Ιδιαίτερη έμφαση από τους μηχανικούς της Ιταλικής φίρμας δόθηκε στη δυναμική συμπεριφορά της κορυφαίας 147 GTA.
Ιδιαίτερη έμφαση από τους μηχανικούς της Ιταλικής φίρμας δόθηκε στη δυναμική συμπεριφορά της κορυφαίας 147 GTA. Αρχικά τοποθετήθηκε ένα εκπληκτικό σε ακρίβεια σύστημα διεύθυνσης με γρήγορο τιμόνι που διαγράφει μόλις 1,7 στροφές από τη μία άκρη στην άλλη, γεγονός που επιτρέπει ταχύτατες αλλαγές κατεύθυνσης.
Αντίστοιχου επιπέδου έμφαση έχει δοθεί και στο σύστημα πέδησης που φέρει τεράστιους αεριζόμενους δίσκους της Brembo, τετραπίστονες δαγκάνες και ηλεκτρονικό κατανεμητή της Bosch.
Αντίστοιχου επιπέδου έμφαση έχει δοθεί και στο σύστημα πέδησης που φέρει τεράστιους αεριζόμενους δίσκους της Brembo, τετραπίστονες δαγκάνες και ηλεκτρονικό κατανεμητή της Bosch. Όσον αφορά στο σύστημα ανάρτησης, αισθητή διαφορά δημιουργούν τα διπλά ψαλίδια στον εμπρός άξονα και οι παχύτερες αντιστρεπτικές.
Τέλος, δε γίνεται να μην αναφερθούμε στο σύστημα μετάδοσης που, μπορεί να είναι ένα απλό μηχανικό σασμάν έξι σχέσεων με κοντή κλιμάκωση, αλλά συνοδεύεται από το MSR. Πρόκειται για ένα σύστημα που δίνει την χαρακτηριστική «ξερογκαζιά» στο κατέβασμα ταχύτητας για να συγχρονίσει τις στροφές λειτουργίας και να μειώσει την πιθανότητα εμφάνισης μπλοκαρίσματος των εμπρός τροχών.