Από την επίσημη ανακοίνωση της VW προκύπτει ότι δεν υπάρχει κανένα θέμα με τα αυτοκίνητα Euro6 που πωλούνται σήμερα.
VW: Νέο επεισόδιο στο σήριαλ με τους ρύπους
5.073 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2015)
Σε συνέχεια των προηγούμενων δημοσιευμάτων μας για το θέμα με τους ρύπους της VW.
VW vs Η.Π.Α. Part 2Ακολουθεί η επίσημη ανακοίνωση της VW.
Volkswagen AG has issued the following information:Volkswagen is working at full speed to clarify irregularities concerning a particular software used in diesel engines. New vehicles from the Volkswagen Group with EU 6 diesel engines currently available in the European Union comply with legal requirements and environmental standards. The software in question does not affect handling, consumption or emissions. This gives clarity to customers and dealers.Further internal investigations conducted to date have established that the relevant engine management software is also installed in other Volkswagen Group vehicles with diesel engines. For the majority of these engines the software does not have any effect.Discrepancies relate to vehicles with Type EA 189 engines, involving some eleven million vehicles worldwide. A noticeable deviation between bench test results and actual road use was established solely for this type of engine. Volkswagen is working intensely to eliminate these deviations through technical measures. The company is therefore in contact with the relevant authorities and the German Federal Motor Transport Authority (KBA – Kraftfahrtbundesamt).To cover the necessary service measures and other efforts to win back the trust of our customers, Volkswagen plans to set aside a provision of some 6.5 billion EUR recognized in the profit and loss statement in the third quarter of the current fiscal year. Due to the ongoing investigations the amounts estimated may be subject to revaluation.Earnings targets for the Group for 2015 will be adjusted accordingly.Volkswagen does not tolerate any kind of violation of laws whatsoever. It is and remains the top priority of the Board of Management to win back lost trust and to avert damage to our customers. The Group will inform the public on the further progress of the investigations constantly and transparently.
Tα σκάνδαλα γερμανικών πολυεθνικών εταιρειών δεν έχουν τέλος. Ευτυχώς στις ΗΠΑ πληρώνουν δισεκατομμύρια προστίμων. Στήν Ευρώπη οι γερμανοί δίνουν μαθήματα χρηστής οικονομικής διαχείρισης... Όσον αφορά τη Φολξβάγκεν, προσωπικά τη θεωρούσα ανέκαθεν μιά από τις πιο υπερεκτιμημένες και αλαζονικές εταιρείες της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Μετριότατη αξιοπιστία, πανάκριβα σέρβις, υποτιμητική συμπεριφορά επίσημων εμπόρων προς τους πελάτες κλπ. Το πιό προκλητικό φαινόμενο είναι η σκανδαλώδης και άδικη υποστήριξη που απολαμβάνει από αμέτρητους δημοσιογράφους του ειδικού τύπου σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Με τα euro5 στην ευρωπη τι γινεται autotriti;εχω ενα τετοιο. Να στειλω τον δικαστικο επιμελητη στην cosmocar.......,
Να συμπληρώσω τον αναγνώστη Α.Π.,όταν το 2004 ή 2005 πήγα στην καρέντα στην Βουλιαγμένης να ρωτήσω τότε για το golf με τους κινητήρες fsi που είχε βγεί τότε,μου είχαν πεί ότι άν το κλείσω το αμάξι και μέχρι να έρθει ανέβει η τιμή του εγώ θα το πάρω στην αύξουσα τιμή,και ρωτώ σας δίνω μια προκαταβολή Α,για να κλειστεί το αμάξι στην υπάρχουσα τιμή τιμοκαταλόγου εδώ και τώρα,όταν το πάρω σε 2-3 μήνες πότε θα το φέρετε θα πληρώσω τιμή καπέλο;και μου λένε ναι,αυτός είναι ο υπερτιμημένος κολοσσός. Φυσικά και δεν το έκλεισα και ούτε πρόκειται τζάμπα μοντέλο του γκρούπο να μου δίνανε δεν θα το κρατούσα.
Ποιος είναι ο κωδικός του κινητήρα diesel Euro 6. Μήπως είναι EA288 TDI; Γιατί συνέχιζε η VW να στέλνει αυτοκίνητα στον θείο Σαμ και το 2015 με τον EA189 TDI αφού είχε βγάλει τον νέο EA288 TDI; Κατά την γνώμη η VW ήθελε να ξεστοκάρει τους EA189 TDI. Θεώρησαν ότι έχουν μειωμένη νοημοσύνη τα Αμερικάνα άλλα δυστυχώς για αυτούς δεν τους έκατσε. Είμαι σίγουρος ότι θα μπουν στο αμερικάνικο στόχαστρο και οι άλλες γερμανικές μάρκες αυτοκίνητων. Δεν πειράζει έτσι είναι αυτά. Όπως έγραψε και ένας σχολιαστής για το τo SEAT Leon X-Perience, με πορδές δεν βάφεις αυγά.
