Η άνεση ήταν και προφανώς θα είναι το κύριο χαρακτηριστικό της οδικής συμπεριφοράς του Dacia Sandero.
Κινητήρας: Νέοι βενζίνης & bi-fuel με LPG & CVT κιβώτιο
43.934 Επισκέψεις στο άρθρο (6/10/2020)
Η γκάμα του νέου Sandero εξοπλίζεται με την νέα γενιά κινητήρων του ομίλου Renault-Nissan. Βασικός εδώ είναι ο νέος τρικύλινδρος 1.000άρης SCe κινητήρας με απόδοση 65 ίππων, ενώ διαθέσιμος είναι και πιο ισχυρός TCe του 1.0 λίτρου με απόδοση 90 ίππους που συνδυάζεται είτε με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το νέο αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT. Ο ίδιος κινητήρας στην έκδοση ECO-G επωφελείται σύστημα διπλού καυσίμου βενζίνης-υγραερίου (LPG) και αποδίδει σε αυτή την περίπτωση 100 ίππους, προσφέροντας μέγιστη αυτονομία και με τα δύο καύσιμα 1.300 χλμ.
Μια χαρά αυτοκίνητο φαίνεται αλλά φυσικά ΔΕΝ είναι εφάμιλλο του 'καλού' ανταγωνισμου συν οτι η μητρική (Renault) έχει 'θεματάκια' με αξιοπιστία κλπ. Παρά ταύτα ειδικά στην έκδοση διπλού καυσίμου είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον (ειλικρινά δεν κατανοώ για ποιό λόγο και άλλη κατασκευαστές δεν βγάζουν έκδοση με αέριο στα μοντέλα τους, προσωπικά θα το προτιμούσα από τα diesel). Το ζήτημα εν τέλει είναι 'θέμα τιμής'... από εμφάνιση και εξοπλισμό δεν φαίνεται να πάσχει (εντάξει, αν θέλεις ΑΑ υλικά ή φουλ εξτρά δεν πας εκεί ούτως ή άλλως) αλλά πρέπει να έχει καλούτσικη εγγύηση (όχι τα κλασικά 2 χρόνια) και να είναι κάπου 15% φθηνότερο (για δύο χιλιάρικα λέμε...) για να έχει τύχη... αν είναι έτσι ΠΡΕΠΕΙ να πουλήσει, δεν φαίνεται να έχει κάποιο βασικό μειονέκτημα...
Προς VAG... το CNG έχει ελάχιστα πρατήρια, μόνο εκείνοι που μένουν κοντά σε τέτοιο πρατήριο το κοιτάνε, ενω LPG έχει παντού... επομένως εμπορικά το LNG είναι προφανώς προτιμότερο, για εμένα το CNG έχει αποτύχει στην Ελλάδα...
πολυ ωραιο για ελλαδα!!! το υγραεριο φοβερή οικονομια αν βαλουν την τιμη 2κ κατω απο το κλιο θα γινει το εθνικο μας αυτοκίνητο....αα και ενα εχτρα μοτερακι για γρηγορους θα ηθελα αν....
YS Ναι δίκιο έχεις για Ελλάδα ,αλλά για μας τους Έλληνες που ζούμε σχεδόν μόνιμα Βουλγαρία δε έχουμε τέτοιο πρόβλημα, σε όλα τα βενζινάδικα έχει από όλα τα καύσιμα .Και στη Βουλγαρία τα σαντερο τα πάει καλά σε πωλήσεις ως καινουριο ,βέβαια Ρουμανία που πάω (πηγαινα μάλλον Τώρα κόπηκαν ολα covid 19)συχνά τα πάει καλύτερα
Θα μπορούσε να εχει αντι LPG, προτιμότερο CNG κινητήρα,βέβαια η καλύτερη επιλογή θα ήταν σαφώς καποιος Diesel 1.5 (Renault) και φυσικά πάσχει (όπως τα περισσότερα γαλλικα) στην ποιότητα κατασκευής...αλλά αυτό δεν το έχει εμποδίσει να έχει καλές πωλήσεις λόγω της χαμηλής τιμής του βέβαια
Μια χαρά αυτοκίνητο φαίνεται αλλά φυσικά ΔΕΝ είναι εφάμιλλο του 'καλού' ανταγωνισμου συν οτι η μητρική (Renault) έχει 'θεματάκια' με αξιοπιστία κλπ. Παρά ταύτα ειδικά στην έκδοση διπλού καυσίμου είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον (ειλικρινά δεν κατανοώ για ποιό λόγο και άλλη κατασκευαστές δεν βγάζουν έκδοση με αέριο στα μοντέλα τους, προσωπικά θα το προτιμούσα από τα diesel). Το ζήτημα εν τέλει είναι 'θέμα τιμής'... από εμφάνιση και εξοπλισμό δεν φαίνεται να πάσχει (εντάξει, αν θέλεις ΑΑ υλικά ή φουλ εξτρά δεν πας εκεί ούτως ή άλλως) αλλά πρέπει να έχει καλούτσικη εγγύηση (όχι τα κλασικά 2 χρόνια) και να είναι κάπου 15% φθηνότερο (για δύο χιλιάρικα λέμε...) για να έχει τύχη... αν είναι έτσι ΠΡΕΠΕΙ να πουλήσει, δεν φαίνεται να έχει κάποιο βασικό μειονέκτημα...
Προς VAG... το CNG έχει ελάχιστα πρατήρια, μόνο εκείνοι που μένουν κοντά σε τέτοιο πρατήριο το κοιτάνε, ενω LPG έχει παντού... επομένως εμπορικά το LNG είναι προφανώς προτιμότερο, για εμένα το CNG έχει αποτύχει στην Ελλάδα...
πολυ ωραιο για ελλαδα!!! το υγραεριο φοβερή οικονομια αν βαλουν την τιμη 2κ κατω απο το κλιο θα γινει το εθνικο μας αυτοκίνητο....αα και ενα εχτρα μοτερακι για γρηγορους θα ηθελα αν....
YS Ναι δίκιο έχεις για Ελλάδα ,αλλά για μας τους Έλληνες που ζούμε σχεδόν μόνιμα Βουλγαρία δε έχουμε τέτοιο πρόβλημα, σε όλα τα βενζινάδικα έχει από όλα τα καύσιμα .Και στη Βουλγαρία τα σαντερο τα πάει καλά σε πωλήσεις ως καινουριο ,βέβαια Ρουμανία που πάω (πηγαινα μάλλον Τώρα κόπηκαν ολα covid 19)συχνά τα πάει καλύτερα
Θα μπορούσε να εχει αντι LPG, προτιμότερο CNG κινητήρα,βέβαια η καλύτερη επιλογή θα ήταν σαφώς καποιος Diesel 1.5 (Renault) και φυσικά πάσχει (όπως τα περισσότερα γαλλικα) στην ποιότητα κατασκευής...αλλά αυτό δεν το έχει εμποδίσει να έχει καλές πωλήσεις λόγω της χαμηλής τιμής του βέβαια