ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Special ανάρτηση από το ακριβότερο Touareg έχει το VW Tiguan, ανεξάρτητη σε κάθε τροχό ανάρτηση έχει η Corolla Cross

 Σχολιάστε 
62.169 Επισκέψεις στο άρθρο
Όταν υπάρχουν συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (εκκίνηση στο χιόνι ή ανάβαση σε σαθρό έδαφος), τότε εμπλέκεται η τετρακίνηση της Corolla Cross και η ελκτική πρόσφυση απογειώνεται, στοιχείο που παρέχει πρό
2 Φωτογραφίες »

Όταν υπάρχουν συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (εκκίνηση στο χιόνι ή ανάβαση σε σαθρό έδαφος), τότε εμπλέκεται η τετρακίνηση της Corolla Cross και η ελκτική πρόσφυση απογειώνεται, στοιχείο που παρέχει πρόσθετη ευστάθεια.

Η ποιοτική αναβάθμιση του νέου Volkswagen Tiguan έχει ανεβάσει το target group του γερμανικού οικογενειακού SUV. Μία αναβάθμιση που εντοπίζεται στην ποιότητα κατασκευής, στις τεχνολογίες κινητήρα (1η φορά ήπια υβριδικό), αλλά και στην οδηγική του αίσθηση που θυμίζει... γνωστές γερμανικές μάρκες. Σημαντικό ρόλο στην βελτίωση της συμπεριφοράς του νέου Tiguan παίζει η ανάρτησή του(γόνατα McPherson εμπρός και ανεξάρτητη τεσσάρων συνδέσμων πίσω), που έχει «αέρα» του ακριβότερου Touareg. Αναφερόμαστε στις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις DCC Pro (κάθε αμορτισέρ εφοδιάζεται με δύο βαλβίδες) μέσω των οποίων τα στάδια επαναφοράς και συμπίεσης να ελέγχονται ξεχωριστά.


Υπάρχουν 3 προκαθορισμένα - εργοστασιακά προγράμματα οδήγησης (Comfort, Normal, Sport) στο VW Tiguan, αλλά μπορείς εσύ, μεμονωμένα να τα επανατοποθετήσεις σε άλλες 12 επιλογές σκληρότητας (π.χ. ακόμη πιο Comfort ή περισσότερο Sport).
2 Φωτογραφίες »

Υπάρχουν 3 προκαθορισμένα - εργοστασιακά προγράμματα οδήγησης (Comfort, Normal, Sport) στο VW Tiguan, αλλά μπορείς εσύ, μεμονωμένα να τα επανατοποθετήσεις σε άλλες 12 επιλογές σκληρότητας (π.χ. ακόμη πιο Comfort ή περισσότερο Sport).

 
Την δική της, special ρύθμιση ανάρτηση έχει και η Toyota Corolla Cross με τα πίσω διπλά ψαλίδια. Κάθε τροχός έχει ανεξάρτητη δική του ανάρτηση που διαμορφώνεται αυτόνομα, ανάλογα του εδάφους που συναντά. Ως εκ τούτου, η Corolla Cross έχει την ικανότητα να προσαρμόζεται, λειαίνοντας αποτελεσματικά και χωρίς να βροντάει, τις κακοτεχνίες και θυμίζοντας αερανάρτηση πολύ ακριβότερων και μεγαλύτερων μοντέλων. Έπειτα, μιλάμε για ένα 4κίνητο μοντέλο, με σημαντικές εκτός δρόμου ικανότητες. Η Toyota ονομάζει τη συγκεκριμένη τεχνολογία AWD-i και στην πραγματικότητα μιλάμε για ένα επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Αυτός παράγει ισχύ 41 ίππων και 84 Nm ροπής, και λειτουργεί όπως έχουμε δει στο μικρότερης ισχύος τετρακίνητο Yaris Cross.

Σελίδα 1Τα πιο άνετα SUV - Περνούν πάνω από λακκούβες & δεν καταλαβαίνεις τίποτα
Σελίδα 2Γιατί τα Citroen C3 & Citroen C5 Aircross είναι οι βασιλιάδες της άνεσης;
Σελίδα 3Ταξιδιάρικα και αθόρυβα τα Ford Kuga & Hyundai Tucson
Σελίδα 4Special ανάρτηση από το ακριβότερο Touareg έχει το VW Tiguan, ανεξάρτητη σε κάθε τροχό ανάρτηση έχει η Corolla Cross
fiat
CONTI VS NEXEN