Το νέο Yaris απέναντι στα i20, Corsa & Polo
221.084 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2021)
18 Φωτογραφίες »
Yaris über alles? To νέο Toyota Yaris αντιμετωπίζει την πρώτη γραμμή του γερμανικού ανταγωνισμού, όπως αυτή εκφράζεται στα Opel Corsa και VW Polo, αλλά στην αντιπαράθεση μπαίνει και το ολοκαίνουργιο Hyundai i20 που έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί στη Γερμανία αποκτώντας τη σχετική… υπηκοότητα.
Σημερινή τιμή |
19.290 ευρώ: Toyota Yaris 1.5L 125 PS |
20.390 ευρώ: Hyundai I20 1.0 T 100 PS iMT 48V Hybrid |
22.350 ευρώ: Volkswagen Polo 1.0 TSI 95 PS FL |
Το Τoyota Yaris είναι το απόλυτο best seller της ελληνικής αγοράς για τα τελευταία 8 χρόνια και την προηγούμενη φορά βάλαμε την ολοκαίνουργια εκδοχή του απέναντι σε όλο το γαλλικό ανταγωνισμό. Αυτή τη φορά, θα κάνουμε το ίδιο με τον γερμανικό. «Μα το i20 είναι κορεάτικο» θα πείτε και δικαίως. Στους τύπους ναι, το i20 είναι κορεάτικο, αλλά το ολοκαίνουργιο μικρό της Hyundai έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί στη Γερμανία, οπότε με τη σχετική ποιητική αδεία μπορούμε να το… εντάξουμε στο γερμανικό άξονα. Η αντιπαράθεση που επιλέξαμε να γίνει θα στηριχθεί στις -παραπλήσιας τιμής- εκδόσεις βενζίνης με… τσαγανό και αυξημένο εμπορικό ενδιαφέρον. Άλλωστε μη ξεχνάμε πως στη συγκεκριμένη κατηγορία, η βενζίνη έχει πάρει το πάνω χέρι στις πωλήσεις έναντι του diesel.
Σχεδίαση: Ξεχωρίζουν τα νέα Yaris και i20
Στη νέα του γενιά, το Toyota Yaris είναι πιο όμορφο και πιο ιντριγκαδόρικο από ποτέ. Διαθέτει αιχμηρή μάσκα μπροστά και το πίσω ενιαίο πάνελ φώτων. Οι λεπτομέρειες από εκεί και ύστερα διαμορφώνουν με τη σειρά τους ένα ιδιαίτερα θελκτικό σύνολο και μάλιστα με τις πιο compact διαστάσεις.
Από την άλλη, το i20 προβάλλει το νέο αισθητικό προφίλ της Hyundai με την ονομασία Sensuous Sportiness το οποίο συνδυάζει τον δυναμισμό με την κομψότητα. Αυτό είναι εμφανές σε κάθε επιφάνεια του νέου i20 και ειδικότερα στο εμπρόσθιο μέρος του, με τις έντονες ακμές και τα όμορφα φωτιστικά σώματα να συνθέτουν ένα όμορφο και ξεχωριστό σύνολο.
Η αισθητική του πίσω μέρους πάντως δε δείχνει το ίδιο πετυχημένη. Με αυτό το σκεπτικό, η σχεδίαση του Opel Corsa είναι πιο ισορροπημένη, ενώ χάρη στο μεγαλύτερο μήκος καταφέρνει να έχει πιο επιβλητική παρουσία σε συνδυασμό με την ξεκάθαρη σχεδιαστική σφραγίδα της Opel, που σε καμία περίπτωση δεν αφήνει υπονοούμενα για την συγγένεια με το νέο Peugeot 208.
Σε σαφώς πιο συμβατικά και κλασικά «μονοπάτια» κινείται η σχεδίαση του VW Polo. Το 5θυρο αμάξωμά του διακρίνεται για τις καθαρές του γραμμές και κάποιες δυναμικές λεπτομέρειες, με το αποτέλεσμα να είναι κομψό, αλλά σε γενικές γραμμές «συγκρατημένο».
