Το Toyota RAV4 Hybrid εξοπλίζεται με ένα υβριδικό σύστημα, αποτελούμενο από έναν κινητήρα βενζίνης 2,5 λτ., ο οποίος συνεργάζεται με δυο ηλεκτροκινητήρες.
Το υβριδικό RAV4
4.718 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2015)
Στην έκθεση της Φρανκφούρτης μαζί με το νέο Prius, παρουσιάζεται και η ευρωπαϊκή έκδοση του RAV4 Hybrid.
Το μοντέλο αυτό εξοπλίζεται με ένα υβριδικό σύστημα, αποτελούμενο από έναν κινητήρα βενζίνης 2,5 λτ., ο οποίος συνεργάζεται με δυο ηλεκτροκινητήρες. Ο ένας είναι τοποθετημένος εμπρός, ενώ ένας μικρότερος κινεί αποκλειστικά τους πίσω τροχούς.Συνδυαστικά η ιπποδύναμη αγγίζει τους 197 ίππους, προσφέροντας 0-100 χλμ/ώρα σε 8,7 δλ. και τελική 180 χλμ/ώρα, ενώ υπάρχει κι ένα κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων, τύπου CVT. Τα πρώτα στοιχεία αναφέρουν ότι το υβριδικό RAV4 θα καταναλώνει 4,9 λτ./100 χλμ, με τις εκπομπές ρύπων να μην ξεπερνούν τα 115 γρ./χλμ.Οι ηλεκτροκινητήρες τροφοδοτούνται από μπαταρίες Νικελίου Υδριδίου Μετάλλου, οι οποίες έχουν τοποθετηθεί κάτω από τα πίσω καθίσματα, χωρίς όμως να γνωρίζουμε την αυτονομία που θα προσφέρουν όταν το RAV4 Hybrid (όπως και τα περισσότερα plug-in υβριδικά μοντέλα) θα κινείται αμιγώς ηλεκτρικά.Πέρα από τη παρουσίαση του RAV4 Hybrid, η Toyota ανακοίνωσε και τους ανανεωμένους κινητήρες των συμβατικών εκδόσεων. Εκεί έχουν έναν νέο 2λιτρο diesel με απόδοση 143 ίππων, ενώ αναβαθμισμένος είναι κι ο 2λιτρος βενζίνης με τους 151 ίππους.
Θα έχει την ικανότητα φόρτισης απο μπρίζα;
Η Toyota ήταν πρωτοπόρος στα υβριδικά και έχει κυκλοφορήσει και ηλεκτρικά Rav4 (σε εξαιρετικά μικρούς αριθμούς για νομικούς λόγους), αλλά είναι πολέμια της ηλεκτροκίνησης γιατί την θεωρεί ανταγωνιστική προς το υδρογόνο.
Τα υβριδικά της ακόμα και στην 4 γενιά δεν έχουν μπαταρίες λιθίου ή δυνατότητα επαναφόρτισης απο μπρίζα (Plug in Hubrid) και βασίζονται στους καυσαεράτους κινητήρες (gas guzzlers) για κίνηση και φόρτιση.
Θα μπορούσε να βγεί και μια έκδοση σειριακού υβριδικού όπου ένας μικρός ντηζελο/βενζινοκινητήρας θα χρησιμοποιείτε μόνο σαν γεννήτρια φόρτισης των μπαταριών για την επέκταση της αυτονομίας (range extender).
Θα έχει την ικανότητα φόρτισης απο μπρίζα; Η Toyota ήταν πρωτοπόρος στα υβριδικά και έχει κυκλοφορήσει και ηλεκτρικά Rav4 (σε εξαιρετικά μικρούς αριθμούς για νομικούς λόγους), αλλά είναι πολέμια της ηλεκτροκίνησης γιατί την θεωρεί ανταγωνιστική προς το υδρογόνο. Τα υβριδικά της ακόμα και στην 4 γενιά δεν έχουν μπαταρίες λιθίου ή δυνατότητα επαναφόρτισης απο μπρίζα (Plug in Hubrid) και βασίζονται στους καυσαεράτους κινητήρες (gas guzzlers) για κίνηση και φόρτιση. Θα μπορούσε να βγεί και μια έκδοση σειριακού υβριδικού όπου ένας μικρός ντηζελο/βενζινοκινητήρας θα χρησιμοποιείτε μόνο σαν γεννήτρια φόρτισης των μπαταριών για την επέκταση της αυτονομίας (range extender).