Το εσωτερικό του νέου Dacia Sandero είναι πιο σύγχρονο τόσο σε εμφάνιση όσο και σε υλικά, παραμένοντας ευρύχωρο και πρακτικό.
Εσωτερικό: Αναβαθμισμένο σε εικόνα και ποιότητα & ευρυχωρία
43.817 Επισκέψεις στο άρθρο (6/10/2020)
Μεγάλη αλλαγή σε σχέση με το προηγούμενο Sandero υπάρχει φυσικά και στο εσωτερικό της νέας του γενιάς. Εκτός από την εικόνα που είναι πιο μοντέρνα, το νέο Sandero παρουσιάζει και καλύτερη ποιότητα υλικών, περισσότερα και πιο σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας και γενικά πιο προηγμένο προφίλ. Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχουν 3 επιλογές για σύστημα infotainment το οποίο συνδυάζει από την 2η επιλογή οθόνη αφής 8 ιντσών, ενώ αναβαθμισμένος είναι ο εξοπλισμός του περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων θερμαινόμενα καθίσματα, ηλεκτρικό χειρόφρενο, αυτόματους προβολείς, προσαρμοζόμενο Cruise Control, αυτόματο κλιματισμό, σύστημα αυτόνομης πέδησης, σύστημα ειδοποίησης τυφλού σημείου, σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος κ.α. Αντίστοιχα, βελτίωση υπάρχει και σε επίπεδο χώρων, με το Sandero να προσφέρει μεγαλύτερο αέρα για τα πόδια των πίσω επιβατών και 18 λίτρα επιπλέον χώρο για τις αποσκευές τους (σ.σ. από τα 310 στα 328 λίτρα), ενώ διατηρεί και πάλι τον πρακτικό χαρακτήρα του προηγούμενου, προσφέροντας περισσότερες λύσεις για την μεταφορά μικροαντικειμένων που φτάνουν τα 21 λίτρα συνολικά.
Μια χαρά αυτοκίνητο φαίνεται αλλά φυσικά ΔΕΝ είναι εφάμιλλο του 'καλού' ανταγωνισμου συν οτι η μητρική (Renault) έχει 'θεματάκια' με αξιοπιστία κλπ. Παρά ταύτα ειδικά στην έκδοση διπλού καυσίμου είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον (ειλικρινά δεν κατανοώ για ποιό λόγο και άλλη κατασκευαστές δεν βγάζουν έκδοση με αέριο στα μοντέλα τους, προσωπικά θα το προτιμούσα από τα diesel). Το ζήτημα εν τέλει είναι 'θέμα τιμής'... από εμφάνιση και εξοπλισμό δεν φαίνεται να πάσχει (εντάξει, αν θέλεις ΑΑ υλικά ή φουλ εξτρά δεν πας εκεί ούτως ή άλλως) αλλά πρέπει να έχει καλούτσικη εγγύηση (όχι τα κλασικά 2 χρόνια) και να είναι κάπου 15% φθηνότερο (για δύο χιλιάρικα λέμε...) για να έχει τύχη... αν είναι έτσι ΠΡΕΠΕΙ να πουλήσει, δεν φαίνεται να έχει κάποιο βασικό μειονέκτημα...
Προς VAG... το CNG έχει ελάχιστα πρατήρια, μόνο εκείνοι που μένουν κοντά σε τέτοιο πρατήριο το κοιτάνε, ενω LPG έχει παντού... επομένως εμπορικά το LNG είναι προφανώς προτιμότερο, για εμένα το CNG έχει αποτύχει στην Ελλάδα...
πολυ ωραιο για ελλαδα!!! το υγραεριο φοβερή οικονομια αν βαλουν την τιμη 2κ κατω απο το κλιο θα γινει το εθνικο μας αυτοκίνητο....αα και ενα εχτρα μοτερακι για γρηγορους θα ηθελα αν....
