7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η «4άρα» ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην coupe παράδοση των Βαυαρών. Δεν το λέμε εμείς αλλά οι ίδιοι. Έχει διχάσει το κοινό με το αμφιλεγόμενο ντιζάιν ωστόσο διαθέτει πλούσιο τεχνολογικό υπόβαθρο και μια τεράστια γκάμα κινητήρων από 184 έως και 374 ίππους, χωρίς να υπολογίζουμε τη Μ4.
BMW Σειρά 4
2.698.233 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Η νέα BMW Σειρά 4 Coupe έχει εμφάνιση εμπνευσμένη από το Concept 4 και ήπια υβριδική τεχνολογία, κάνοντας παράλληλα λόγο πως «ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην coupe παράδοση» της φίρμας.
Η νέα Σειρά 4 υιοθετεί σε αρκετά μεγάλο βαθμό τα νέα στοιχεία που πρωτοείδαμε στο Concept 4, με το μάτι να είναι αδύνατον να μην πέσει φυσικά πάνω στην τεράστια γρίλια «kidney» που δεσπόζει πραγματικά στον πρόβολο του coupe. Τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον πιο μοντέρνα και φέρουν πάνω τους τεχνολογία LED ενώ, όπως συμβαίνει και σε άλλα μοντέλα της φίρμας, η σχεδίαση του προφυλακτήρα, και των αεραγωγών που ενσωματώνονται πάνω του, θα διαφοροποιείται ανάλογα την έκδοση. Τα μοντέλα με το M Sport πακέτο εξοπλίζονται με πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, μεγάλους αεραγωγούς, μεγαλύτερες ζάντες, σπορ ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα κ.α. Το πίσω μέρος της 4άρας κινείται σε πιο γνώριμα πλαίσια, αφού τα φωτιστικά σώματα έχουν παρόμοια σχεδίαση με αυτή που έχουμε συνηθίσει από τα καινούρια μέλη της «βαυαρικής οικογένειας».
Η νέα 4άρα βασίζεται πάνω στην CLAR πλατφόρμα και είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη γενιά. Σε σχέση πάντως με την 3άρα, με την οποία μοιράζεται το ίδιο δάπεδο, η 4άρα είναι κατά 56 χιλιοστά μακρύτερη, κατά 25 χιλιοστά πλατύτερη, έχει μικρότερο ύψος κατά 56 χιλιοστά και έχει πλατύτερο πίσω πάτημα κατά 25 χιλιοστά. Παρά τις διαφορές, η BMW ανακοινώνει πως η 4άρα έχει επίσης κατανομή βάρους 50:50 ενώ υποστηρίζει πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί σε 0.25 (αντί 0.29).
Εκπλήξεις δεν υπάρχουν στον εσωτερικό διάκοσμο, αφού η καμπίνα της νέας 4άρας έχει πολλά κοινά σημεία με αυτήν της 3άρας. Το σύστημα infotainment iDrive στην 7η γενιά του δίνει φυσικά το παρών και υποστηρίζεται από μια οθόνη αφής έως και 10,25 ιντσών ενώ δίπλα της, τοποθετείται ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγέθους έως και 12,3 ιντσών.
Στην βάση της γκάμας κινητήρων της νέας 4άρας βρίσκεται η 420i με 2λίτρο turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 184 ίππων, με το επόμενο βήμα να γίνεται με την 430i με το επίσης 2λιτρο σύνολο απόδοσης 258 ίππων. Στην κορυφή της βενζινοκίνητης γκάμας βρίσκεται η έκδοση M440i ΧDrive που χρησιμοποιεί έναν 6κύλινδρο 3λιτρο κινητήρα 374 ίππων αλλά και ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V που προσφέρει επιπλέον 11 άλογα. Η πιο ισχυρή επιλογή, μέχρι τον ερχομό της Μ4, δίνει την δυνατότητα στη 4άρα να ολοκληρώνει το 0-100 σε 4,5 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα.
