Χάρη και στο Σύστημα Active Noise Control το Ford Kuga απολαμβάνει χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα και αξιοζήλευτη ποιότητας κύλισης.
Τα full υβριδικά και τα Plug-in hybrid αυτοκίνητα έχουν το πλεονέκτημα της ηλεκτροκίνησης, με ό,τι αυτό συνεπάγεται προς τους παραγόμενους εξωτερικούς θορύβους. Οι ηλεκτροκινητήρες δεν ακούγονται, για αυτό και εντός πόλης θα ένα υβριδικό αυτοκίνητο μπορεί να περάσει δίπλα σου και να μην ακούσεις... κουνούπι. Αντίστοιχα και σε πιο υψηλές ταχύτητες αναζητάς ησυχία εντός καμπίνας, για παράδειγμα σε ένα μακρινό ταξίδι στην Εθνική Οδό. Αν η «εσωτερική απομόνωση» συνδυάζεται με μία πολύ καλή ανάρτηση, τότε το αποτέλεσμα σε «βάζει» στην λίστα με τα πιο άνετα SUV, όπως είναι τα PHEV Ford Kuga και το HEV Hyundai Tucson.
Με απόσταση από το έδαφος 170 χλστ. σε συνδυασμό με την άνετη και με ικανή διαδρομή ανάρτηση, το Hyundai Tucson μπορεί να κινηθεί απροβλημάτιστα και σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές.
Best-seller υβριδικό πρίζας στην Ευρώπη για το 2023, το Ford Kuga είναι το πιο ήσυχο βενζινοκίνητο που έχει μετρήσει το AutoΤρίτη Test Center (σ.σ. το ανανεωμένο αναβαθμίστηκε στα 243 από τα 225 άλογα). Το ντεσιμπελόμετρό μας κατέγραψε μόλις 63,5 dB στα 100 χλμ./ώρα, νούμερο αντίστοιχο με αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Από εκεί και πέρα, το Ford Kuga έχει κι άλλα χαρακτηριστικά που ενισχύουν το άνετο οδηγικό προφίλ του. Καταρχάς έχει πολύ μακρύ μεταξόνιο (2.710 χλστ.), ένα μεγάλο κυρίως αμάξωμα το οποίο δεν «ταλαιπωρείται» τόσο εύκολα από ταλαντώσεις και κραδασμού. Επιπλέον, η πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων έχει πολύ καλό bound-rebound, όπως έχουμε δει σε προηγούμενα Test ανάρτησης που έχουμε πραγματοποιήσει.
Αθόρυβη αλλά και ποιοτική κύλιση έχει και το Hyundai Tucson. Το κορεατικό SUV στις αυτοφορτιζόμενες υβριδικές εκδόσεις του (230 PS) δεν... ακούγεται μέσα στην πόλη, με ακόμη πιο ήσυχη κίνηση στα 100 χλμ./ώρα (περίπου 63 dB). Αλλά και με ήπια υβριδικό σύνολο το Tucson δεν απαρνείται το άνετο προφίλ του. Σε όλες τις εκδόσεις έρχεται με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων η οποία φροντίζει και για την άνεση και για το καλύτερο κράτημα. Στην περίπτωση του που αναζητά κανείς πιο σπορ αίσθηση οδήγησης με το αντίστοιχο drive mode, το Tucson επωφελείται από κρεμαγιέρα Rack-mount Motor Driven Power Steering (R-MDPS), η οποία παίρνει κίνηση από ιμάντα και ρυθμίστηκε έτσι ώστε να ταιριάζει με τον άνετο χαρακτήρα και την ανάρτηση του αυτοκινήτου.
Σελίδα 1 | Τα πιο άνετα SUV - Περνούν πάνω από λακκούβες & δεν καταλαβαίνεις τίποτα |
Σελίδα 2 | Γιατί τα Citroen C3 & Citroen C5 Aircross είναι οι βασιλιάδες της άνεσης; |
Σελίδα 3 | Ταξιδιάρικα και αθόρυβα τα Ford Kuga & Hyundai Tucson |
Σελίδα 4 | Special ανάρτηση από το ακριβότερο Touareg έχει το VW Tiguan, ανεξάρτητη σε κάθε τροχό ανάρτηση έχει η Corolla Cross |