YS Ναι δίκιο έχεις για Ελλάδα ,αλλά για μας τους Έλληνες που ζούμε σχεδόν μόνιμα Βουλγαρία δε έχουμε τέτοιο πρόβλημα, σε όλα τα βενζινάδικα έχει από όλα τα καύσιμα .Και στη Βουλγαρία τα σαντερο τα πάει καλά σε πωλήσεις ως καινουριο ,βέβαια Ρουμανία που πάω (πηγαινα μάλλον Τώρα κόπηκαν ολα covid 19)συχνά τα πάει καλύτερα
Θα μπορούσε να εχει αντι LPG, προτιμότερο CNG κινητήρα,βέβαια η καλύτερη επιλογή θα ήταν σαφώς καποιος Diesel 1.5 (Renault) και φυσικά πάσχει (όπως τα περισσότερα γαλλικα) στην ποιότητα κατασκευής...αλλά αυτό δεν το έχει εμποδίσει να έχει καλές πωλήσεις λόγω της χαμηλής τιμής του βέβαια
Μια χαρά αυτοκίνητο φαίνεται αλλά φυσικά ΔΕΝ είναι εφάμιλλο του 'καλού' ανταγωνισμου συν οτι η μητρική (Renault) έχει 'θεματάκια' με αξιοπιστία κλπ. Παρά ταύτα ειδικά στην έκδοση διπλού καυσίμου είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον (ειλικρινά δεν κατανοώ για ποιό λόγο και άλλη κατασκευαστές δεν βγάζουν έκδοση με αέριο στα μοντέλα τους, προσωπικά θα το προτιμούσα από τα diesel). Το ζήτημα εν τέλει είναι 'θέμα τιμής'... από εμφάνιση και εξοπλισμό δεν φαίνεται να πάσχει (εντάξει, αν θέλεις ΑΑ υλικά ή φουλ εξτρά δεν πας εκεί ούτως ή άλλως) αλλά πρέπει να έχει καλούτσικη εγγύηση (όχι τα κλασικά 2 χρόνια) και να είναι κάπου 15% φθηνότερο (για δύο χιλιάρικα λέμε...) για να έχει τύχη... αν είναι έτσι ΠΡΕΠΕΙ να πουλήσει, δεν φαίνεται να έχει κάποιο βασικό μειονέκτημα...
Προς VAG... το CNG έχει ελάχιστα πρατήρια, μόνο εκείνοι που μένουν κοντά σε τέτοιο πρατήριο το κοιτάνε, ενω LPG έχει παντού... επομένως εμπορικά το LNG είναι προφανώς προτιμότερο, για εμένα το CNG έχει αποτύχει στην Ελλάδα...
πολυ ωραιο για ελλαδα!!! το υγραεριο φοβερή οικονομια αν βαλουν την τιμη 2κ κατω απο το κλιο θα γινει το εθνικο μας αυτοκίνητο....αα και ενα εχτρα μοτερακι για γρηγορους θα ηθελα αν....
YS Ναι δίκιο έχεις για Ελλάδα ,αλλά για μας τους Έλληνες που ζούμε σχεδόν μόνιμα Βουλγαρία δε έχουμε τέτοιο πρόβλημα, σε όλα τα βενζινάδικα έχει από όλα τα καύσιμα .Και στη Βουλγαρία τα σαντερο τα πάει καλά σε πωλήσεις ως καινουριο ,βέβαια Ρουμανία που πάω (πηγαινα μάλλον Τώρα κόπηκαν ολα covid 19)συχνά τα πάει καλύτερα
Θα μπορούσε να εχει αντι LPG, προτιμότερο CNG κινητήρα,βέβαια η καλύτερη επιλογή θα ήταν σαφώς καποιος Diesel 1.5 (Renault) και φυσικά πάσχει (όπως τα περισσότερα γαλλικα) στην ποιότητα κατασκευής...αλλά αυτό δεν το έχει εμποδίσει να έχει καλές πωλήσεις λόγω της χαμηλής τιμής του βέβαια