
Δοκιμή μεταχειρισμένου: Seat Ibiza 2008-2017
Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2025
Αξιόπιστοι οι κινητήρες, μπορεί να χρειαστεί αλλαγή η καδένα χρονισμού στα TSI μοτέρ.
Το εσωτερικό δεν έχει φθορές. Ίσως χρειάζονται αντικατάσταση τα φρένα. ...
|
|
Αξιόπιστοι οι κινητήρες, μπορεί να χρειαστεί αλλαγή η καδένα χρονισμού στα TSI μοτέρ.
Το εσωτερικό δεν έχει φθορές. Ίσως χρειάζονται αντικατάσταση τα φρένα. ...
- Είναι το καλύτερο χειροκίνητο μικρό σε ρεπρίζ, 60-100 & 80-120 χλμ./ώρα
- Κέρδισε 5 άλογα, έχει πια 115 ίππους & θέλει 20 μέτρα λιγότερα για να προσπεράσει στην πόλη, από το προηγούμενο Ibiza ...
Mε φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένη ποιότητα και αναβαθμισμένο ψηφιακό υπόβαθρο, το ανανεωμένο SEAT Ibiza τονίζει την ανταγωνιστικότητά του στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών.
Tο Seat Ibiza ανανεώθηκε πρόσφατα στα σημεία. Πόσο καλό είναι το προ-facelift Ibiza, παραγωγής από 2017 έως 2021, τώρα που τα παλαιότερα μοντέλα άγγιξαν την πενταετία; Αξίζει για αγορά μεταχειρισμένου;
Έχει μικρό κόστος μετακίνησης, μπαίνει κάθε μέρα στον δακτύλιο και προβάλλει μία ευχάριστη οδηγική αίσθηση. Το ανανεωμένο αεριοκίνητο SEAT Ibiza φαντάζει ως μία ιδανική, προσιτή λύση για οικονομία. Μήπως όμως υπάρχει και ένα «αλλά»;
To τελευταίο Ibiza CUPRA που ήρθε στην αγορά, πριν το τμήμα ανεξαρτητοποιηθεί από την SEAT, έλαβε ξανά 1.800άρη turbo κινητήρα απόδοσης 192 ίππων που του προσέφερε καυτές επιδόσεις. Πόσο άξιζε τελικά;
Mε φρεσκαρισμένη εμφάνιση και αναβαθμισμένο ψηφιακό υπόβαθρο, τα ανανεωμένα SEAT Ibiza και Arona είναι ήδη διαθέσιμα στην ελληνική με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της ανταγωνιστικότητά τους.
Το κορυφαίο SEAT Ibiza είναι πλέον διαθέσιμο αποκλειστικά με κιβώτιο DSG7 κερδίζοντας τη σχετική ευκολία, αλλά χάνοντας το πλεονέκτημα της δελεαστικής τιμής.
Σε μια εποχή που τα μικρά diesel μαστίζονται από τους ρύπους, η SEAT εφοδιάζει το Ibiza με τον 1,6 λίτρων TDI κινητήρα με AdBlue και επιμένει δίνοντας στους «χιλομετροφάγους» μια προσιτή επιλογή…
Δείτε το νέο SEAT Ibiza FR με 150 άλογα, που έρχεται με FοRα και άκρως δελεαστική τιμή, να αντικαταστήσει τον προκάτοχό του.
To «downsizing» ήταν παλιά. Ο μικρός κυβισμός και η χαμηλή ιπποδύναμη δεν είναι πια πανάκεια για χαμηλή κατανάλωση. Ο νέος όρος είναι «rightsizing» και το νέο Ibiza των 115 ίππων μας εξηγεί όλα τα υπόλοιπα.
Tο 5ης γενιάς Ibiza έρχεται πιο μεγάλο από ποτέ, με νέα πλατφόρμα και φρέσκες τεχνολογίες. Aρκούν για να φέρουν το «μικρό» μοντέλο στις τοπ θέσεις των πωλήσεων στη χώρα μας; Ή η ελληνική πραγματικότητα βλέπει τα πράγματα διαφορετικά;
Στην πέμπτη του γενιά πλέον το νέο SEAT Ibiza έρχεται για να δείξει πόσο ικανά είναι πια τα μοντέλα μιας κατηγορίας την οποία μάλλον χαριστικά συνεχίζουμε να αποκαλούμε «μικρή».
Το SEAT Ibiza κοντά στη δύση της εμπορικής του καριέρας είναι διαθέσιμο και με τον 1,4 TDI 105 PS, συνδυάζοντας το οδηγικό μπρίο της έκδοσης FR με την χαμηλή κατανάλωση του diesel.
Το Ibiza στην κορυφαία του έκδοση CUPRA επανέρχεται στα 1,8 λίτρα, με έναν κινητήρα απόδοσης 192 ίππων και ορισμένες αισθητικές αλλαγές κυρίως στο εσωτερικό του.
Ο νέος τρικύλινδρος 1000άρης κινητήρας του Ibiza προσφέρεται και με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη κιβώτιο DSG και συνδυάζει την ευκολία με τις επιδόσεις.
O 1,0 ECO TSI των 110 ίππων κάτω από το καπό του ανανεωμένου SEAT Ibiza αναδεικνύει την ευχάριστη οδική συμπεριφορά του μοντέλου και συμπληρώνει την εικόνα με την χαμηλή κατανάλωση.
Tο SEAT Ibiza ανανεώνεται και φιλοδοξεί να ενδυναμώσει την παρουσία του στη μικρή κατηγορία, έχοντας ως όπλα του τους νέους turbo κινητήρες του, αλλά και το αλλαγμένο του εσωτερικό.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr