Σε εμφύλιο γερμανικό πόλεμο εξελίχθηκε η μάχη μεταξύ των δυο crossover, Volkswagen Tiguan και BMW X1.
VW Tiguan Vs BMW X1
60.354 Επισκέψεις στο άρθρο (25/8/2016)
Το ολοκαίνουργιο, πετρελαιοκίνητο και τετρακίνητο VW Tiguan ανέβηκε σε premium επίπεδο και εκεί ψηλά συναντά την αντίστοιχη έκδοση της BMW X1 με το παιχνίδι να παίζεται σε… όλα τα terrain. Ποιος θα βγει νικητής;
BMW X1 xDrive20d auto
+ Ποιότητα, οδική συμπεριφορά, απόδοση κινητήρα-κιβωτίου,
επιδόσεις
- Ανεση από ανάρτηση, τιμή, «τσιμπημένη» κατανάλωση
VW Tiguan 2,0 TDI 4Motion DSG7
+ Ποιότητα, ευρυχωρία-πρακτικότητα, οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης, εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας
- Ελαφρύ τιμόνι, συγκρατημένη σχεδίαση
Τις καλύτερες εντυπώσεις μας άφησε η 4Χ2 βενζινοκίνητη έκδοση του ολοκαίνουργιου, 2ης γενιάς, VW Tiguan το οποίο δοκιμάσαμε και σας έχουμε παρουσιάσει. Σήμερα ερχόμαστε να δούμε πόσα απίδια χωράει ο σάκος της diesel τετρακίνητης έκδοσης και μάλιστα απέναντι σε έναν κορυφαίο παίχτη της κατηγορίας, την BMW X1, που επίσης διάγει την 2η γενιά της. Το «κακό» και για τα δύο μοντέλα είναι πως συνδυάζουν diesel και τετρακίνηση μόνο με 2λιτρους κινητήρες, με ότι αυτό συνεπάγεται σε φορολογικά βάρη για τον Έλληνα αγοραστή.
Καθένα με τη χάρη του
Το νέο VW Tiguan είναι το πρώτο crossover του ομίλου VW, που βασίστηκε στην γνωστή πλέον πλατφόρμα MQB, όντας μέχρι και 53 κιλά ελαφρύτερο σε σχέση με πριν. Έχει μεγαλώσει αισθητά σε διαστάσεις (μήκος 4.486 χλστ. και μεταξόνιο 2.681 χλστ.), αλλά έχει χαμηλώσει σε ύψος (πλέον στα 1.646 χλστ.) προς όφελος της αεροδυναμικής με τον σχετικό συντελεστή να έχει πέσει από το 0,37 στο 0,32. Ρίσκα στη σχεδίαση του δεν έχει ακολουθώντας το νέο οικογενειακό look της φίρμας με τη χαρακτηριστική μάσκα μπροστά, ενώ ιδιαίτερη χάρη δίνει το νεύρο στο πλάι.
Από την άλλη η BMW X1 είναι το δεύτερο μοντέλο της BMW μετά τη Σειρά 2 Active Tourer, που πατάει πάνω στο νεότερο προσθιοκίνητο πάτωμα του Group, έναντι του πισωκίνητου πατώματος της πρώτης γενιάς. Αισθητικά, η δεύτερη γενιά της BMW X1 ακολουθεί τις νεότερες σχεδιαστικές νόρμες της εταιρείας, σε ένα αρκετά δυναμικό και πιο SUV αποτέλεσμα σε σχέση με πριν
Απέναντι στην προηγούμενη, η νέα BMX X1 είναι πιο κοντή σε μήκος (4.439 χλστ), όμως είναι πιο πλατιά και πιο υψηλή, χωρίς το τελευταίο να είναι σε βάρος της αεροδυναμικής με τον σχετικό συντελεστή να έχει μειωθεί στο 0,29.