Στο πετρέλαιο, η πρώτη επιλογή είναι η 420d με το 2λιτρο μοτέρ των 190 ίππων με τετρακίνηση ή χωρίς, ενώ η 430d XDrive προσφέρεται με ένα 3λιτρο μοτέρ 286 ίππων και η κορυφαία M440d XDrive με ίδιας χωρητικότητας μοτέρ αλλά με απόδοση 340 άλογα. Όλες οι εκδόσεις πετρελαίου συνδυάζονται με το ήπια υβριδικό σύστημα 48V και με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της φίρμας. Η τιμή της 4άρας ξεκινάει από τα 54.940 ευρώ για την έκδοση 420d και φτάνει τα 77.400 για την M440i xDrive Coupe.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η νέα Σειρά 4 υιοθετεί σε αρκετά μεγάλο βαθμό τα νέα στοιχεία που πρωτοείδαμε στο Concept 4, με το μάτι να είναι αδύνατον να μην πέσει φυσικά πάνω στην τεράστια γρίλια «kidney» που δεσπόζει πραγματικά στον πρόβολο του coupe. Τα φωτιστικά σώματα είναι πλέον πιο μοντέρνα και φέρουν πάνω τους τεχνολογία LED ενώ, όπως συμβαίνει και σε άλλα μοντέλα της φίρμας, η σχεδίαση του προφυλακτήρα, και των αεραγωγών που ενσωματώνονται πάνω του, θα διαφοροποιείται ανάλογα την έκδοση. Τα μοντέλα με το M Sport πακέτο εξοπλίζονται με πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, μεγάλους αεραγωγούς, μεγαλύτερες ζάντες, σπορ ανάρτηση, μεγαλύτερα φρένα κ.α. Το πίσω μέρος της 4άρας κινείται σε πιο γνώριμα πλαίσια, αφού τα φωτιστικά σώματα έχουν παρόμοια σχεδίαση με αυτή που έχουμε συνηθίσει από τα καινούρια μέλη της «βαυαρικής οικογένειας».
Η νέα 4άρα βασίζεται πάνω στην CLAR πλατφόρμα και είναι μεγαλύτερη από την προηγούμενη γενιά. Σε σχέση πάντως με την 3άρα, με την οποία μοιράζεται το ίδιο δάπεδο, η 4άρα είναι κατά 56 χιλιοστά μακρύτερη, κατά 25 χιλιοστά πλατύτερη, έχει μικρότερο ύψος κατά 56 χιλιοστά και έχει πλατύτερο πίσω πάτημα κατά 25 χιλιοστά. Παρά τις διαφορές, η BMW ανακοινώνει πως η 4άρα έχει επίσης κατανομή βάρους 50:50 ενώ υποστηρίζει πως ο συντελεστής οπισθέλκουσας έχει μειωθεί σε 0.25 (αντί 0.29).
Εκπλήξεις δεν υπάρχουν στον εσωτερικό διάκοσμο, αφού η καμπίνα της νέας 4άρας έχει πολλά κοινά σημεία με αυτήν της 3άρας. Το σύστημα infotainment iDrive στην 7η γενιά του δίνει φυσικά το παρών και υποστηρίζεται από μια οθόνη αφής έως και 10,25 ιντσών ενώ δίπλα της, τοποθετείται ένας πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων μεγέθους έως και 12,3 ιντσών.
Στην βάση της γκάμας κινητήρων της νέας 4άρας βρίσκεται η 420i με 2λίτρο turbo κινητήρα βενζίνης απόδοσης 184 ίππων, με το επόμενο βήμα να γίνεται με την 430i με το επίσης 2λιτρο σύνολο απόδοσης 258 ίππων. Στην κορυφή της βενζινοκίνητης γκάμας βρίσκεται η έκδοση M440i ΧDrive που χρησιμοποιεί έναν 6κύλινδρο 3λιτρο κινητήρα 374 ίππων αλλά και ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48V που προσφέρει επιπλέον 11 άλογα. Η πιο ισχυρή επιλογή, μέχρι τον ερχομό της Μ4, δίνει την δυνατότητα στη 4άρα να ολοκληρώνει το 0-100 σε 4,5 δευτερόλεπτα με μέγιστη τελική ταχύτητα τα 250 χλμ./ώρα.
Στο πετρέλαιο, η πρώτη επιλογή είναι η 420d με το 2λιτρο μοτέρ των 190 ίππων με τετρακίνηση ή χωρίς, ενώ η 430d XDrive προσφέρεται με ένα 3λιτρο μοτέρ 286 ίππων και η κορυφαία M440d XDrive με ίδιας χωρητικότητας μοτέρ αλλά με απόδοση 340 άλογα. Όλες οι εκδόσεις πετρελαίου συνδυάζονται με το ήπια υβριδικό σύστημα 48V και με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της φίρμας. Η τιμή της 4άρας ξεκινάει από τα 54.940 ευρώ για την έκδοση 420d και φτάνει τα 77.400 για την M440i xDrive Coupe.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!