Το γκολ του Peugeot 208 μπαίνει από τα αποδυτήρια: Η σχεδίασή του είναι εντυπωσιακή και δυναμική.
Κινητήρες-Κατανάλωση: Τurbo vs ατμόσφαιρα
47.545 Επισκέψεις στο άρθρο (15/3/2020)
Η τριάδα των 3 Best Car μοντέλων, ήτοι Corsa-208-Clio εφοδιάζονται με downsized τούρμπο κινητήρες βενζίνης, τη στιγμή που το best seller Toyota Yaris επιμένει στη χρήση ενός εξελιγμένου 4κύλινδρου ατμοσφαιρικού 1.500άρη VVT-iE κινητήρα. Αυτός έχει 111 ίππους με 136 Nm ροπής, συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο και στην πράξη μπορεί να δείχνει μια έλλειψη ροπής χαμηλά και μια απροθυμία για δυναμική επιτάχυνση, ωστόσο εμφανίζει κορυφαία απόκριση στο γκάζι και δεν θα τιμωρήσει τον υπερβάλλοντα ζήλο στην χρήση του γκαζιού, καθώς η κατανάλωσή του δύσκολα θα ξεφύγει.
Τα άλλα 3 turbo μοτέρ εμφανίζουν σαφώς πιο πειστικό τράβηγμα χαμηλά, ειδικά αν μιλάμε για τον 3κύλινδρο 1,2 PureTech με τα 100 άλογα και τα 205 Nm ροπής. Με πολιτισμένη λειτουργία και «νεύρο», το μοτέρ των 208 και Corsa συνδυάζεται με πειστικό επιλογέα στο 6άρι τους κιβώτιο και έτσι τα δύο μοντέλα εμφανίζουν τις καλύτερες ρεπρίζ. Το Clio χρησιμοποιεί το νέο έμμεσου ψεκασμού 3κύλινδρο, TCe 1000άρη κινητήρα, που αποδίδει 100 ίππους και 160 Nm με την τελευταία να αποδίδεται όμως αρκετά ψηλά κάτι που γίνεται εμφανές στην πράξη με μια σχετική ραθυμία χαμηλά, ειδικά με τη λειτουργία ECO και το γεγονός της ύπαρξης 5τάχυτου κιβωτίου. Aπό την άλλη, ο κινητήρας είναι ο πλέον οικονομικός με πραγματική μέση κατανάλωση 5,8 λτ./100 χλμ., ενώ κερδίζει τις εντυπώσεις με την πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία του.