Απο ποτε εγινε το vw tiguan μοντελο της premium κατηγοριας και δεν το καταλαβα?Ποιος το ορισε σε αυτο το επιπεδο και γιατι?Δηλαδη εχει το ιδιο κοινο που απευθυνεται και το bmw x1? Μηπως επειδη η τιμη του ειναι υψηλη?Ουτε στο ελαχιστο αυτοκινητο του λαου...αυτη ειναι η ονομασια της vw...δεν μπορει να σταθει στον χωρο οσο και να το θελουν καποιοι.Τοτε με αυτη την λογικη γιατι δεν τοποθετουμε στον ιδιο κυκλο και τον ιδρυτη της κατηγοριας παγκοσμιος toyota rav4? Μηπως του λειπει το ονομα,το ιματζ του κορυφαιου στον πλανητη κατασκευαστη,το επιπεδο πωλησεων που τον φερνει νικητη σε καθε αγορα,η αξιοπιστια ποιοτητα και ασφαλεια του?Καπου νομιζω αρχιζει να τα μπερδευει σοβαρα το ολο θεμα!!
Ακριβως επειδη το ονομα της germanotsolia ειναι αυτοκινητο του λαου αρα κατι φτηνο μετριο χωρις ιδιαιτερη αξια και απευθυνομενο σε χαμηλα οικονομικα επιπεδα ανθρωπων αντιστοιχα της dacia-seat-skoda στην ταξη και εκει δηλαδη που ειναι η αξια της και τιποτα παρα πανω δεν εχει καμια θεση στο συγκεκριμενο τεστ ενα vw οσο σπρωξιμο και να τρωει για να βγει πρωτη μουρη. Audi-mercedes-lexus-infiniti-volvo-jaguar ειναι αυτα που θα βαλω διπλα σε bmw και αυτα περιμενα στο παρον τεστ να δω οχι τον τελευταιο τροχο της αμαξης που αντιπροσωπευει το λογοτυπο vw!!
@φίλε πειραιώτη σου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα,τα λογικά σου xάνεις με το autotriti,τομέχω πεί 1000000 φορές ότι πατρονάρουν το σαπισμένο γκρούπ γιατί από αυτό ζούνε,ξέρεις πόσε ςφορές με έχουν λογοκρίνει και μου έχουν αλλάξει και το νόημα των φράσεων από αυτά που τους έχω γράψει;πάρα πολλές φορές μόλις τους κατηγορήσω το γκρουπ vw,αλλά να συγχωράνε που δεν είανι Αμερική εδώ να τους τραβήξω μια ξεγυρισμένη μύνηση για λογοκρισία και παράφραση κειμένου να τους πάρω και τα σώβρακα,μαζί σου είμαι φίλε για αυτά που τους γράφεις,για να δούμε θα το περάσουνε το δικό μου από τον φόβο των Ιουδαίων.
@germanotsolias πρωτον λεγεται αουρις και γιαρις και δυτερον είναι παγκοσμίως νο1 η τουοτα σε πωλήσεις αν εξαιρέσεις φετος το ότι καταστραφηκε το εργοστασιο από σεισμούς και πυρκαγιες....αντε γειααα
@Πειραιωτης:VW πραγματι σημαινει αμαξι του λαου,αλλα αν δεις το λαο της ευρωπης ειναι ολοι με master και ακριβα πουκαμισα,οποτε δε μπορει η vw να τους πουλαει Γιαουρις...Μονο ο Ελληναρας αγοραζει Γιαουρις...
πολυ κομπλεξ ρε παιδι μου γιατι τα σπαι το νεο τιγκουαν
Για αυτόν που αναφέρει το RAV επειδή κάποια στιγμή το σκεφτόμουν αλλά το απέρριψα διότι 2l μηχανή έχει 19kgm ροπή που το θεώρησα κοροιδία για τα σημερινά δεδομένα μηχανών.Το Tiguan με 1400cc έχει 25kgm!!!!!!!
Σαπισμένο γκρουπ η VW ....;;Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί με Bugatti,Lamborghini,Porsche,Bentley και χαζεύουμε κανένα αντρικό αμάξι στα βίντεο γιατί με κάτι i8,tesla και 30ιντσα ταμπλό-οθόνες γελάει ο πλανήτης.
Ρε απίστευτοι τι συγκρίσεις είναι αυτές;; Αλεξίου vs Θώδης;; Για να μας πείτε τι; πόσο βελτιώθηκε η Θώδη, ή πόσο σκάρτεψε η Αλεξίου; Πάρτε το χαμπάρι, δεν απευθύνεστε πια σε αδιάβαστους νεόπλουτους της δεκαετίας του '90.