Έτσι γίνονται τα φράγκα, με κουτοπονηριές και ψέματα.Κανένας από όσο γνωρίζω δεν τα έκανε με το σταυρό στο χέρι. Και επειδή είναι πολλά τα φράγκα, μάλλον θα την πληρώσει κανάς "κλητήρας" έτσι για τα μάτια του κόσμου.
εδλω το ανύπαρκτο κρατίδιο τι θα κάνει;θα ζητήσει αποζημιώσεις;λέμε και καμιά βλακεία να γελάσουμε.
Έτσι είναι εσείς οι Έλληνες τα δίνεται αξία τα γερμανικά σαραβαλα, έχετε παροπιδες πάρτε τώρα την Γερμανία σας και βάλτε την ξέρετε που. Όταν εγώ μιλούσα πάρτε άλλη μάρκα εκτός τα γερμανικά αυτοκίνητα κανένας δεν με ακουγε εμένα. Κάνατε πλούσια την Γερμανία. Να τώρα πως σας ανταμοιβη. Ευτυχώς εμπιστευτικα το ένστικτο μου, και δεν πήρα ποτέ των ποτον γερμανικό σαραβαλo. Και δεν θα πάρω μέχρι να παιθανω. ΟΥΤΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΠΑΛΙΌ ΓΕΡΜΑΝΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΔΏΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ.
germane maskara
Υπάρχει δόλος,άρα πρεπει να πέσει γερή καμπάνα.
Καιρός ήταν ρε παιδιά. Υπερτιμημένα, μέτρια αυτοκίνητα. Όσο για τα "λεφτά που παίρνεις πίσω" οφείλεται ακριβώς στη βλακεία του Έλληνα, που τα έχει πολύ ψηλά στη συνείδησή του, ακόμα και όταν χαλάνε. Πάντως εγώ όποτε βλέπω "φορτωμένο" αυτοκίνητο από την Οδική Βοήθεια, 7 στις 10 φορές είναι VW ή το γκρουπ. Φταίτε όμως κι εσείς οι δημοσιογράφοι, που τους συμπεριφέρεστε σαν να είναι "ιερές αγελάδες". Φταίνε και οι μετανάστες μας στη Γερμανία, που ενίσχυσαν το μύθο των "γερμανικών". Μπράβο στους Αμερικάνους που τους ξεσκέπασαν.
Φίλε Αρη, είσαι άδικος.Μόνον η Εκκλησία της Ελλαδος έχει κανει λεφτα με ...το σταυρο στο χέρι
...εκτός και αν είναι η εκδίκηση των ανταγωνιστών για εκείνη την ιστορία της Ισπανίας (όπου η SEAT-VW "κάρφωσε" τους ανταγωνιστές της στις φορολογικές αρχές και τους επιβλήθηκαν πρόστιμα εκατομμυρίων, ενώ εκείνη γλίτωσε λόγω της φορολογικής ασυλίας, ως καταγγέλλουσα). Όμορφος κόσμος, ηθικός, αγγελικά πλασμένος!
μη λεμε μαλακιες τωρα, οσοι μεταπωλησαν VW πειραν τα χρηματα που εδωσαν παραπανω για την αγορα πισω
Παρακαλώ το Autotriti να κάνει μία εκτίμηση: Πρόκειται για τα "άπλυτα του Piech στη VW" ή για τα "άπλυτα της VW από τον Piech"; Γιατί στη δεύτερη περίπτωση ίσως έπονται και άλλα...
Φίλε George και να στείλεις τον δικαστικό επιμελητή στο ελλάντα δεν βγάζεις άκρη ούτε θα τους κάνουν τίποτα όπως πολλά καθημερινά πράματα εδώ,ο ΝΟΜΟΣ μόνο στο ΑΜΕΡΙΚΑ λειτουργεί και μαμάει.
Αν κατάλαβα καλά από την ανακοίνωση της vw το πρόβληματα εντοπίζεται σε 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα παγκοσμίως άρα και στην Ευρώπη, απλά δεν συμπεριλαμβάνει του euro 6 κινητήρες όμως οι diesel euro 5 έχουν πρόβλημα παντού και στην Ευρώπη επομένως και στην Ελλάδα. Να δούμε τώρα αν θα αντιμετωπίσουν μία πολυεθνική με τον ίδιο τρόπο που αντιμετωπίζουν ολόκληρες χώρες γιατί μετά και την ομολογία της vw η καμπάνα δεν πρέπει να είναι μόνο 18 δις $ που ήτ αν μόνο για τα 575.000 στις ΗΠΑ αλλά πολύ μεγαλύτερη.