Δεν φάνηκε πολύ αισιόδοξος για το μέλλον των μοτέρ εσωτερικής καύσης ο επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης της ιαπωνικής εταιρείας, κ. Seigo Kuzumaki. Δείτε τι είπε.
Είναι γεγονός ότι Τοyota είναι μια από τις εταιρείες που έχουν επενδύσει πολλά σε εναλλακτικές μορφές καυσίμου και αυτό φαίνεται πως έχει άμεσο αντίκτυπο στις πωλήσεις της καθώς ενώ συνεχίζει να είναι μια από τις πιο δημοφιλείς φίρμες στις πωλήσεις αυτοκινήτων βενζίνης και diesel, ταυτόχρονα έρευνες δείχνουν, ότι το 43% του συνόλου των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που πωλούνται είναι δικά της.
Ο επικεφαλής Έρευνας και Ανάπτυξης της ιαπωνικής εταιρείας Seigo Kuzumaki στις προβλέψεις που έκανε σχετικά με το πώς θα διαμορφωθεί το τοπίο στην αυτοκίνηση τα επόμενα χρόνια δεν φάνηκε ιδιαίτερα αισιόδοξος για τα μοτέρ εσωτερικής καύσης. Ο ίδιος αναφέρει ότι θα τίθενται συνεχώς νέοι κανονισμοί στις εκπομπές ρύπων και έτσι οι κατασκευαστές μη μπορώντας να ανταπεξέλθουν στην παραγωγή ολοένα και πιο νέας τεχνολογίας μοτέρ, θα στραφούν στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Τα ακριβή του λόγια ήταν: « Aναμένουμε ότι από το 2050, θα έχουμε μειωμένες εκπομπές ρύπων κατά 90% σε σχέση με το 2010. Αυτό σημαίνει ότι από το 2040, τα μοτέρ εσωτερικής καύσης θα χρησιμοποιούνται μόνο σε υβριδικά και plug-in.»
H Toyota σύμφωνα με πληροφορίες θα έχει τα πρώτα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα της στην αγορά το 2020 με μπαταρίες λιθίου και με ηλεκτρική αυτονομία 482 χλμ. Ωστόσο, η τεχνολογία η οποία πιστεύει η Τοyota ότι θα αποδειχθεί καινοτόμα, είναι οι μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid state) που θα καταφέρουν να δώσουν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα καλύτερες επιδόσεις σε συνδυασμό με μικρότερο βάρος. «Έχουμε περισσότερα σχέδια για τις μπαταρίες solid state από όσα όλες οι άλλες εταιρείες. Είμαστε κοντά στο να κατασκευάσουμε αυτοκίνητα με αυτή τη τεχνολογία και πιστεύουμε ότι θα είμαστε ένα βήμα μπροστά από τους ανταγωνιστές μας όταν αυτό συμβεί».
Χρονια εχει το πανω χερι στα υβριδικα οπως και στα υδρογονοκινητα ενω κανει σοβαρες επενδυσεις και σε αυτα της ηλεκτροκινητης τεχνολογιας.
Μεχρι σημερα εχει βγει απολυτως σωστη σε καθε της προσπαθεια αφουγκραζομενοι της προσταγες των καιρων με απολυτη ακριβια,οποτε και εδω η αποψη τους δεν πιστευω να τους προδωσει αν παρουμε σαν βαση την μεχρι σημερα πρακτικα εφαρμοζομενη σκεψη τους.
Συμφωνω απολυτα με την αποψη της μεγαλης ιαπωνικης εταιρειας και νιωθω οτι θα ειναι και παλι νικητης μπροστα απο τους αντιπαλους της γιατι ξερει να προσφερει αυτο που ζητουν οι καταναλωτες την σωστη στιγμη!
το 2050 και εχουμε 2017 αντε 2018, βρε παιδια σε 32 χρονια θα πεταμε τι λεμε τωρα για 32 χρονια μετα η για να ειμαι πιο σωστος οι αλλοι θα πετανε εμεις θα οδηγουμε ντιζελ γιουρο 6
Το ειπε η toyota και κατι τρεχει στα γυφτικα,νομιζεται οτι με το ch-r τους βγηκε σε καλο?Ξερατε οτι το ζητουσαν σε ντιζελ και ο κοσμος προτιμησε εναλακτικη αγορα με διαθεσιμο τον κινητηρα αυτον,και εσεις Autotriti μην δειτε να πει καποιος κατι κατα του ντιζελ η της βενζινης γιατι την χαρα στα σκελια σας την δειχνετε και εδω,ξεχασατε οτι πολλοι κατασκευαστες ειναι υπερ των μεκ και δεν προκειται να εξαφανιστουν ποτε οσο και να το θελετε εσεις η οι βιομηχανιες.
Χρονια εχει το πανω χερι στα υβριδικα οπως και στα υδρογονοκινητα ενω κανει σοβαρες επενδυσεις και σε αυτα της ηλεκτροκινητης τεχνολογιας. Μεχρι σημερα εχει βγει απολυτως σωστη σε καθε της προσπαθεια αφουγκραζομενοι της προσταγες των καιρων με απολυτη ακριβια,οποτε και εδω η αποψη τους δεν πιστευω να τους προδωσει αν παρουμε σαν βαση την μεχρι σημερα πρακτικα εφαρμοζομενη σκεψη τους. Συμφωνω απολυτα με την αποψη της μεγαλης ιαπωνικης εταιρειας και νιωθω οτι θα ειναι και παλι νικητης μπροστα απο τους αντιπαλους της γιατι ξερει να προσφερει αυτο που ζητουν οι καταναλωτες την σωστη στιγμη!
το 2050 και εχουμε 2017 αντε 2018, βρε παιδια σε 32 χρονια θα πεταμε τι λεμε τωρα για 32 χρονια μετα η για να ειμαι πιο σωστος οι αλλοι θα πετανε εμεις θα οδηγουμε ντιζελ γιουρο 6
Το ειπε η toyota και κατι τρεχει στα γυφτικα,νομιζεται οτι με το ch-r τους βγηκε σε καλο?Ξερατε οτι το ζητουσαν σε ντιζελ και ο κοσμος προτιμησε εναλακτικη αγορα με διαθεσιμο τον κινητηρα αυτον,και εσεις Autotriti μην δειτε να πει καποιος κατι κατα του ντιζελ η της βενζινης γιατι την χαρα στα σκελια σας την δειχνετε και εδω,ξεχασατε οτι πολλοι κατασκευαστες ειναι υπερ των μεκ και δεν προκειται να εξαφανιστουν ποτε οσο και να το θελετε εσεις η οι βιομηχανιες.