Δεν υπάρχουν ουσιαστικές διαφορές ανάμεσα στην γκάμα των δύο μοντέλων, με την βασική έκδοση και των δύο να εφοδιάζεται με τον 1,2 λτ. PureTech κινητήρα με 75 ίππους στο νέο και 82 στο προηγούμενο. Ο ίδιος 3κύλινδρος κινητήρας με υπερτροφοδότηση αποδίδει τώρα 100 και 130 ίππους (συνδυάζεται και με το γνωστό από το προηγούμενο, κιβώτιο ΕΑΤ8), ενώ στο προηγούμενο 208 ήταν διαθέσιμος σε μια μόνο έκδοση 110 ίππων. Εκείνο ωστόσο διέθετε και έκδοση GTi με 208 ίππους από κινητήρα 1,6 λτ., όμως το νέο διαθέτει και αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με 136 ίππους και 340 χλμ. αυτονομίας. Ο diesel BlueHDi κινητήρας των 1,5 λίτρων που εφοδίαζε και το προηγούμενο 208 με τους 100 ίππους, συνεχίζει την πορεία του και στο νέο μοντέλο.
Στο δρόμο: Ευχάριστο και πιο ραφιναρισμένο
Τα μικρά μοντέλα της Peugeot ανέκαθεν βρίσκονταν μέσα στα καλύτερα οδηγικά αυτοκίνητα της κατηγορίας, προβάλλοντας ευχάριστη με σπορ προεκτάσεις οδική συμπεριφορά, αλλά και άνεση. Αυτό ξεκάθαρα αποτελεί κοινό γνώρισμα τόσο του προηγούμενου όσο και του νέου 208, όμως η νέα πλατφόρμα και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης, προσφέρουν συγκριτικά στο νέο μοντέλο καλύτερο «πάτημα», καλύτερη ποιότητα κύλισης και καλύτερα επίπεδα άνεσης, χωρίς να θυσιάζει τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα.
Στυλιστικά το προηγούμενο 208 προσωπικά το βρίσκω πιο όμορφο πιο elegant