ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Το Opel Corsa έχει ουδέτερη και προβλέψιμη συμπεριφορά, με την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο αν το παρακάνεις.

Στο δρόμο: Καθένα με τον τρόπο του

47.546 Επισκέψεις στο άρθρο (15/3/2020)

Το Peugeot 208 συνδυάζει την ευχάριστη οδηγική αίσθηση με υψηλή ποιότητα κύλισης. Η ανάρτησή του απορροφά αριστοτεχνικά τις ανωμαλίες του δρόμου, με το μικρής διαμέτρου τιμόνι να προσφέρει ακρίβεια συμβάλλοντας  στη συνολικά allegra αίσθηση του 208, το οποίο δείχνει ευχάριστα ανάλαφρο, με «αέρινο» πάτημα και δυναμική κατευθυντικότητα. ¶ξια λόγου και τα φρένα του, τόσο σε αίσθηση, όσο και αποτελεσματικότητα.

Το Renault Clio, που επιτέλους απέκτησε σωστή θέση οδήγησης, θα σε κερδίσει πρωτίστως με την ποιότητα της κύλισής του. Στον ανοιχτό δρόμο είναι άνετο και σταθερό, ενώ η ανάρτησή του φιλτράρει άριστα τις εδαφικές κακοτεχνίες, χωρίς να «κοπανάει» ή να μεταφέρει κραδασμούς στο εσωτερικό. Παράλληλα το Clio απέκτησε ακόμα πιο εστιασμένο οδηγικό χαρακτήρα, όπως ορίζει η συγκρατημένη κλίση, η σαφήνεια του πατήματός του και η ουδετερότητα της συμπεριφοράς ακόμα και σε συνθήκες πίεσης.

Το νέο Opel Corsa  προσφέρει σιγουριά στο πάτημά του και ευκολία στους ελιγμούς. Σε αυτό βοηθάει και το σύστημα διεύθυνσης, που αν και ελαφρύ είναι αρκετά ακριβές. Από την άλλη, η ανάρτηση χωρίς να είναι μαλακή, φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου και μόνο σε συνεχείς διαταράξεις θα αφήσει ταλαντώσεις να εισέλθουν στην καμπίνα. Ακόμα πάντως και στο όριό του έχει ουδέτερη και προβλέψιμη συμπεριφορά, με την υποστροφή να εμφανίζεται μόνο αν το παρακάνεις. Στον ανοιχτό δρόμο, είναι σταθερό και ευθύβολο. Την αίσθηση ασφάλειας συμπληρώνουν με τον καλύτερο τρόπο τα δυνατά φρένα.

Βέβαια ευέλικτο και εύχρηστο στην καθημερινότητα σαν το Yaris δεν υπάρχει με το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα να είναι η ευελιξία μέσα στην πόλη (9,6 μ. κύκλος στροφής). Με άλλα λόγια μπορείς να το παρκάρεις με ευκολία σε δύσκολα σημεία, ενώ έχει καλή περιφερειακή ορατότητα. Φυσικά δεν αμελεί να είναι σταθερό στον αυτοκινητόδρομο, σβέλτο και ασφαλές εφόσον το πιέσεις με  υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και προβλέψιμες, όπως και προοδευτικές, αντιδράσεις. 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL