήτημα εν τέλει είναι 'θέμα τιμής'... από εμφάνιση και εξοπλισμό δεν φαίνεται να πάσχει (εντάξει, αν θέλεις ΑΑ υλικά ή φουλ εξτρά δεν πας εκεί ούτως ή άλλως) αλλά πρέπει να έχει καλούτσικη εγγύηση (όχι τα κλασικά 2 χρόνια) και να είναι κάπου 15% φθηνότερο (για δύο χιλιάρικα λέμε...) για να έχει τύχη... αν είναι έτσι ΠΡΕΠΕΙ να πουλήσει, δεν φαίνεται να έχει κάποιο βασικό μειονέκτημα...
Προς VAG... το CNG έχει ελάχιστα πρατήρια, μόνο εκείνοι που μένουν κοντά σε τέτοιο πρατήριο το κοιτάνε, ενω LPG έχει παντού... επομένως εμπορικά το LNG είναι προφανώς προτιμότερο, για εμένα το CNG έχει αποτύχει στην Ελλάδα...
πολυ ωραιο για ελλαδα!!! το υγραεριο φοβερή οικονομια αν βαλουν την τιμη 2κ κατω απο το κλιο θα γινει το εθνικο μας αυτοκίνητο....αα και ενα εχτρα μοτερακι για γρηγορους θα ηθελα αν....
YS Ναι δίκιο έχεις για Ελλάδα ,αλλά για μας τους Έλληνες που ζούμε σχεδόν μόνιμα Βουλγαρία δε έχουμε τέτοιο πρόβλημα, σε όλα τα βενζινάδικα έχει από όλα τα καύσιμα .Και στη Βουλγαρία τα σαντερο τα πάει καλά σε πωλήσεις ως καινουριο ,βέβαια Ρουμανία που πάω (πηγαινα μάλλον Τώρα κόπηκαν ολα covid 19)συχνά τα πάει καλύτερα
Θα μπορούσε να εχει αντι LPG, προτιμότερο CNG κινητήρα,βέβαια η καλύτερη επιλογή θα ήταν σαφώς καποιος Diesel 1.5 (Renault) και φυσικά πάσχει (όπως τα περισσότερα γαλλικα) στην ποιότητα κατασκευής...αλλά αυτό δεν το έχει εμποδίσει να έχει καλές πωλήσεις λόγω της χαμηλής τιμής του βέβαια
Μια χαρά αυτοκίνητο φαίνεται αλλά φυσικά ΔΕΝ είναι εφάμιλλο του 'καλού' ανταγωνισμου συν οτι η μητρική (Renault) έχει 'θεματάκια' με αξιοπιστία κλπ. Παρά ταύτα ειδικά στην έκδοση διπλού καυσίμου είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον (ειλικρινά δεν κατανοώ για ποιό λόγο και άλλη κατασκευαστές δεν βγάζουν έκδοση με αέριο στα μοντέλα τους, προσωπικά θα το προτιμούσα από τα diesel). Το ζήτημα εν τέλει είναι 'θέμα τιμής'... από εμφάνιση και εξοπλισμό δεν φαίνεται να πάσχει (εντάξει, αν θέλεις ΑΑ υλικά ή φουλ εξτρά δεν πας εκεί ούτως ή άλλως) αλλά πρέπει να έχει καλούτσικη εγγύηση (όχι τα κλασικά 2 χρόνια) και να είναι κάπου 15% φθηνότερο (για δύο χιλιάρικα λέμε...) για να έχει τύχη... αν είναι έτσι ΠΡΕΠΕΙ να πουλήσει, δεν φαίνεται να έχει κάποιο βασικό μειονέκτημα...
Προς VAG... το CNG έχει ελάχιστα πρατήρια, μόνο εκείνοι που μένουν κοντά σε τέτοιο πρατήριο το κοιτάνε, ενω LPG έχει παντού... επομένως εμπορικά το LNG είναι προφανώς προτιμότερο, για εμένα το CNG έχει αποτύχει στην Ελλάδα...
πολυ ωραιο για ελλαδα!!! το υγραεριο φοβερή οικονομια αν βαλουν την τιμη 2κ κατω απο το κλιο θα γινει το εθνικο μας αυτοκίνητο....αα και ενα εχτρα μοτερακι για γρηγορους θα ηθελα αν....
YS Ναι δίκιο έχεις για Ελλάδα ,αλλά για μας τους Έλληνες που ζούμε σχεδόν μόνιμα Βουλγαρία δε έχουμε τέτοιο πρόβλημα, σε όλα τα βενζινάδικα έχει από όλα τα καύσιμα .Και στη Βουλγαρία τα σαντερο τα πάει καλά σε πωλήσεις ως καινουριο ,βέβαια Ρουμανία που πάω (πηγαινα μάλλον Τώρα κόπηκαν ολα covid 19)συχνά τα πάει καλύτερα
Θα μπορούσε να εχει αντι LPG, προτιμότερο CNG κινητήρα,βέβαια η καλύτερη επιλογή θα ήταν σαφώς καποιος Diesel 1.5 (Renault) και φυσικά πάσχει (όπως τα περισσότερα γαλλικα) στην ποιότητα κατασκευής...αλλά αυτό δεν το έχει εμποδίσει να έχει καλές πωλήσεις λόγω της χαμηλής τιμής του βέβαια