ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Δυνατός και πολιτισμένος, αλλά κυρίως εύρωστος από τις χαμηλές στροφές ο 1,2 PureTech των 130 ίππων.

    Κινητήρας: ¶κρως «ζωντανές» επιδόσεις, τσιμπημένη κατανάλωση

    132.312 Επισκέψεις στο άρθρο (29/1/2020)

    Ο turbo 1,2 PureTech στην έκδοση των 130 ίππων προσφέρει ζωντάνια και σβέλτες επιδόσεις στο νέο 2008. Τραβάει εμφατικά από χαμηλά χάρη στα 230 Nm ροπής, λειτουργεί πολιτισμένα με μια αμυδρή υποψία της 3κύλινδρης φύσης του και δείχνει το ίδιο ορεξάτος είτε στις 1.000, είτε στις 5.000 σ.α.λ. Έξυπνα κλιμακωμένο και το 6τάχυτο κιβώτιο με τον θετικότατο επιλογέα βοηθά σε γοργά προσπεράσματα και στον αλέγκρο χαρακτήρα του συνόλου. Ωστόσο η κατανάλωση δείχνει να ξεφεύγει αρκετά από τις υποσχέσεις του κατασκευαστή με την πραγματική μέση κατανάλωση να φλερτάρει με τα  8,0 λτ./100 χλμ., ενώ δεν υπάρχει στάνταρ κάποια ECO λειτουργία, που σίγουρα θα βοηθούσε την κατάσταση.

    ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

    Autotriti.gr
    EURONCAR ASFALH FORTIGA