H μοναδική έκδοση του Ford Fiesta, που προσφέρεται με αυτόματο κιβώτιο είναι αυτή με τον 1,0 Ecoboost των 100 ίππων. Σε αυτή τη γενιά δεν υπάρχει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά ένα 6τάχυτο συμβατικό αυτόματο με μετατροπέα ροπής. Στην πράξη το κιβώτιο δεν έχει την απόκριση και την ομαλότητα, που θα ταίριαζε στον εξαιρετικό 1,0 Ecoboost, ενώ πολλές φορές κατεβάζει αχρείαστα σχέση ανεβάζοντας τις στροφές και την κατανάλωση. Επιπλέον οι εκπομπές ρύπων είναι αρκετά παραπάνω από αυτές της έκδοσης με συμβατικό κιβώτιο και σε συνδυασμό με την σχετική αλλαγή κλίμακας πληρώνει 42,2 ευρώ παραπάνω ετήσια τέλη. Το κόστος δε είναι ανάλογο με αυτό μοντέρνων κιβωτίων διπλού συμπλέκτη. Αν δεν υπάρχει σοβαρός λόγος που απαιτεί την επιλογή (π.χ συνεχής αστική μετακίνηση), τότε η χειροκίνητη έκδοση είναι μονόδρομος ειδικά από τη στιγμή που το κιβώτιο έγινε 6τάχυτο και έχει εξαιρετική αίσθηση.
tech info - Αυτόματο με μετατροπέα ροπής + ¶νεση, αξιοπιστία, προσαρμογή στον τρόπο οδήγησης, απουσία δίσκων και σχετικού κόστους αντικατάστασης - Αυξημένη κατανάλωση, βάρος, ογκώδες σε διαστάσεις
Είναι το παλαιότερο και πιο διαδεδομένο κιβώτιο το οποίο αποτέλεσε τη βάση για το μετέπειτα κύμα εξέλιξης. Tη μεταφορά της κίνησης αναλαμβάνει ο υδραυλικός μετατροπέας ροπής που λειτουργεί σαν συμπλέκτης μεταφέροντας την ισχύ από τον κινητήρα στο κιβώτιο, όσο ο οδηγός πιέζει το πόδι του στο γκάζι και ανεβαίνουν οι στροφές του μοτέρ και η ταχύτητα κίνησης. Βασικό μέρος αποτελεί η αντλία παροχής υδραυλικού υγρού ATF (Automatic Transmission Fluid), το πλανητικό σύστημα μετάδοσης, οι μηχανισμοί σύμπλεξης και η μονάδα ηλεκτρονικής διαχείρισης. Πλέον έχουν έως και 10 σχέσεις, ενώ υπάρχουν διάφορα προγράμματα ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης (comfort, sport, economy). Oι «χειροκίνητες» σειριακές αλλαγές γίνονται είτε από τον λεβιέ, είτε από χειριστήρια (paddles) στο τιμόνι.