Το νέο Honda Civic Type R με την επίδοσή του στο Ring άφησε πολλά supercars πίσω του... ακόμη και Lamborghini.
Type R: Φονέας γιγάντων
21.422 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2015)
Το νέο Civic Type R έγραψε στο Nurburgring χρόνο που το έβαλε στην κορυφή των προσθιοκίνητων μοντέλων και όχι μόνο αφού σταμάτησε το χρονόμετρο σε σημείο που θα ζήλευαν πολλά supercars.
Πριν λίγο καιρό είδαμε το πολυαναμενόμενο νέο Honda Civic Type R και μαζί με την παρουσίασή του μάθαμε και τον χρόνο του στο Nurburgring ο οποίος είναι 7:50 δλ. Ο χρόνος αυτός του χάρισε την πρώτη θέση στη σχετική λίστα με τα ταχύτερα προσθιοκίνητα μοντέλα στην «πράσινη κόλαση», αλλά αυτό είναι η μισή αλήθεια. Η άλλη μισή κρύβεται πίσω από τα supercars που κοκκίνισαν από ντροπή μόλις έμαθαν το χρόνο του ιαπωνικού hot hatch.Ας δούμε όμως μερικά από τα αυτοκίνητα που σίγουρα δεν περίμεναν να βρουν το δάσκαλό τους από ένα 2λιτρο προσθιοκίνητο. Συγκεκριμένα BMW M3 E46 και Porsche Carrera S 997 έχουν κάνει ακριβώς τον ίδιο χρόνο, με το νέο Type R, ενώ λίγο πιο αργή είναι η Porsche Panamera Turbo. Πιο αργή ήταν και η Porsche 911 Turbo 996 αλλά και η Corvette Z06 C5. Τώρα όμως αρχίζουν τα πραγματικά θύματα του Civic Type R. Και αναφερόμαστε στην Ferrari F430 με το κιβώτιο F1 καθώς και στην Porsche 911 Turbo 997. Ακόμη ένα μοντέλο που βρέθηκε στο μενού του ιαπωνικού hot hatch είναι το Nissan GT-R πρώτης γενιάς το οποίο γύρισε το Ring σε 7:54 δλ. αν και πλέον βελτιώθηκε αρκετά με το πέρασμα των χρόνων. Αναμφίβολα όμως τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα τα οποία ξεπέρασε σε επίδοση στο Nurburgring το νέο Civic Type R είναι η Mercedes-Benz CLK DTM AMG και κυρίως η Lamborghini Gallardo LP 560-4 (7:52 δλ.).Πιστεύατε ποτέ ότι ένα Honda Civic Type R θα μπορεί να είναι πιο γρήγορο στο Nurburgring από μία Lamborghini Gallardo. Και όμως είναι!
Δεν υπαρχει λογος να δημιουργουμε θεμα οταν αυτο δεν υπαρχει!Δεν ειναι δυνατον να συγκρινουμε supercars που κανουν 0-100 κατω απο 4¨ ευκολα και τριακοσαριζουν για πλακα με ενα απλα πολυ καλο διλιτρο προσθοκινητο οσο καλο και να ειναι αυτο.Εαν παλι γινει test με τον ιδιο οδηγο και στις ιδιες καιρικες συνθηκες και το civic ειναι ταχυτερο απο την gallardo τοτε θα εχει βαση το αρθρο.Το 2005 σε ημερα κοινου στις σερρες εκανα καμια 10ρια γυρους με cupra 1.8t 225hp και ετυχε να προσπερασω ενα mitsubishi evo 8,αν κανω αρθρο πως τα cupra 1.8t ηταν γρηγοροτερα απο τα evo 8 θα εχει σχεση με την πραγματικοτητα;Δεν νομιζω...
πιο τρανταχτη αποδειξη απ το χρονομετρο δεν υπαρχει !! θα προτιμουσα να φαινονταν τα μοντελα που <ανταγωνιζεται>τα πιο γηινα οπως κατι ψευτοgti wv group κατι δηθεν στριφταδικα ιταλικα και κατι αλλα γαλλικα με κιτρινο χρωμα τυπου τροφεο η καπ και διαφορες αλλες κατασκευες που αυτοβαπτιζοντα gti η οτι ξαφνικα απεκτησαν εμπειριες απο κατι αγωνες τοπικου χαρακτηρα και οχι ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ, απο το πουθενα !!!! θελω την αντιπαραθεση του με το νεο focus rs εντος και εκτος πιστας..
Συγγνώμη φίλε Πασχάλη, συγκρίνεις τον κάθε κουλό στις Σέρρες με τις οδηγάρες που έχουν γράψει τους επίσημους χρόνους στο Nurburgring? Δεν λέω ότι η Lambo είναι χειρότερο αυτοκίνητο απο το Civic αλλά καλό θα ηταν να είμαστε σοβαροί.
Συμφωνώ με τον φίλο. Οι συγκρίσεις είναι λίγο άτυπες, και οσοι έχουν οδηγήσει στο Ring θα εχουν δεί ακριβώς αυτό, οτι διαφορετικά αυτοκίνητα με στησίματα και συνθήκες συμπερφιέρονται με άλλον τρόπο. Σίγουρα το νέο μοντέλο έχει να επιδείξει τεράστιο πλούτο τεχνολογίας τόσο μηχανικής όσο και ηλεκτρονικης, αλλα δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ενα αυτοκίνητο το οποίο έχει σχεδιαστεί να ταξιδεύει με 260-300, με ένα αυτοκίνητο σαν το Civic. Μόνο τα άκρα τους να εξετάσει κανείς, οι διαφορές είναι τεράστιες. Πολλά μπράβο στην Honda, αλλα και λίγο μετριότητα στις συγκρίσεις!
Η ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΔΗΓΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ, ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟΝ ΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕΡΕΣ.
Με roll-cage, χωρις καθίσματα, χωρίς κλιμαστιμό και ραδιοcd. Γιατι δεν λέτε όλη την αλήθεια? Πόσα κιλά κατάφεραν να βγάλουν μέσα απο το civic? Ασε που στο video του 7.50 έχει έξοδο στην τελευταία στροφή και το έχουν μοντάρει.
Υ.Γ. Αυτος ο χρόνος έγινε τον Μαή του 2014. Δυστυχώς δεν είναι καινούργια είδηση...
Υ.Γ. Ο χρόνος αυτός και επίσημα χαρακτηρίστηκε ως ανεπίσημος!
Ένα type-r φτιαγμένο για να τρέξει στην συγκεκριμένη πίστα είναι. Μπορεί να κόστισε και 200.000 οπότε είναι θέμα marketing και η είδηση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Wow...θα τρεξω να το αγορασω ΤΩΡΑ!
Μαλιστα αρεσει πολυ στην κορη μου που ξημεροβραδυαζεται βλεποντας nickelodeon...μαλλον ειναι πιο κοντα στην αισθητικη της παρα στη δικη μου...
Δεν εχω ΚΑΜΜΙΑ πιστη στις εργοστασιακες δοκιμες
με αυτοκινητα που κανεις δεν ελενξε για το βαθος και το κοστος των μετατροπων.
Εχω αρκετη πειρα στις μετατροπες ωστε να ξερω οτι με 10 -15 χιλιαρικα ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τοποθετημενα χιλιαρικα πανω στο ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ συγχρονο 2λιτρο τουρμπο...το μετατρεπουν σε πυραυλο εδαφους εδαφους που και παει σαν supercar και στριβει θεικα και φρεναρει μεχρι να σου φυγουν τα σωθικα...
Τα υπολοιπα ειναι για λαικη καταναλωση και για να χαιρονται κι αυτοι που χρονια τωρα ηταν λιγο πισω...
Περιμένετε λοιπόν μέχρι το καλοκαίρι... είπα κι εγώ, πιο γρήγορο απο το NSX???
The Japanese firm’s new 167mph hot hatch scorched round in 7 minutes 50.63 seconds, well in front of the Megane Trophy-R’s 7 minutes 54.36 seconds time.
Honda actually set the time last May, and the firm confirmed it was a development car but is identical to the production version going on sale for £29,995 in the summer.
It did have a roll cage installed, but this was non-structural: chief engineer Yagi-san revealed to us it was actually mounted on rubber bushes to not interfere with the structural rigidity.
Because the roll cage is a weighty thing, Honda removed the air con, in-car entertainment system and front passenger seat to offset the weight increase.
All other areas – engine tune, suspension, exhaust, brakes and aerodynamics – are the same as the production car.
The firm adds that it’s going back to the Nurburgring this summer, with a showroom-ready Civic Type R – to ensure it can officially claim the fastest lap record for a front-wheel drive production car.
Το ταχύτερο προσθιοκίνητο στο Ring. Το παραγωγής θα ξανατρέξει και υπολογίζουν χρόνο 7.45 καθώς ο οδηγός τους έκανε αρκετά λάθη αλλά και το αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί κιάλλο από τότε. Μιλάμε για χρόνους GTR, 911, F430, και βγαίνουν διάφοροι και αμφισβητούν; Μέχρι και οτι μοντάραν το video σχολιάσαν μερικοί, προφανώς λάθος του youtube uploader όσοι ξέρουν από Uploads είναι κάτι που συμβαίνει στο utube. Άσε που δεν σπάει δεν χαλάει.
Ή Honda έκανε το ρεκόρ με Pre-Production model. Το Roll Cage είναι Bolt on για ασφάλεια και δεν προσθέτει ακαμψία. Μόνο βάρος. Για να έρθει ξανά το βάρος στο νορμάλ αφαιρέθηκαν κάποια εξαρτήματα όπως ράδιο. Κάθισμα κλπ. Ή Honda δήλωσε πως θα επιστρέψει με το αυτοκίνητο παραγωγής για να γράψει ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ. Όχι τον αληθινό χρόνο. Ξυπνήστε λίγο. ο άλλος γράφει είχε σλικ, και το ρενο είναι πιο γρήγορο. Χαχαχαχα. Το Civic κατέβασε για πλάκα 275 Χιλιόμετρα στην ευθεία και ο άλλος γράφει ακόμα για Ρενο. Ντάξει πάρτε το χαμπάρι ότι σας έβαλε λίγο στην θέση σας το αμάξι και βγάλτε το σκασμό. Έτσι κάνει ο κόσμος.
