4 Φωτογραφίες »
Μπορεί το μοντέλο που σχεδίασε ο Ιταλός Giorgetto Giugiaro να ψηφίστηκε κατευθείαν ως το αυτοκίνητο της χρονιάς, αλλά όλα τα βλέμματα στράφηκαν στην Ιταλίδα καλλονή το 1986, με την έλευση της Delta 4WD.
Η ιστορία της θρυλικής Lancia Delta ξεκινά το 1979, όταν παρουσιάστηκε στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Μπορεί το μοντέλο που σχεδίασε ο Ιταλός Giorgetto Giugiaro να ψηφίστηκε κατευθείαν ως το αυτοκίνητο της χρονιάς, αλλά όλα τα βλέμματα στράφηκαν στην Ιταλίδα καλλονή το 1986, με την έλευση της Delta 4WD. Βασίστηκε στην αρχική έκδοση, αλλά οι μηχανικοί είχαν την φαεινή ιδέα να τοποθετήσουν σύστημα τετρακίνησης και έναν 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με 8βάλβιδη κεφαλή που απέδιδε 165 ίππους. Ένα έτος αργότερα ήρθε η σκληροπυρηνική «Integrale», με πιο φουσκωμένο αμάξωμα και πλήθος αεραγωγών, σκληρότερη ρύθμιση της ανάρτησης και κινητήρα με αυξημένη πίεση υπερπλήρωσης που απέδιδε 185 στην 8v έκδοση. Κάπως έτσι φτάνουμε στο 1989, όπου η Lancia παρουσιάζει την επική «HF Integrale 16v» με φαρδύτερο αμάξωμα, ενισχυμένες αντιστρεπτικές, διαφοροποιημένο σύστημα τετρακίνησης και στήσιμο βγαλμένο από τις ειδικές διαδρομές. Έπειτα από ενίσχυση των κινούμενων εξαρτημάτων του κινητήρα και πίεση υπερπλήρωσης που αγγίζει τα 1,8 bar σε φάση overboost, η απόδοση εκτοξεύτηκε 200 ίππους στις 5.500 σ.α.λ., τιμή που επιτρέπει επιτάχυνση από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα.
4 Φωτογραφίες »
Η Lancia Delta 4WD εξοπλιζόταν με 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που είχε 8βάλβιδη κεφαλή και απέδιδε 165 ίππους.
Σελίδα 1 | Lancia Delta HF Integrale: Η «βασίλισσα» της αυτοκίνησης (+vids) |
Σελίδα 2 | Από την απλή Lancia Delta στην HF Integrale 16v |
Σελίδα 3 | Lancia Delta HF Integrale Evoluzione: Η απόλυτη! |
Σελίδα 4 | Η Lancia Delta HF Integrale στο αγωνιστικό πάνθεον! |