H νέα γενιά του Clio κατάφερε να βελτιώσει την επίδοσή της σε σχέση με την προηγούμενη καταφέρνοντας ταχύτητα εισόδου στα 74 χλμ./ώρα. Παρά την αισθητή τάση για κλίση, το Clio δεν έχασε το σταθερό του πάτημα και ολοκλήρωσε το τεστ χωρίς ιδιαίτερο κόπο και με απόλυτο έλεγχο του αμαξώματος. Με αρωγό και το άρτιο τιμόνι, το Clio δεν δυσκολεύτηκε να επανέλθει στην πορεία του, στην 3η αλλαγή κατεύθυνσης. Εκεί, ωστόσο υπήρξε μια «διάθεση» του πίσω μέρους να ελαφρώσει και να έχει έτσι μια υπερστροφική τάση, η οποία ωστόσο ποτέ δεν εκδηλώθηκε. Με 1 χλμ./ώρα παραπάνω, το Renault Clio φάνηκε να δυσκολεύεται σημαντικά να παραμείνει στην τροχιά του, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι πιο έντονες και να προκαλούν αντίστοιχα πιο έντονες αναπηδήσεις.Η επαναφορά του στην 3η αλλαγή κατεύθυνσης προκαλούσε υπερστροφή παρά την άμεση και καίρια επέμβαση του ESP, απαιτώντας τη συμμετοχή του οδηγού του σε μεγάλο βαθμό για να επανέλθει στην επιθυμητή τροχιά.
Θα έπρεπε να αναφερετε τις εκδόσεις των αυτοκινήτων και τι ζαντολαστιχα φοράνε για να κρίνουμε την αντικειμενικότητα σας.
Αυτο μας ελειπε μη δεν εβγαινε 1η η Γερμανικη Τσαγιερα !
κλαμα τα ρενω ...οι πισταδες ολοι