Τίποτα δεν ειναι λάθος σε αυτό το άρθρο.ειναι αυτοκίνητα παραγωγής χωρίς κάποιο στήσιμο για την πιστα και σλικ λάστιχα που λένε κάποιοι.ουτε βγάλανε τα καθηςματα και του προφυλακτήρες λες και θα τρέξει στις Σέρρες με το saxo δίπλα.το διάβασα και αυτό εδώ.εκανε αυτό το χρόνο απο επαγγελματία οδηγό όπως και τα υπόλοιπα που τα τρέξανε στην ίδια πίστα.και αν ενοχλήσει κάποιον τι να κάνουμε αυτά εχει η ζωή.υπαρχουν τα honda και ολα τα υπόλοιπα.
Τι μανία και αυτή! Ας ηρεμήσουμε και ας περιορίσουμε τις βαρβάτες εκφράσεις, τύπου "γατακια, ξεσκίζει, φάτε τη" κτλ.
Εχει κανείς από εμάς, από εσάς, μετοχές στη Honda??
Εχει κανείς από εμάς τη δυνατότητα να δωσει τα σχεδόν 45χιλιαρικα να αγοράσει και να συντηρεί το συγκεκριμένο, εξαιρετικό και πολύ γρήγορο (κάπως υπερβολικό εξωτερικά) μικρομεσαίο?? Δε νομίζω...
Μπορεί μήπως κάποιος από εμάς να το οδηγήσει σε ρυθμούς πίστας? Απλά είμαι περίεργος να μάθω...
Αν κάποιος μπορεί, μπράβο του και πάντα τέτοια, άλλα έχω δει τυπάδες με "εξαιρετικά οπλα" τύπου Εvo να περδιζουν μέντες από υποδεέστερα οχήματα, όταν τελειώσουν οι ευθείες
Έστω ότι κάποιος από τους θερμοκέφαλους φίλους που λένε αυτές τις βαρβάτες εκφράσεις, στους μη "χοντάκιδες", ότι οδηγεί σε δημόσιο δρομο το συγκεκριμένο υπερ-όπλο, και μπροστά του κινείται άλλο οχημα παρόμοιας ιπποδύναμης και τεχνολογίας (OPC, S3, R, RS) πιστεύει ή εχει την ψευδαίσθηση ότι θα του "ριξει στα αφτιά"?? Πείτε "ναι" να γελάσουμε ολοι σε αυτό το site!!
9 στις10 τα οχήματα αυτά αγοράζονται για μόστρα (και δεν είναι κακο αυτό) και για τέρμα γκάζι (πολύ όμως) στις ευθείες!
Οσοι βέβαια είναι ακομα πιο ανεγκέφαλοι, και κινηθούν με τις απαγορευτικές ταχύτητες που μπορουν να αναπτύξουν οχήματα αυτής της κατηγορίας, εκτός πιστας, ή θα σκοτώσουν ή θα σκοτωθούν.
Γυρίζοντας στο θέμα, έπρεπε η χοντα να απαντήσει με ένα τοσο καλο και τοσο γρηγορο, και τουρμπισμένο μοντελο. Ο 2λιτρος ανταγωνισμός, κυρίως Γερμανικός, είχε ξεφύγει και σε δύναμη και σε χρόνους.
Δυνατό λοιπον το συγκεκριμένο civic, να δουμε όμως πόσοι θα το αγοράσουμε....
Αυτό που δεν καταλαβαίνει κανένας όμως είναι πως οι χρόνοι των αυτοκινήτων που πέρασε το Type-R είναι official χρόνοι απο επαγγελαμτίες οδηγούς σε ελεγχόμενες συνθήκες. Δεν είναι χρόνοι που έγραψε ο μπάρπας μου.
Τσούζουν κωλαράκια αλλά έτσι είναι. Να σας μάθει μερικά πράγματα η μαμά Honda γατάκια.
Φίλε George εχεις κάνει ποτέ γύρο στο ring? Αν θες να μου πείς οτι πήραν ενα Type-R όπως θα το αγόραζες εσύ απο αντιπροσωπεία, το έβαλαν στο ring και έγραψε αυτο τον χρόνο... τι να πω. Μονο τα λάστιχα και τα τακάκια φίλε κάνουν τεράστια διαφορά στη πίστα αυτή. Δεν αναφέρομαι καν σε ευθυγραμίσεις και γωνίες, λίβρες και άλλα, γιατι άλλο το αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσεις στον δρόμο, άλλη η διαδρομή της ανάρτησης και άλλο αυτό που μπαίνει να κάνει χρόνο. Τώρα για το "Υπάρχουν τα Ηonda ..." δεν θα το σχολιάσω. Κάθε κατασκευαστής έχει τα δικά του σημεία υπεροχής.
