Δοκιμή: Νέο Mitsubishi ASX με 117 PS
Παρασκευή, 8 Ιουνίου 2018
Mε μικρές αισθητικές, κυρίως, αναβαθμίσεις το Mitsubishi ASX, που πλέον είναι διαθέσιμο μόνο ως βενζινοκίνητο 4Χ2, φρεσκαρίστηκε για τα βάλει με τον πιο σύγχρονο ανταγωνισμό.
Mε μικρές αισθητικές, κυρίως, αναβαθμίσεις το Mitsubishi ASX, που πλέον είναι διαθέσιμο μόνο ως βενζινοκίνητο 4Χ2, φρεσκαρίστηκε για τα βάλει με τον πιο σύγχρονο ανταγωνισμό.
Το Mitsubishi ΑSX αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον, αφού «φόρεσε» έναν οικονομικό σε κατανάλωση και εύπεπτο σε φορολογία, μοντέρνο, 1.600άρη diesel, που μπορεί μάλιστα να συνδυαστεί και με την εξελιγμένη τετρακίνηση του πάλαι ποτέ 1,8 diesel κινητήρα.
Το Mitsubishi ΑSX αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον, αφού «φόρεσε» έναν οικονομικό σε κατανάλωση και εύπεπτο σε φορολογία, μοντέρνο, 1.600άρη diesel, που μπορεί μάλιστα να συνδυαστεί και με την εξελιγμένη τετρακίνηση του πάλαι ποτέ 1,8 diesel κινητήρα.
Με αποδοτικό μοτέρ diesel, το ανανεωμένο 4κίνητο Mitsubishi ASX
έρχεται για να αποδειχθεί και πάλι πολύ ικανό στο χώμα, αλλά και να βελτιώσει περαιτέρω τα οδικά του χαρακτηριστικά στην ασφάλτο, τονίζοντας τον «crossover» χαρακτήρα του.
Το Μitsubishi ASX ανανεώνεται, παραμένοντας ένα από τα πιο δυναμικά crossover της αγοράς. Οδηγούμε την τετρακίνητη έκδοσή του, με τον 1.800αρη πετρελαιοκινητήρα των 150 ίππων.
Τo ASX, με τα αρχικά να αναφέρονται στο «Active Sporting Crossover», έβαλε την Mitsubishi στην κατηγορία των compact crossover, αλλά με πρακτικότητα και κόστος ενός μικρομεσαίου χάτσμπακ.
Το δικίνητο μικρομεσαίο crossover Mitsubishi ASX με τον1.600άρη βενζινοκινητήρα, προσφέρει τις αρετές ενός 5θυρου χάτσμπακ με περισσότερη πρακτικότητα και εκτός δρόμου παρουσιαστικό.
Μετά από 11 μήνες και με 14.500 χιλιόμετρα επιπλέον στο κοντέρ του, το Mitsubishi ASX αποδεικνύει καθημερινά πόσο πρακτικό, αξιόπιστο και ευχάριστο στην χρήση είναι.
Μετά τον τακτικό έλεγχο συντήρησης, το δικίνητο Mitsubishi ASX «μας», ήταν έτοιμο για καλοκαιρινές περιπέτειες. Έτσι, δεν χάσαμε την ευκαιρία να του φορτώσουμε σχεδόν 4.500 χλμ. μόλις σε 2 μήνες!
Το crossover μικρομεσαίο μοντέλο της Mitsubishi που έχουμε στη διάθεσή μας
για δοκιμή διαρκείας αποτελεί ένα «πολυεργαλείο», αφού είναι πρακτικό, άνετο,
οικονομικό και μπορεί να κινηθεί και εκτός δρόμου.
Το δικίνητο ASX 1,6 μας ενθουσιάζει κάθε μέρα με την οικονομία καυσίμου, που προσφέρει, χωρίς φυσικά να περιορίζονται μόνο σε αυτή τα πλεονεκτήματά του.
Ένα ολοκαίνουριο Mitsubishi ΑSX με μόλις 500 χλμ. στο οδόμετρό του εντάχθηκε πρι στο στόλο των αυτοκινήτων διαρκείας του
auto Τρίτη και του γίνεται το απαραίτητο «στρώσιμο».
¶νεση, ευκολία χρήσης, οικονομία καυσίμου και απόλυτη αξιοπιστία ήταν το «καρέ των άσσων» που μας έκανε να υποκλινόμαστε στο Mitsubishi ASX 1,6. Το αποχαιρετούμε με νοσταλγία.
Το δικίνητο ASX 1,6 διακρίνεται καθημερινά για την ευκολία χρήσης,
την άνεση, αλλά πάνω από όλα, για την οικονομία καυσίμου που προσφέρει
ο υπερσύγχρονος και αποδοτικός κινητήρας του.
Το νέο μικρομεσαίο crossover Mitsubishi ASX ενισχύει σημαντικά τη θέση του με την προσθήκη του
καινούριου και "καταλληλότερου" 1.600άρη βενζινοκινητήρα, προσφέροντας παράλληλα τις αρετές ενός 5θυρου χάτσμπακ με περισσότερη πρακτικότητα και εκτός δρόμου παρουσιαστικό.
Το νέο μικρομεσαίο crossover μοντέλο της Mitsubishi, το ASX με τον καινούργιο 1.600άρη κινητήρα αποκτά περισσότερο αγοραστικό ενδιαφέρον συνδυάζοντας τις αρετές ενός «τυπικού» 5θυρου χάτσμπακ με περισσότερη πρακτικότητα και εκτός δρόμου παρουσιαστικό.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr