- Έχει χώρους μικρομεσαίου και αρχική τιμή μικρού SUV (από 24.000 ευρώ)
- Βγαίνει σε 10 εκδόσεις κινητήρων, είναι το φθηνότερο diesel μικρομεσαίο
- Έχει δύο Plug-in hybrid μοντέλα που δεν πληρώνεις εταιρικό φόρο & κάνουν μέχρι 182 χλμ. μέσα στην πόλη, μόνο με ρεύμα
- Υπάρχουν και οι σπορ εκδόσεις GTI & R, το Golf R με τα 333 άλογα είναι το ισχυρότερο Golf ever
Έχει χώρους μικρομεσαίου αλλά αρχική τιμή μικρού SUV (από 24.000 ευρώ)
Το πιο εμβληματικό αυτοκίνητο της VW, το Volkswagen Golf, πέρασε στο δεύτερο μισό της 8ης γενιάς του με στόχο να συνεχίσει την πετυχημένη πορεία των 50 χρόνων «ζωής» του. Διαθέσιμο σε μία ευρεία γκάμα κινητήρων και εξοπλιστικών εκδόσεων (ακόμη και επετειακές), το VW Golf ξεχωρίζει για τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του, καθώς ούτε λίγο ούτε πολύ κυκλοφορεί σε 21 συνολικά επιλογές (αναλυτικά οι τιμές και ο εξοπλισμός ΕΔΩ).
Κάπως έτσι είναι το μόνο hatchback μοντέλο που αντέχει με τέτοια γκάμα, έχοντας μεταξύ άλλων και μία πολύ χαμηλή τιμή συνολικά για τα δεδομένα του ανταγωνισμού. Η βασική έκδοση Essential κοστίζει 23.950 ευρώ, τιμή δηλαδή που θυμίζει μικρό SUV, και μάλιστα σε έναν κινητήρα που πρώτη φορά βλέπουμε στην γκάμα της μάρκας (1,5 TSI 116 ίππων). Κι όλα αυτά ενώ μιλάμε για ένα ευρύχωρο, οικογενειακό αυτοκίνητο, που θα φιλοξενήσει ακόμη και 5 επιβάτες στα πίσω καθίσματά του (πορτ-μπαγκάζ 381 λίτρων).
Βγαίνει σε 10 εκδόσεις κινητήρων, είναι το φθηνότερο diesel μικρομεσαίο
Από τις 21 συνολικές επιλογές του VW Golf υπάρχουν 10 διαφορετικές ως προς τον κινητήρα του (ιπποδυνάμεις, χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο). Εκτός της εισαγωγικής έκδοσης των 116 ίππων υπάρχει μία ακόμη καθαρά βενζινοκίνητη επιλογή στα 150 άλογα (κι αυτή με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο). Έπειτα, έχουμε κινητήρες με ήπια υβριδική τεχνολογία στα 116 και τα 150 άλογα (αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων), ενώ υπάρχουν και δύο diesel επιλογές με 2λιτρο μοτέρ στα 116 (χειροκίνητο κιβώτιο) ή 150 άλογα (αυτόματο κιβώτιο), έχοντας τον τίτλο του φθηνότερου diesel μικρομεσαίου (26.250 ευρώ).
Το ήπια υβριδικό VW Golf με τα 150 άλογα είναι το καλύτερο μικρομεσαίο μοντέλο σε προσπέρασμα στην εθνική οδό (80-120 χλμ./ώρα σε 5,5 δλ.).
Έχει δύο Plug-in hybrid εκδόσεις, που δεν πληρώνεις εταιρικό φόρο & κάνουν έως 159 χλμ./ώρα στην πόλη
Στην συνέχεια, έχουμε δύο επαναφορτιζόμενες (Plug-in hybrid) επιλογές που η Volkswagen ονομάζει eHybrid, στα 204 και τα 272 άλογα (GTE). Και στις δύο περιπτώσεις υπάρχει αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 19,7 kWh. Ως προς την αυτονομία, η Volkswagen ανακοινώνει αυτονομία 182 χλμ. μέσα στην πόλη για την μικρή έκδοση και 159 χλμ. για την κορυφαία GTE. Σημαντικό πλεονέκτημα και των δύο επιλογών είναι η λιανική τιμή προ φόρων που είναι κάτω από 40.000 ευρώ, που σημαίνει ότι ο εταιρικός χρήστης απαλλάσσεται από τη φορολογία (δεν επιβαρύνεται ο υπάλληλος της εταιρείας για έξτρα φορολογητέο εισόδημα).
Υπάρχουν και οι σπορ εκδόσεις GTI & R, το Golf R με τα 333 άλογα είναι το ισχυρότερο Golf ever
Σε κορυφαίο επίπεδο και για τους λάτρεις των επιδόσεων υπάρχουν 2+1 σπορ επιλογές. Αρχικά έχουμε το κλασικό Golf GTI με τα 265 άλογα, ενώ υπάρχει και το 4κίνητο Golf R των 333 ίππων. Πρόκειται για το ισχυρότερο Golf ever, που κάνει το 0-100 σε μόλις 4,6 δλ. και στην έκδοση Black Edition έχει μεγαλύτερη τελική ταχύτητα στα 270 χλμ./ώρα!.
Διαβάστε περισσότερα στις γραμμές που ακολουθούν περισσότερες πληροφορίες για τον πολυδιάστατο χαρακτήρα των εξοπλιστικών εκδόσεων του VW Golf
Σελίδα 2 | Ποια έκδοση: Βασική Essential, πλούσια More, ή σπορτίφ R-Line; |
Σελίδα 3 | Τι εξοπλισμό έχει η επετειακή «50 Years» & τι διαφορετικό οι σπορ εκδόσεις GTI και Golf R; |