Με ένα επιβλητικό σερί, η Lancia κατάφερε να κερδίσει έξι συνεχόμενα πρωταθλήματα κατασκευαστών, από το 1987 έως και το 1992, ρεκόρ που παραμένει άπιαστο ακόμα και σήμερα.
Με την απότομη διακοπή του Group B, εν έτει 1986, όλα τα βλέμματα στράφηκαν στο νεόφερτο τότε Group A και, όπως αποδείχθηκε, η Lancia ήταν έτοιμη από καιρό κατακτώντας τη μία νίκη μετά την άλλη. Με ένα επιβλητικό σερί κατάφερε να κερδίσει έξι συνεχόμενα πρωταθλήματα κατασκευαστών, από το 1987 έως και το 1992, ρεκόρ που παραμένει άπιαστο ακόμα και σήμερα. Ενδεικτικά, το 1988 η ιταλική φίρμα κατάφερε να κερδίσει τους 10 από τους 11 αγώνες, στέλνοντας τον Miki Biasion στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος οδηγών. Από τα έξι χρόνια της απόλυτης κυριαρχίας στους κατασκευαστές, τα πέντε συνοδεύτηκαν και από πρωταθλήματα οδηγών της ίδιας εταιρείας, με τον Juha Kankkunen να κατακτά τρία και τον Miki Biasion δύο. Σχετικά με το αγωνιστικό αυτοκίνητο, αρχικά υπήρχε η HF 4WD που εξοπλιζόταν με 2λιτρο 8βάλβιδο κινητήρα, ακολούθησε η 16βάλβιδη έκδοση, ενώ το «κύκνειο άσμα» ήταν η περίφημη Integrale Evoluzione, ή «Deltona» όπως συχνά την αποκαλούσαν.