Η Hyundai το τόλμησε και, όπως αποδείχθηκε, δικαιώθηκε πανηγυρικά: Έφερε με μεταγραφή από την M GmbH, τον Άλμερτ Μπίερμαν, τον έβαλε επικεφαλής στο project «i30 Ν» και κατάφερε να προσφέρει στο αγοραστικό κοινό ένα hot αυτοκίνητο που κέρδισε τις καλύτερες κριτικές και χαρακτηρίστηκε ως το απόλυτο «value for γκάζι» αυτοκίνητο λόγω της προσιτής τιμής και του σπορ χαρακτήρα του.
Τίποτα φυσικά δεν είναι τυχαίο. Το i30 N πρόσφερε από την αρχή μοναδικές τεχνολογίες και αγωνιστικά κόλπα. Σήμερα η ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου, εκτός από ένα φρεσκάρισμα στην εμφάνιση, προσφέρει ακόμα περισσότερα συστήματα και τεχνολογίες. Έτσι το Hyundai i30 N μπορεί να έχει ανέβει σε τιμή, έχει αυξήσει όμως και τις μετοχές του σπορ του χαρακτήρα. Ώρα να μάθουμε τη «συνταγή» της επιτυχίας του!
Τόσο το μπλοκ, όσο και η κυλινδροκεφαλή, του Flat Power 2.0 TGD-I είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Χάρη και στον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (E-CVVT), η έκδοση Performance έχει ανέβει στα 280 άλογα (+5) κυρίως όμως έχει κερδίσει σε ποσότητα, αλλά και ποιότητα καμπύλης, ροπής με 392 Nm σταθερά από τις 2.100-4.700 σ.α.λ..
O Theta 2.0 TGD-I είναι χωρητικότητας 1.998 κ.εκ. και τετράγωνος (διάμετρος x διαδρομή 86,0 x 86,0 mm) με σχέση συμπίεσης 9,5:1, ενώ φέρει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων (E-CVVT). Τόσο το μπλοκ, όσο και η κυλινδροκεφαλή, είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Όπως και πριν, έτσι και τώρα με την ανανέωση το i30 N διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Στην βασική αποδίδει 250 ίππους από τις 5.500 έως τις 6.000 σ.α.λ. και 353 Nm από τις 2.100 έως τις 4.700 σ.α.λ., και συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο έξι σχέσεων.
Στην έκδοση με το πακέτο Performance, ο Flat Power 2.0 TGD-I αποδίδει 280 ίππους (+5 ίππους από το προηγούμενο i30 N Performance) και 392 Nm σταθερά επίσης στις 2.100-4.700 σ.α.λ.. To πακέτο Performance περιλαμβάνει ακόμα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό eLSD, τις σφυρήλατες ζάντες 19 ιντσών που ρίχνουν το βάρος 14,4 κιλά, ειδικά εξελιγμένα ελαστικά Pirelli P-Zero HN και μεγαλύτερα αεριζόμενα δισκόφρενα -360 (από 345) χλστ. εμπρός και 314 χλστ. πίσω.