Ο 1,2 PureTech των 110 ίππων του C3 Aircross συνδυάζεται και με το Efficient Automatic Transmission 6 (ΕΑΤ6) αυτόματο κιβώτιο του γκρουπ PSA. Το αποτέλεσμα είναι ότι μπορείς να κινηθείς με μεγαλύτερη άνεση, χωρίς να χάνεις σημαντικά σε επιδόσεις. Περισσότερο χάνεις σε κατανάλωση (7,9 έναντι 6,6 λτ./100 χλμ,). Κερδίζεις όμως σε ευκολία, ενώ το κιβώτιο χωρίς να είναι ακαριαίο στις αλλαγές, εκμεταλλεύεται το νεύρο του κινητήρα και τα 205 Nm ροπής του. Είναι ομαλό και γρήγορο στις αλλαγές θυμίζοντας κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. και σε τελική ανάλυση θα καλύψει με το παραπάνω τον οδηγό, που θέλει να απαλλαχθεί από τη γυμναστική του δεξιού χεριού όταν κινείται εντός πόλης, αφού εκεί στις 2.000 σ.α.λ. κάνει δουλειά χωρίς να το καταλάβεις. Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι το έξτρα κόστος, που προκύπτει λόγω και του φορολογικού συστήματος.
Η επιλογή σε αυτό και το χειροκίνητο (επιτέλους έγινε 6άρι στην αναβάθμιση του κινητήρα για να πληροί τις Euro 6.2 προδιαγραφές) έχει να κάνει ξεκάθαρα με τις ανάγκες και τις προτεραιότητες του αγοραστή.
tech info - Αυτόματο με μετατροπέα ροπής + ¶νεση, αξιοπιστία, προσαρμογή στον τρόπο οδήγησης, απουσία δίσκων και σχετικού κόστους αντικατάστασης - Αυξημένη κατανάλωση, βάρος, ογκώδες σε διαστάσεις
Είναι το παλαιότερο και πιο διαδεδομένο κιβώτιο το οποίο αποτέλεσε τη βάση για το μετέπειτα κύμα εξέλιξης. Tη μεταφορά της κίνησης αναλαμβάνει ο υδραυλικός μετατροπέας ροπής που λειτουργεί σαν συμπλέκτης μεταφέροντας την ισχύ από τον κινητήρα στο κιβώτιο, όσο ο οδηγός πιέζει το πόδι του στο γκάζι και ανεβαίνουν οι στροφές του μοτέρ και η ταχύτητα κίνησης. Βασικό μέρος αποτελεί η αντλία παροχής υδραυλικού υγρού ATF (Automatic Transmission Fluid), το πλανητικό σύστημα μετάδοσης, οι μηχανισμοί σύμπλεξης και η μονάδα ηλεκτρονικής διαχείρισης. Πλέον έχουν έως και 10 σχέσεις, ενώ υπάρχουν διάφορα προγράμματα ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης (comfort, sport, economy). Oι «χειροκίνητες» σειριακές αλλαγές γίνονται είτε από τον λεβιέ, είτε από χειριστήρια (paddles) στο τιμόνι.