Φιλε ΛΕΠΕ, δεν εχεις άδικο για το σπάνια... Αλλά για το δευτερο σκέλος θα σου πώ οτι ενα A3 8L Quattro με GTX3071R & σωστό στήσιμο στο Haldex με ιπποδύναμη όμοια με τα υπέροχα WRX & EVO κάνει εξίσου υπέροχα πράγματα! Επίσης ένα Sunny N14 ατμοσφαιρικό με κινητήρα neoVVL 193 ίππων κάνει ακόμα πιο απίστευτα και όμορφα πράγματα αν οδηγείς σε στριφτερή πίστα με γραμμές. Και Ιάπωνας και Γερμανός... αμαρτία?
Φίλε ΛΕΠΕ νομίζω οτι δεν είσαι αντικειμενικός. Κι εγώ πριν είπα Μπράβο για το επίτευγμα αλλα αν θες σύγκρινε ένα γυμνό σασί Α3 8L του 2000 με ενα αντίστοιχο Ιαπωνικό, και μόνος σου θα διαπιστώσεις τις διαφορές οι οποίες μας κάνουν να επιλέγουμε το αυτοκίνητο για τις επιδόσεις του, την ασφάλειά του, ή συνδυασμό και των δύο.
Είπε η honda να βγάλει turbo vtec εργοστασιακό και έγινε χαμός έτσι?γιατι δεν σας αρέσει ο χρόνος όπως και να το έκανε το αμάξι είτε έτσι είτε αλλιώς;στημένο η όχι;που ειναι το πρόβλημα δεν κατάλαβαινω.το αμάξι ειναι καταπληκτικό απο οποία πλευρα και αν το δεις.
bomamin το honda έβγαλε 269 χαω όχι 275 δεν ήταν βαρύτερο γιατί το είχαν γδύσει τα λάστιχα όντως δεν ήταν σλικ όμως είναι πρωτότυπα και όχι ακόμα εγκεκριμένα ο χρόνος του στο ring ΙΣΩΣ περάσει το megane ένα γερασμένο αμάξι του 2008 στην τελευταια του βέβαια εξέλιξη του 2014. Τέλος χρόνου έρχεται νέο megane σε 1-1.5 χρόνο λογικά ακολουθούν οι εκδόσεις rs. Προσπαθώ να βρω ένα honda που να έχει κάνει επίσημο χρόνο στο ring καλύτερο από το megane και δεν μπορώ( και η seat είχε πάρει το ρεκόρ με το νέο leon αλλά σε λίγους μήνες το megane και πάλι πήρε το ρεκόρ)
George εχω άλλη εμπειρία. Τα ιδιωτικά που έμπεναν για γυρους με κράνος ήταν απο το πιο απλο αυτοκίνητο μεχρι και LP 500 που έτυχε να δω, οι σχολές σε βάζουν με στημένα και εξοπλισμένα φυσικά, και τα νέα εργοστασιακά μοντέλα είχαν ομάδες, τηλεμετρίες, όργανα και στη διάρκεια της ημέρας άλλαζαν αρκετά το setup. Τουλάχιστον αυτό βλέπω απο το 2010 που κάθε χρόνο πηγαίνω. Για τα επίσημα εργοστασιακά δοκιμαστικά πάντα μιλάω, δεν εχω πέσει σε Press Release στο Ring.
Φιλε pano ναι εχω κάνει γύρο και ήμουν μπροστά σε δοκιμές ο τυχερός πριν απο μερικά χρόνια.ολα τα αυτοκίνητα που θα έτρεχαν στην πίστα εργοστασιακά πάντα είχαν όλες τις εργοστασιιακες ρυθμησεις στήσιμο και τα λοιπά.και λάστιχα ένα συγκεκριμένο που είδα το r32 της VW φορούσε continental sport contact.δεν φτιάχνουν τα αυτοκίνητα για να τρέχουν σαν αγωνίστηκα.τρεχουν όπως θα το πάρεις εσυ να κανεις την δουλειά σου η την καυλα σου.αυτη ειναι η σημασία ουσιαστικά να τρέξει εκεί η κάθε εταιρία.
το άρθρο είναι απλά λάθος το συγκεκριμένο civic δεν είναι road legal( σλικ λάστιχα κ.α) ο χρόνος δεν ισχύει και έχει κατέβει από όλα τα ενημερωμένα site googlaρετε και δείτε το ακόμα και η ίδια η Honda είπε πως δεν είναι ίδιο με το αυτοκίνητο παραγωγής και θα επιστρέψει για να κάνει το ρεκόρ. το ταχύτερο μπροσθιοκίνητο στο ring παραμένει το megane με 7:54.36 όλα τα άλλα είναι απλώς πολύ πίσω.
otan tha vgaloun oi germanoi grigorotero stin katigoria tou na grafei ligotero xrono stin ''prasini kolasi'' tou nurburgring tote na milane.....mexri tote merkelakia toumpeki
Δεν μιλάω για το άρθρο και μόνο, πολύ ωραία όλα αυτά και ΜΠΡΑΒΟ σε όλους τους κατασκευαστές, οδηγούς, κ.τ.λ.μία θα είναι νικητής ο ένας και μία κάποιος άλλος και πάλι από την αρχή.Για να μην λέω πολλά, πάντε εκεί που τα δοκιμάζουν τα όποια οχήματα, με τους όποιους χεράδες οδηγούς, ελπίζω να μην είναι οι χεράδες άνω των 60 ετών και να είναι ωραίοι, και ζητήστε να δείτε ΔΙΕΞΟΔΙΚΑ το όποιο όχημα, όπως επίσης και να σας το πουλήσουν ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ, να δείτε, να καταλάβετε, κ.τ.λ. και αυτοί το ίδιο.
