Στην «μάχη» των supercars που λαμβάνει χώρα στην έκθεση της Γενεύης, το Koenigsegg Regera είναι ένας από τους μεγάλους πρωταγωνιστές.
Το supercar των 1.500 ίππων
5.001 Επισκέψεις στο άρθρο (4/3/2015)
Με 4 κινητήρες και συνδυαστική ισχύ 1.500 ίππων, το υβριδικό Koenigsegg Regera κάνει το 0-400 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 20 δλ., δίχως να προορίζεται για χρήση πίστας, καθώς στην τιμή των 1,7 εκ. ευρώ συμπεριλαμβάνονται όλες οι ανέσεις.
Η Koenigsegg διέλυσε κάθε λογική στην έκθεση της Γενεύης με το Regera, ένα υβριδικό supercar (και λίγα λέμε…) με συνδυαστική ισχύ 1.500 ίππων. Μέχρι τώρα, το κορυφαίο υβριδικό τρίο ήταν η LaFerrari, η McLaren P1 και η Porsche 918, αλλά πλέον φαίνεται πως έχουμε νέο αφεντικό.
«Ψυχή» του συστήματος είναι ο V8 5λιτρος biturbo κινητήρας των 1.100 ίππων, ο οποίος προέρχεται από το Agera. Πλαισιώνεται από τρία ηλεκτρικά μοτέρ απόδοσης 700 ίππων και ένα σετ μπαταριών 9.27 kWh. Απουσιάζει το κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς όλη η δύναμη μεταφέρεται απευθείας στον πίσω άξονα. Το σύστημα ονομάζεται Koenigsegg Direct Drive (KDD) και η εταιρεία ισχυρίζεται πως η απώλεια ενέργειας είναι μειωμένη κατά 50%, σε σχέση με ένα συμβατικό σύστημα.Η Koenigsegg υπόσχεται, επίσης, πως η επίδοση του Regera στο 0-400 χλμ./ώρα είναι κάτω από 20 δλ., ένας απίστευτος χρόνος αν αναλογιστεί κανείς πως η LaFerrari χρειάζεται 15 δλ. για να πιάσει τα 300 χλμ./ώρα και η Porsche 918 θέλει 23 δλ. για το ίδιο σπριντ. Η Koenigsegg υπολογίζει τη συνδυαστική ισχύ στους 1.500 ίππους, ενώ η ροπή υπερβαίνει τα 2.000 Nm. Από τα 150 πάει στα 250 χλμ./ώρα μόλις σε 3,2 δλ., ενώ δεν ανακοινώνει ακόμα την τελική ταχύτητα του οχήματος.
Ο μικρότερος από τους τρεις ηλεκτροκινητήρες αποδίδει 214 ίππους και είναι τοποθετημένος στον στρόφαλο. Είναι υπεύθυνος για την εκκίνηση του V8 συνόλου, ενώ εμπλουτίζει τη ροπή στις χαμηλές στροφές, περιορίζοντας το turbo lag. Οι άλλοι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες βρίσκονται στον πίσω άξονα, αποδίδουν από 240 ίππους ο καθένας και κινούν τους πίσω τροχούς.Στα 250 χλμ./ώρα, το συνολικό downforce είναι 450 κιλά και τιθασεύεται μέσω της υδραυλικά ελεγχόμενης πίσω αεροτομής. Οι τροχοί είναι φτιαγμένοι από ανθρακονήματα και έχουν διάσταση 19 ιντσών μπροστά και 20 ιντσών πίσω, ενώ τα φρένα είναι από ανθρακονήματα.Η Koenigsegg ξεκαθαρίζει πως το Regera δεν φτιάχτηκε για σκληροπυρηνική χρήση πίστας, αλλά αποτελεί ένα πολυτελές megacar. Το βάρος του, παρόλη την υβριδική του τεχνολογία και τους 4 συνολικά κινητήρες, κρατήθηκε στα 1.628 κιλά. Μόλις 80 αντίτυπα του Regera θα φτιαχτούν, με την τιμή τους να υπολογίζεται γύρω στα 1,9 εκ. δολάρια ή στα 1,7 εκ. ευρώ.
Η Koenigsegg υπόσχεται πως η επίδοση του Regera στο 0-400 χλμ./ώρα είναι κάτω από 20 δλ., ένας απίστευτος χρόνος αν αναλογιστεί κανείς πως η LaFerrari χρειάζεται 15 δλ. για να πιάσει τα 300 χλμ./ώρα.
Manthos Yiannoutsos Νομίζω το τερματίσανε. Απίστευτες επιδόσεις
Nikos Skaperdas Hlektrokinito ??? Tilekateuthinomeno einai ?
Τακης Γιαννακοπουλος τωρα μαλιστα,αυτα ειναι!!!
Pantelis Patelos Το τερμάτισαν. ΤΙ άλλο να πεις;
Dimitris Oikonomopoulos πως θα αισθανεσαι ενα 0-400χιλιομετρα σε λιγότερο απο 20sec?
Pantelis Patelos Κολλημενος στο καθισμα!
Pavlou Dimitris krata dio se black me white riges!!!!!!!!!1
Spyros Minas San se pyraulo. ..