Με 73 χλμ./ώρα η συμπεριφορά του Yaris ήταν απόλυτα ασφαλής, καταφέρνοντας έτσι να περάσει το τέστ με επιτυχία. Σε αυτά τα χιλιόμετρα η εμπλοκή του ESP στην πρώτη στροφή ήταν αισθητή, ωστόσο δεν επηρέασε την πορεία του αυτοκινήτου, αλλά έκανε τη δουλειά που είναι κατασκευασμένο να κάνει. Ανέκοψε έτσι στιγμιαία την τάση για υποστροφή στο πιο σημαντικό σημείο της δοκιμασίας διατηρώντας το σταθερό σε όλη τη διάρκεια της πορείας του. Οι έντονες κλίσεις του αμαξώματος και πάλι ήταν εμφανείς και αντιληπτές και στο εσωτερικό του, όμως δεν προκλήθηκε καμία μεταφορά βάρους, με το Yaris να περνάει από τις τελευταίες κορίνες του τεστ ευθυγραμμισμένο. Στα 74 χλμ./ώρα έγινε εμφανές πως το Yaris είχε φτάσει στο «όριό» του, καταφέρνοντας μεν να περάσει όλες τις κορίνες, αλλά οριακά και σαφέστατα με μεγάλη δυσκολία. Επαναλάβαμε την διαδικασία και άλλες φορές σε αυτά τα χιλιόμετρα για να επιβεβαιωθεί πως δεν ολοκληρωνόταν με ευκολία από τον μέσο οδηγό. Nα σημειώσουμε εδώ πως την επίδοση του Yaris (73 χλμ./ώρα) έχουν ισοφαρίσει τα SEAT Ibiza και VW Polo.
Θα έπρεπε να αναφερετε τις εκδόσεις των αυτοκινήτων και τι ζαντολαστιχα φοράνε για να κρίνουμε την αντικειμενικότητα σας.
Αυτο μας ελειπε μη δεν εβγαινε 1η η Γερμανικη Τσαγιερα !
κλαμα τα ρενω ...οι πισταδες ολοι