ευχαριστως να την εκανα την συγκριση ΦΙΛΕ PANOS αλλα το θεμα ειναι πως audi a3 του 2000 δεν κυκλοφορουν ουτε για δειγμα κι αν βλεπεις τα βλεπεις σπανια και απο την λεξη σπανια, σε αντιθεση με ολες τις γενιες του civic !!! επισης για δες αν το s3 μπορει να κανει κατι απεναντι σε evo η impreza ? ? ? νομιζω απολυτως τπτ ειδικα εντος πιστας !! αν θες ασφαλεια παρε ασφαλεια αν θες επιδοσεις παρε επιδοσεις και τα δυο θα πρεπει να ψαξεις λιγο παραπανω,φιλικα παντα. .
Καλα ας είχα εγώ την Lamborghini Gallardo και ας με πέρναγε το Civic στο Nurburgring.
Δεν υπαρχει λογος να δημιουργουμε θεμα οταν αυτο δεν υπαρχει!Δεν ειναι δυνατον να συγκρινουμε supercars που κανουν 0-100 κατω απο 4¨ ευκολα και τριακοσαριζουν για πλακα με ενα απλα πολυ καλο διλιτρο προσθοκινητο οσο καλο και να ειναι αυτο.Εαν παλι γινει test με τον ιδιο οδηγο και στις ιδιες καιρικες συνθηκες και το civic ειναι ταχυτερο απο την gallardo τοτε θα εχει βαση το αρθρο.Το 2005 σε ημερα κοινου στις σερρες εκανα καμια 10ρια γυρους με cupra 1.8t 225hp και ετυχε να προσπερασω ενα mitsubishi evo 8,αν κανω αρθρο πως τα cupra 1.8t ηταν γρηγοροτερα απο τα evo 8 θα εχει σχεση με την πραγματικοτητα;Δεν νομιζω...
πιο τρανταχτη αποδειξη απ το χρονομετρο δεν υπαρχει !! θα προτιμουσα να φαινονταν τα μοντελα που <ανταγωνιζεται>τα πιο γηινα οπως κατι ψευτοgti wv group κατι δηθεν στριφταδικα ιταλικα και κατι αλλα γαλλικα με κιτρινο χρωμα τυπου τροφεο η καπ και διαφορες αλλες κατασκευες που αυτοβαπτιζοντα gti η οτι ξαφνικα απεκτησαν εμπειριες απο κατι αγωνες τοπικου χαρακτηρα και οχι ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ, απο το πουθενα !!!! θελω την αντιπαραθεση του με το νεο focus rs εντος και εκτος πιστας..
Συγγνώμη φίλε Πασχάλη, συγκρίνεις τον κάθε κουλό στις Σέρρες με τις οδηγάρες που έχουν γράψει τους επίσημους χρόνους στο Nurburgring? Δεν λέω ότι η Lambo είναι χειρότερο αυτοκίνητο απο το Civic αλλά καλό θα ηταν να είμαστε σοβαροί.
Συμφωνώ με τον φίλο. Οι συγκρίσεις είναι λίγο άτυπες, και οσοι έχουν οδηγήσει στο Ring θα εχουν δεί ακριβώς αυτό, οτι διαφορετικά αυτοκίνητα με στησίματα και συνθήκες συμπερφιέρονται με άλλον τρόπο. Σίγουρα το νέο μοντέλο έχει να επιδείξει τεράστιο πλούτο τεχνολογίας τόσο μηχανικής όσο και ηλεκτρονικης, αλλα δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ενα αυτοκίνητο το οποίο έχει σχεδιαστεί να ταξιδεύει με 260-300, με ένα αυτοκίνητο σαν το Civic. Μόνο τα άκρα τους να εξετάσει κανείς, οι διαφορές είναι τεράστιες. Πολλά μπράβο στην Honda, αλλα και λίγο μετριότητα στις συγκρίσεις!
Η ΚΑΘΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΒΑΖΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΔΗΓΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ, ΔΕΝ ΒΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟΝ ΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕΡΕΣ.
Με roll-cage, χωρις καθίσματα, χωρίς κλιμαστιμό και ραδιοcd. Γιατι δεν λέτε όλη την αλήθεια? Πόσα κιλά κατάφεραν να βγάλουν μέσα απο το civic? Ασε που στο video του 7.50 έχει έξοδο στην τελευταία στροφή και το έχουν μοντάρει. Υ.Γ. Αυτος ο χρόνος έγινε τον Μαή του 2014. Δυστυχώς δεν είναι καινούργια είδηση... Υ.Γ. Ο χρόνος αυτός και επίσημα χαρακτηρίστηκε ως ανεπίσημος!
Ένα type-r φτιαγμένο για να τρέξει στην συγκεκριμένη πίστα είναι. Μπορεί να κόστισε και 200.000 οπότε είναι θέμα marketing και η είδηση δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Wow...θα τρεξω να το αγορασω ΤΩΡΑ! Μαλιστα αρεσει πολυ στην κορη μου που ξημεροβραδυαζεται βλεποντας nickelodeon...μαλλον ειναι πιο κοντα στην αισθητικη της παρα στη δικη μου... Δεν εχω ΚΑΜΜΙΑ πιστη στις εργοστασιακες δοκιμες με αυτοκινητα που κανεις δεν ελενξε για το βαθος και το κοστος των μετατροπων. Εχω αρκετη πειρα στις μετατροπες ωστε να ξερω οτι με 10 -15 χιλιαρικα ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ τοποθετημενα χιλιαρικα πανω στο ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ συγχρονο 2λιτρο τουρμπο...το μετατρεπουν σε πυραυλο εδαφους εδαφους που και παει σαν supercar και στριβει θεικα και φρεναρει μεχρι να σου φυγουν τα σωθικα... Τα υπολοιπα ειναι για λαικη καταναλωση και για να χαιρονται κι αυτοι που χρονια τωρα ηταν λιγο πισω...
Περιμένετε λοιπόν μέχρι το καλοκαίρι... είπα κι εγώ, πιο γρήγορο απο το NSX??? The Japanese firm’s new 167mph hot hatch scorched round in 7 minutes 50.63 seconds, well in front of the Megane Trophy-R’s 7 minutes 54.36 seconds time. Honda actually set the time last May, and the firm confirmed it was a development car but is identical to the production version going on sale for £29,995 in the summer. It did have a roll cage installed, but this was non-structural: chief engineer Yagi-san revealed to us it was actually mounted on rubber bushes to not interfere with the structural rigidity. Because the roll cage is a weighty thing, Honda removed the air con, in-car entertainment system and front passenger seat to offset the weight increase. All other areas – engine tune, suspension, exhaust, brakes and aerodynamics – are the same as the production car. The firm adds that it’s going back to the Nurburgring this summer, with a showroom-ready Civic Type R – to ensure it can officially claim the fastest lap record for a front-wheel drive production car.
Το ταχύτερο προσθιοκίνητο στο Ring. Το παραγωγής θα ξανατρέξει και υπολογίζουν χρόνο 7.45 καθώς ο οδηγός τους έκανε αρκετά λάθη αλλά και το αυτοκίνητο έχει εξελιχθεί κιάλλο από τότε. Μιλάμε για χρόνους GTR, 911, F430, και βγαίνουν διάφοροι και αμφισβητούν; Μέχρι και οτι μοντάραν το video σχολιάσαν μερικοί, προφανώς λάθος του youtube uploader όσοι ξέρουν από Uploads είναι κάτι που συμβαίνει στο utube. Άσε που δεν σπάει δεν χαλάει.
Ή Honda έκανε το ρεκόρ με Pre-Production model. Το Roll Cage είναι Bolt on για ασφάλεια και δεν προσθέτει ακαμψία. Μόνο βάρος. Για να έρθει ξανά το βάρος στο νορμάλ αφαιρέθηκαν κάποια εξαρτήματα όπως ράδιο. Κάθισμα κλπ. Ή Honda δήλωσε πως θα επιστρέψει με το αυτοκίνητο παραγωγής για να γράψει ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ. Όχι τον αληθινό χρόνο. Ξυπνήστε λίγο. ο άλλος γράφει είχε σλικ, και το ρενο είναι πιο γρήγορο. Χαχαχαχα. Το Civic κατέβασε για πλάκα 275 Χιλιόμετρα στην ευθεία και ο άλλος γράφει ακόμα για Ρενο. Ντάξει πάρτε το χαμπάρι ότι σας έβαλε λίγο στην θέση σας το αμάξι και βγάλτε το σκασμό. Έτσι κάνει ο κόσμος.
Τίποτα δεν ειναι λάθος σε αυτό το άρθρο.ειναι αυτοκίνητα παραγωγής χωρίς κάποιο στήσιμο για την πιστα και σλικ λάστιχα που λένε κάποιοι.ουτε βγάλανε τα καθηςματα και του προφυλακτήρες λες και θα τρέξει στις Σέρρες με το saxo δίπλα.το διάβασα και αυτό εδώ.εκανε αυτό το χρόνο απο επαγγελματία οδηγό όπως και τα υπόλοιπα που τα τρέξανε στην ίδια πίστα.και αν ενοχλήσει κάποιον τι να κάνουμε αυτά εχει η ζωή.υπαρχουν τα honda και ολα τα υπόλοιπα.
