4 Φωτογραφίες »
Η κορυφαία έκδοση της Lancia Delta παρουσιάστηκε στις αρχές του Ά90 και ονομάζεται HF Integrale Evoluzione, βέβαια πολλοί την γνωρίζουν ως «Deltona».
Η κορυφαία έκδοση της Lancia Delta παρουσιάστηκε στις αρχές του ΄90 και ονομάζεται HF Integrale Evoluzione, βέβαια πολλοί την γνωρίζουν ως «Deltona». Το αμάξωμα ήταν ακόμα πιο «μυώδες», με ξεκάθαρη «rally car» αισθητική που γνώρισε τη λατρεία του κοινού, ενώ συνοδευόταν από διαφορετική ανάρτηση, ισχυρότερα φρένα με τετραπίστονες εμπρός δαγκάνες και ανασχεδιασμένο σύστημα διεύθυνσης. Κάτω από το καπό βρισκόταν ο ίδιος 16βάλβιδος κινητήρας, ο οποίος με μερικές αναβαθμίσεις στο σύστημα εξάτμισης απέδιδε πλέον 210 ίππους. Κάπου εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι σε χώρες με πιο αυστηρούς κανονισμούς δεν επιτράπηκε η είσοδος του μη καταλυτικού 16v, με αποτέλεσμα να υπάρχουν Integrale Evoluzion με 8v κινητήρα που αποδίδουν 185 ίππους. Το πρόβλημα λύθηκε το καλοκαίρι του 1993, όταν η Lancia παρουσίασε την τελευταία έκδοση «Evo II» με σήμα κατατεθέν τις ζάντες 16 ιντσών, σε αντίθεση με τις μέχρι τότε 15άρες. Εξοπλιζόταν με παρόμοιο 2λιτρο 16βάλβιδο, ο οποίος απέδιδε πλέον 215 ίππους, ενώ τοποθετήθηκε νέα ECU της Magneti-Marelli και καταλυτικός μετατροπέας. Οι εκδόσεις Evoluzione Ι και ΙΙ αποτελούν σήμερα δύο από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα του πλανήτη, μιας και είναι αρκετά σπάνια, με τα αντίτυπα που βγήκαν από το εργοστάσιο να είναι 5.619 και 4.223 αντίστοιχα.
4 Φωτογραφίες »
Οι εκδόσεις Evoluzione Ι και ΙΙ βγήκαν από το εργοστάσιο σε 5.619 και 4.223 αντίτυπα αντίστοιχα.
Σελίδα 1 | Lancia Delta HF Integrale: Η «βασίλισσα» της αυτοκίνησης (+vids) |
Σελίδα 2 | Από την απλή Lancia Delta στην HF Integrale 16v |
Σελίδα 3 | Lancia Delta HF Integrale Evoluzione: Η απόλυτη! |
Σελίδα 4 | Η Lancia Delta HF Integrale στο αγωνιστικό πάνθεον! |