Το νέο Golf είναι, το πρώτο αυτοκίνητο της VW με σύστημα Car2X το οποίο επιτρέπει την επικοινωνία με άλλα οχήματα, που έχουν αντίστοιχο σύστημα και είναι σε απόσταση έως 800 μέτρα.
Ο εξηλεκτρισμός του Golf
45.532 Επισκέψεις στο άρθρο (13/3/2020)
Βλέποντας προς το ηλεκτρικό μέλλον, το νέο VW Golf μπαίνει για τα καλά στο υβριδικό παιχνίδι χάρη στη σχετική υποστήριξη που προβλέπει η τεχνολογικά προηγμένη πλατφόρμα MQB. Έτσι η κλασική up-to-date τριάδα κινητήρων (τρικύλινδρος 1,0 TSI με 110 ίππους από 20.500 ευρώ και τετρακύλινδρος 1,5 TSI με 130 ή 150 ίππους και σύστημα απενεργοποίησης των 2 κυλίνδρων από 21.800 ευρώ) συνδυάζεται με τρεις εκδόσεις eTSI και δύο eHybrid, με την τελευταία να έχει ως βάση τον 1,4 TSI. Οι πρώτες διαθέτουν 48βολτο mild υβριδικό σύστημα ηλεκτρικής υποβοήθησης (ανάκτηση ενέργειας με το φρενάρισμα, λειτουργία coasting με τον κινητήρα σβηστό και με χρήση μόνο της ενέργειας της μπαταρίας), προσφέρουν 110, 130 και 150 ίππους (η τελευταία διαθέσιμη ήδη από 25.050 ευρώ) συνδυάζοντας στάνταρ με 7τάχυτο DSG κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για μείωση της κατανάλωσης κατά 10%.Τα eHybrid σύνολα αναφέρονται σε plug-inυβριδικές εκδόσεις, με 204 ή 245 (GTE) ίππους. Χάρη στην μπαταρία των 13 kWh αμφότερες οι eHybrid προσφέρουν κορυφαία αυτονομία αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης. Αμεσα διαθέσιμη από 26.750 ευρώ είναι και η 2λιτρη diesel έκδοση με 150 ίππους και κιβώτιο DSG. Σύντομα όμως θα παρουσιαστούν και οι υπόλοιπες εκδόσεις κινητήρων, όπως αυτή με το φυσικό αέριο, καθώς και οι σπορ εκδοχές GTI και R...
Αντε να βρει τη ζημιά ο μάστορας της γειτονιάς σ αυτό το ρημάδι. Πάνε τα λεφτά μας.