Value for money: Φθηνότερο το Corsa, καλύτερο «πακέτο» το Yaris
Η πιο προσιτή επιλογή είναι το Οpel Corsa, το οποίο κοστίζει από 15.300 ευρώ στη βασική (για την έκδοση 1,2T 100 PS), αλλά πληρέστατη έκδοση Edition, ενώ προσφέρει 5 χρόνια εγγύηση. Μπορεί να μην έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, έχει όμως όλα τα άλλα μαζί με οθόνη αφής, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος. Το Toyota Yaris προσφέρει τα περισσότερα χρόνια εγγύησης (6) και είναι το ισχυρότερο της παρέας με τον 1,5 λτ. ατμοσφαιρικό κινητήρα των 125 ίππων. Είναι το μόνο με κεντρικό μπροστινό αερόσακο και ο εξοπλισμός της έκδοσης Active είναι πληρέστατος, χωρίς να ξεφεύγει σε τιμή (15.550 ευρώ). Το Hyundai i20 προσφέρεται στην τιμή των 15.990 ευρώ στην έκδοση Εxclusive που είναι η βασική με τον 1.000άρη κινητήρα των 100 ίππων, μια τιμή ιδιαίτερα καλή αν αναλογιστούμε τον εξοπλισμό του, το ήπια υβριδικό σύστημα που ενσωματώνει, αλλά και τα 5 έτη εγγύησης χωρίς όριο χιλιομέτρων. Το Volkswagen Polo στην έκδοση 1,0 TSI των 95 ίππων διατίθεται στην έκδοση Comfortline με αρκετά «τσιμπημένη» τιμή (16.850 ευρώ) παρά τον πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Προσφέρει και τη μικρότερη εγγύηση (2 χρόνια).
Σελίδα 2 | Εσωτερικό-Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας |
Αγόρασα έναν αποχυμωτή από τα Lidl και είχε μεγαλύτερη εγγύηση από το Polo
Φτάσαμε στο σημείο να δούμε τα Hyundai ακριβότερα από τα αντίστοιχα μοντέλα της Toyota και Opel, μάλιστα. Προσωπικά 16 χιλ για αμάξι 100 ιπ. αυτής της κατηγορίας δεν θα έδινα (έδωσα κάποτε 13 για το Ibiza που έχω), πρόκειται για κατηγορία που αργοπεθαίνει από τότε οι κατασκευαστές κάρφωσαν το μήκος στα 4 μέτρα, τα περί χώρων κλπ τα ακούω βερεσέ, ταξίδι με 4 άτομα και αποσκευές ξεχάστε το εκτός αν οι επιβάτες είναι πυγμαίοι ή παιδιά, προτιμότερο να δώσει κανείς λίγα παραπάνω για αμάξι της επόμενης κατηγορίας ή λιγότερα για ένα μικρότερο προορισμένο για αστικές κυρίως μετακινήσεις.
Έκλεισα το ι20 με τον 1,2 ατμόσφαιρα στη βασική έκδοση και είμαι ευτυχισμένος..... 😷
Γιάννη. Τρελός είμαι οτι θέλω κάνω... 😬
Το Yaris γιατί εκτός από το αισθητικό κομμάτι που διαπίστωσα με τα μάτια μου πως έχει ανέβει πάρα πολύ...είναι το πιο σύγχρονο από τα άλλα. Αν και ομολογώ οτι και νεό i20 είναι πολύ δυνατό!
Βάλτε λίγο και το fiesta στο συγκριτικό, να δούμε πόσα παιδιά παίρνει ο σάκκος!!!! Επειδή δεν το προτιμούν οι Έλληνες δεν σημαίνει ότι δεν είναι το καλύτερο στην κατηγορία του. Κατά τα άλλα όλα τα μοντέλα πολύ αξιόλογα αν εξαιρέσεις το yaris που ούτε από εμφάνιση μου αρέσει και στο ταξίδι κάνει περισσότερη φασαρία και από αυτοκίνητα 15 χρόνια πριν.
Τρελέ εκτός από τα χρήματα που θα πληρώσεις στον αντιπρόσωπο υπολόγισε και αυτά που θα πληρώσεις για τις φρεγάτες και τα μαχητικά
Κατά σειρά προτεραιότητας πάει για μένα POLO CORSA YARIS HYUNDAI