Τι μανία και αυτή! Ας ηρεμήσουμε και ας περιορίσουμε τις βαρβάτες εκφράσεις, τύπου "γατακια, ξεσκίζει, φάτε τη" κτλ. Εχει κανείς από εμάς, από εσάς, μετοχές στη Honda?? Εχει κανείς από εμάς τη δυνατότητα να δωσει τα σχεδόν 45χιλιαρικα να αγοράσει και να συντηρεί το συγκεκριμένο, εξαιρετικό και πολύ γρήγορο (κάπως υπερβολικό εξωτερικά) μικρομεσαίο?? Δε νομίζω... Μπορεί μήπως κάποιος από εμάς να το οδηγήσει σε ρυθμούς πίστας? Απλά είμαι περίεργος να μάθω... Αν κάποιος μπορεί, μπράβο του και πάντα τέτοια, άλλα έχω δει τυπάδες με "εξαιρετικά οπλα" τύπου Εvo να περδιζουν μέντες από υποδεέστερα οχήματα, όταν τελειώσουν οι ευθείες Έστω ότι κάποιος από τους θερμοκέφαλους φίλους που λένε αυτές τις βαρβάτες εκφράσεις, στους μη "χοντάκιδες", ότι οδηγεί σε δημόσιο δρομο το συγκεκριμένο υπερ-όπλο, και μπροστά του κινείται άλλο οχημα παρόμοιας ιπποδύναμης και τεχνολογίας (OPC, S3, R, RS) πιστεύει ή εχει την ψευδαίσθηση ότι θα του "ριξει στα αφτιά"?? Πείτε "ναι" να γελάσουμε ολοι σε αυτό το site!! 9 στις10 τα οχήματα αυτά αγοράζονται για μόστρα (και δεν είναι κακο αυτό) και για τέρμα γκάζι (πολύ όμως) στις ευθείες! Οσοι βέβαια είναι ακομα πιο ανεγκέφαλοι, και κινηθούν με τις απαγορευτικές ταχύτητες που μπορουν να αναπτύξουν οχήματα αυτής της κατηγορίας, εκτός πιστας, ή θα σκοτώσουν ή θα σκοτωθούν. Γυρίζοντας στο θέμα, έπρεπε η χοντα να απαντήσει με ένα τοσο καλο και τοσο γρηγορο, και τουρμπισμένο μοντελο. Ο 2λιτρος ανταγωνισμός, κυρίως Γερμανικός, είχε ξεφύγει και σε δύναμη και σε χρόνους. Δυνατό λοιπον το συγκεκριμένο civic, να δουμε όμως πόσοι θα το αγοράσουμε....
Αυτό που δεν καταλαβαίνει κανένας όμως είναι πως οι χρόνοι των αυτοκινήτων που πέρασε το Type-R είναι official χρόνοι απο επαγγελαμτίες οδηγούς σε ελεγχόμενες συνθήκες. Δεν είναι χρόνοι που έγραψε ο μπάρπας μου. Τσούζουν κωλαράκια αλλά έτσι είναι. Να σας μάθει μερικά πράγματα η μαμά Honda γατάκια.
Φίλε George εχεις κάνει ποτέ γύρο στο ring? Αν θες να μου πείς οτι πήραν ενα Type-R όπως θα το αγόραζες εσύ απο αντιπροσωπεία, το έβαλαν στο ring και έγραψε αυτο τον χρόνο... τι να πω. Μονο τα λάστιχα και τα τακάκια φίλε κάνουν τεράστια διαφορά στη πίστα αυτή. Δεν αναφέρομαι καν σε ευθυγραμίσεις και γωνίες, λίβρες και άλλα, γιατι άλλο το αυτοκίνητο που θα κυκλοφορήσεις στον δρόμο, άλλη η διαδρομή της ανάρτησης και άλλο αυτό που μπαίνει να κάνει χρόνο. Τώρα για το "Υπάρχουν τα Ηonda ..." δεν θα το σχολιάσω. Κάθε κατασκευαστής έχει τα δικά του σημεία υπεροχής.
Φιλε ΛΕΠΕ, δεν εχεις άδικο για το σπάνια... Αλλά για το δευτερο σκέλος θα σου πώ οτι ενα A3 8L Quattro με GTX3071R & σωστό στήσιμο στο Haldex με ιπποδύναμη όμοια με τα υπέροχα WRX & EVO κάνει εξίσου υπέροχα πράγματα! Επίσης ένα Sunny N14 ατμοσφαιρικό με κινητήρα neoVVL 193 ίππων κάνει ακόμα πιο απίστευτα και όμορφα πράγματα αν οδηγείς σε στριφτερή πίστα με γραμμές. Και Ιάπωνας και Γερμανός... αμαρτία?
Φίλε ΛΕΠΕ νομίζω οτι δεν είσαι αντικειμενικός. Κι εγώ πριν είπα Μπράβο για το επίτευγμα αλλα αν θες σύγκρινε ένα γυμνό σασί Α3 8L του 2000 με ενα αντίστοιχο Ιαπωνικό, και μόνος σου θα διαπιστώσεις τις διαφορές οι οποίες μας κάνουν να επιλέγουμε το αυτοκίνητο για τις επιδόσεις του, την ασφάλειά του, ή συνδυασμό και των δύο.
Είπε η honda να βγάλει turbo vtec εργοστασιακό και έγινε χαμός έτσι?γιατι δεν σας αρέσει ο χρόνος όπως και να το έκανε το αμάξι είτε έτσι είτε αλλιώς;στημένο η όχι;που ειναι το πρόβλημα δεν κατάλαβαινω.το αμάξι ειναι καταπληκτικό απο οποία πλευρα και αν το δεις.
Για όσους δεν το έχουν δει.... Ολόκληρος ο γύρος. Tip: Ρίξτε κ καμιά ματιά στο ψηφιακό ταχύμετρο... https://www.youtube.com/watch?v=QSt02xpRe9Y
bomamin το honda έβγαλε 269 χαω όχι 275 δεν ήταν βαρύτερο γιατί το είχαν γδύσει τα λάστιχα όντως δεν ήταν σλικ όμως είναι πρωτότυπα και όχι ακόμα εγκεκριμένα ο χρόνος του στο ring ΙΣΩΣ περάσει το megane ένα γερασμένο αμάξι του 2008 στην τελευταια του βέβαια εξέλιξη του 2014. Τέλος χρόνου έρχεται νέο megane σε 1-1.5 χρόνο λογικά ακολουθούν οι εκδόσεις rs. Προσπαθώ να βρω ένα honda που να έχει κάνει επίσημο χρόνο στο ring καλύτερο από το megane και δεν μπορώ( και η seat είχε πάρει το ρεκόρ με το νέο leon αλλά σε λίγους μήνες το megane και πάλι πήρε το ρεκόρ)
Βρήκαμε λοιπόν ποιος έχει τις μετοχες της Honda. Ο Γιωργος... χαχα !!!
George εχω άλλη εμπειρία. Τα ιδιωτικά που έμπεναν για γυρους με κράνος ήταν απο το πιο απλο αυτοκίνητο μεχρι και LP 500 που έτυχε να δω, οι σχολές σε βάζουν με στημένα και εξοπλισμένα φυσικά, και τα νέα εργοστασιακά μοντέλα είχαν ομάδες, τηλεμετρίες, όργανα και στη διάρκεια της ημέρας άλλαζαν αρκετά το setup. Τουλάχιστον αυτό βλέπω απο το 2010 που κάθε χρόνο πηγαίνω. Για τα επίσημα εργοστασιακά δοκιμαστικά πάντα μιλάω, δεν εχω πέσει σε Press Release στο Ring.
Φιλε pano ναι εχω κάνει γύρο και ήμουν μπροστά σε δοκιμές ο τυχερός πριν απο μερικά χρόνια.ολα τα αυτοκίνητα που θα έτρεχαν στην πίστα εργοστασιακά πάντα είχαν όλες τις εργοστασιιακες ρυθμησεις στήσιμο και τα λοιπά.και λάστιχα ένα συγκεκριμένο που είδα το r32 της VW φορούσε continental sport contact.δεν φτιάχνουν τα αυτοκίνητα για να τρέχουν σαν αγωνίστηκα.τρεχουν όπως θα το πάρεις εσυ να κανεις την δουλειά σου η την καυλα σου.αυτη ειναι η σημασία ουσιαστικά να τρέξει εκεί η κάθε εταιρία.
το άρθρο είναι απλά λάθος το συγκεκριμένο civic δεν είναι road legal( σλικ λάστιχα κ.α) ο χρόνος δεν ισχύει και έχει κατέβει από όλα τα ενημερωμένα site googlaρετε και δείτε το ακόμα και η ίδια η Honda είπε πως δεν είναι ίδιο με το αυτοκίνητο παραγωγής και θα επιστρέψει για να κάνει το ρεκόρ. το ταχύτερο μπροσθιοκίνητο στο ring παραμένει το megane με 7:54.36 όλα τα άλλα είναι απλώς πολύ πίσω.
otan tha vgaloun oi germanoi grigorotero stin katigoria tou na grafei ligotero xrono stin ''prasini kolasi'' tou nurburgring tote na milane.....mexri tote merkelakia toumpeki
Δεν μιλάω για το άρθρο και μόνο, πολύ ωραία όλα αυτά και ΜΠΡΑΒΟ σε όλους τους κατασκευαστές, οδηγούς, κ.τ.λ.μία θα είναι νικητής ο ένας και μία κάποιος άλλος και πάλι από την αρχή.Για να μην λέω πολλά, πάντε εκεί που τα δοκιμάζουν τα όποια οχήματα, με τους όποιους χεράδες οδηγούς, ελπίζω να μην είναι οι χεράδες άνω των 60 ετών και να είναι ωραίοι, και ζητήστε να δείτε ΔΙΕΞΟΔΙΚΑ το όποιο όχημα, όπως επίσης και να σας το πουλήσουν ΓΙΑΤΙ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ, να δείτε, να καταλάβετε, κ.τ.λ. και αυτοί το ίδιο.
ευχαριστως να την εκανα την συγκριση ΦΙΛΕ PANOS αλλα το θεμα ειναι πως audi a3 του 2000 δεν κυκλοφορουν ουτε για δειγμα κι αν βλεπεις τα βλεπεις σπανια και απο την λεξη σπανια, σε αντιθεση με ολες τις γενιες του civic !!! επισης για δες αν το s3 μπορει να κανει κατι απεναντι σε evo η impreza ? ? ? νομιζω απολυτως τπτ ειδικα εντος πιστας !! αν θες ασφαλεια παρε ασφαλεια αν θες επιδοσεις παρε επιδοσεις και τα δυο θα πρεπει να ψαξεις λιγο παραπανω,φιλικα παντα. .