ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας - Οδική συμπεριφορά

69.085 Επισκέψεις στο άρθρο (13/1/2024)
Σπουδαία οικονομία εξασφαλίζει με τον 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα του Yaris, αλλά η χαμηλή ροπή θα σε αναγκάσει να κατεβάσεις μία ή και δύο σχέσεις όταν επιχειρήσεις μία προσπέραση.
4 Φωτογραφίες »

Σπουδαία οικονομία εξασφαλίζει με τον 1.500άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα του Yaris, αλλά η χαμηλή ροπή θα σε αναγκάσει να κατεβάσεις μία ή και δύο σχέσεις όταν επιχειρήσεις μία προσπέραση.

Yaris παίρνεις και γλιτώνεις 700 ευρώ το χρόνο από καύσιμα, καλύτερες προσπεράσεις έχει το turbo i20


Η απουσία κάποιου υβριδικού βοηθήματος «τσιμπά» την κατανάλωση του Hyundai i20 (7,5 λτ./100 χλμ.), το οποίο όμως έχει καλύτερες επιδόσεις χάρη στο turbo.
4 Φωτογραφίες »

Η απουσία κάποιου υβριδικού βοηθήματος «τσιμπά» την κατανάλωση του Hyundai i20 (7,5 λτ./100 χλμ.), το οποίο όμως έχει καλύτερες επιδόσεις χάρη στο turbo.

Αναφέραμε στην αρχή τα πλεονεκτήματα που έχει ο κινητήρας κάθε μοντέλα. Στα πρότυπα της full hybrid έκδοσής του, και το ατμοσφαιρικό Yaris φημίζεται για τη μεγάλη οικονομία καυσίμου του. Ο ατμοσφαιρικός 1,5 VVt-iE «καίει» 6 λίτρα σε μέσες πραγματικές συνθήκες, ήτοι μπορεί σε βάθος ενός χρόνου να γλιτώσεις κοντά στα 700 ευρώ από καύσιμα που θα πλήρωνες με 100άρι Hyundai i20 (7,5 λτ.) που δεν έχει κάποιο υβριδικό βοήθημα.
 
Καλύτερο δηλαδή το ατμοσφαιρικό μοτέρ, αναρωτιέται κάποιος. Αναλόγως του τι ψάχνεις, θα απαντήσουμε εμείς. Η έλλειψη turbo στο Yaris θα σε δυσκολέψει στις ρεπρίζ, καθώς σε μία προσπέραση θα χρειαστεί να κατεβάσεις μία ή και δύο σχέδια στο 6τάχυτο κιβώτιο με τον θετικό επιλογέα. Τέτοιους προβληματισμούς δεν θα έχεις με το turbo i20. Ο turbo 1,0 T-GDi έχει μεγαλύτερη ροπή, από πιο χαμηλές στροφές, παρουσιάζοντας πολιτισμένη λειτουργία και ελαστικότητα.

Super ευέλικτο και πιο ευχάριστο οδηγικά είναι το Toyota Yaris

Αν σκεφτείς να αγοράσεις ένα μικρό αυτοκίνητο, η ευκολία στις εντός πόλης μετακινήσεις είναι ένα τα βασικά χαρακτηριστικά που θα έχεις. Στην περίπτωση του Yaris, ο super μικρός κύκλος στροφής (9,8 μέτρα) είναι ξεκάθαρο πλεονέκτημα που σε συνδυασμό με την στάνταρ κάμερα όπισθεν κάνει... παιχνιδάκι κάθε παρκάρισμα. Ως γενικότερη αίσθηση το μικρό της Toyota εμφανίζεται αρκετά οδηγοκεντρικό και ευκολοδήγητο., Σταθερό και «σφιχτό» θα χαρακτηρίζαμε το σύνολό του, με το τιμόνι να εμφανίζει εξαιρετική απόκριση και ικανοποιητική πληροφόρηση.
 
Το δικό του οδηγικό στιλ έχει το Hyundai i20. Παρότι δεν έχει το πληροφοριακό τιμόνι που θέλαμε, είναι αποτελεσματικό σε μία στριφτερή διαδρομή, με την ελαφρώς σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης να μην κάνει εκπτώσεις ούτε στον τομέα της άνεσης. Εκεί που θα δώσουμε παραπάνω πόντο στο κορεατικό μικρό είναι στην οδήγηση στον αυτοκινητόδρομο, συνθήκες όπου παρουσιάζεται στιβαρό και ανεπηρέαστο από τυχόν πλευρικούς ανέμους, με την καμπίνα πιο «προστατευμένη» από τους ήχους σε υψηλές ταχύτητες συγκριτικά με εκείνη του Yaris.

Σελίδα 1Οι βασιλιάδες των λιανικών πωλήσεων: Hyundai i20 ή Toyota Yaris;
Σελίδα 2Value for money & Εσωτερικό-Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρας - Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας - Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL