ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Peugeot 9X8: Ντεμπούτο για το νέο τετρακίνητο hypercar 680 ίππων
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Peugeot 9X8: Ντεμπούτο για το νέο τετρακίνητο hypercar 680 ίππων

2.297 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2022)

Μια νέα εποχή θα ξεκινήσει για την Peugeot στον κόσμο των αγώνων αντοχής, όταν ταξιδέψει στην Ιταλία για τις 6 Ώρες της Monza στις 10 Ιουλίου. Ακολουθώντας τo «ίχνος» των προκατόχων 905 και 908 που κατέκτησαν το Le Mans, το Peugeot 9X8 φέρνει μια άνευ προηγουμένου σχεδιαστική φιλοσοφία στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA (World Endurance Championship - WEC).

Peugeot 9X8: Νέο τετρακίνητο hypercar 680 ίππων

Λιγότερο από ένα χρόνο μετά την παρουσίαση του πρωτότυπου Peugeot 9X8, και μόλις πέντε μήνες μετά την παρθενική δοκιμή του αυτοκινήτου στην πίστα, η Team Peugeot Total Energies αποκάλυψε σήμερα τον συναρπαστικό νέο ανταγωνιστή αγώνων αντοχής στο Portimão, στη νότια Πορτογαλία. Το πρωτοποριακό τετρακίνητο, υβριδικό Hypercar είναι έτοιμο να κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο τον ερχόμενο Ιούλιο στον 4ο Γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIA 2022 (FIA WEC) στη Μόντσα της Ιταλίας.

Το υπέρ-αποδοτικό αγωνιστικό πρωτότυπο των Γάλλων με κινητήρα υβριδικής τεχνολογίας και τετρακίνηση ενσαρκώνει την στρατηγική «Neo-Performance» της Peugeot, την οποία σκοπεύει να ενσωματώσει τόσο στα συμβατικά μοντέλα που κυκλοφορούν στο δρόμο όσο και στα αγωνιστικά. Το Peugeot 9X8 είναι ο άμεσος διάδοχος του 905, του νικητή στον αγώνα των 24 ωρών του Le Mans το 1992 και 1993, και του 908, που κέρδισε το French Classic το 2009.

«Καρδιά» του ομολογουμένως εντυπωσιακού hypercar ένα υβριδικό σύστημα συνολικής απόδοσης 680 ίππων που περνά την κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Στον εμπρόσθιο άξονα συναντούμε ένα twin-turbo V6 βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,6 λτ., ενώ πίσω εδράζεται ένας ηλεκτροκινητήρας ισχύος 200 kW (272 άλογα), που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 900 Volt. Υπεύθυνα για την μετάδοση της κίνησης είναι το σειριακό κιβώτιο 7 ταχυτήτων της Peugeot Sport και ένας μειωτήρας μιας σχέσης για τον ηλεκτροκινητήρα. Το 9X8 διαθέτει άκρως αθλητική μορφή και έχει μήκος 4.995 χλστ., πλάτος 2 μέτρα και ύψος 1.145 χλστ.. Ζυγίζει μόλις 1.030 κιλά και το ρεζερβουάρ του χωράει έως και 90 λίτρα 100% ανανεώσιμων καυσίμων Excellium Racing 100 της Total Energies.

Έξι οδηγοί έχουν οριστεί για να σχηματίσουν τα δύο πληρώματα στο ιταλικό 6 Hours of Monza στις 10 Ιουλίου: συγκεκριμένα οι Paul Di Resta (GBR), Loïc Duval (FRA), Mikkel Jensen (DNK), Gustavo Menezes (ΗΠΑ/BRA), James Rossiter (GBR) και Jean-Éric Vergne (FRA). Η ακριβής σύνθεση κάθε τριάδας θα επιβεβαιωθεί τις επόμενες εβδομάδες μόλις ολοκληρωθεί το πρόγραμμα δοκιμών του αυτοκινήτου πριν από το αγωνιστικό ντεμπούτο του. Τα δύο αγωνιστικά θα διαγωνιστούν επίσης τόσο στις 6 Ώρες του Φούτζι της Ιαπωνίας τον Σεπτέμβριο όσο και στις 8 Ώρες του Μπαχρέιν του Νοεμβρίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πάνω από 10.000 χλμ. δοκιμών σε 25 μέρες

Το Peugeot  9X8 έχει διανύσει περισσότερα από 10.000 χιλιόμετρα κατά τη διάρκεια δοκιμών 25 ημερών. Παράλληλα, η πιστοποίηση του αυτοκινήτου χορηγήθηκε σε συνδυασμό με τη FIA, ενώ η ομάδα με επικεφαλής τον διευθυντή του Peugeot Sport Powertrain François Coudrain εστίασε στην ανάπτυξη του συστήματος μετάδοσης κίνησης στον πάγκο δοκιμών, στον προσομοιωτή και στην πίστα.

Προκειμένου να καταφέρει τους στόχους που έχουν τεθεί, η Team Peugeot Total Energies ένωσε τις δυνάμεις της με αρκετούς αξιοσέβαστους συνεργάτες σε διεθνές επίπεδο που έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στη διαδικασία της ανάπτυξης. Για παράδειγμα, οι ειδικοί τεχνητής νοημοσύνης Capgemini και Peugeot Sport συνεργάστηκαν για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του 9X8 και πιο ιδιαίτερα τη διαχείριση ενέργειας τόσο κατά τη φάση της επιτάχυνσης όσο και της αναγεννητικής πέδησης. Εν τω μεταξύ, η Peugeot Sport και η Modex έχουν συγκεντρώσει τόσο τις ιδέες, τη δημιουργικότητα, και τα τεχνολογικά τους οράματα όσο και την τάση για καινοτομία για να παράγουν αμοιβαία επωφελείς συνέργειες. Ο εμβληματικός Ιταλός κατασκευαστής αγωνιστικών ενδυμάτων Sparco προμηθεύει την ομάδα με βασικό εξοπλισμό ασφάλειας μηχανοκίνητου αθλητισμού, ενώ η δανέζικη μάρκα Jack & Jones βρίσκεται πίσω από την επίσημη ενδυμασία της ομάδας Peugeot Total Energies.


 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON