H 114i είναι το δυνατό βενζινοκίνητο χαρτί της βαυαρικής φίρμας, στους δύσκολους καιρούς.
BMW Σειρά 1: Βενζίνη vs Diesel
38.045 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2012)
Βάζουμε στο «μικροσκόπιο» τις βασικές εκδόσεις της BMW Σειράς 1 (βενζίνης και πετρελαίου), που συνδυάζουν όλα τα premium χαρακτηριστικά της βαυαρικής φίρμας, με τις σύγχρονες επιταγές.
Ο «άσος» της BMW αποτελεί ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά (και το μοναδικό πισωκίνητο) μοντέλα της μικρομεσαίας κατηγορίας. Η ανανεωμένη, δεύτερη γενιά της BMW Σειρά 1 δείχνει ξεκάθαρα, ότι πρόκειται για μια φυσική συνέχεια των παλαιότερων. Επί της ουσίας όμως είναι μια νέα αρχή, εναρμονισμένη απόλυτα στις απαιτήσεις των καιρών.
Σημεία αναφοράς είναι τα νέα μοτέρ που φέρει και κυρίως οι υπερτροφοδοτούμενοι TwinPower βενζινοκινητήρες των 1,6 λτ. με απόδοση 102, 136 και 170 ίππων (114i, 116i και 118i αντίστοιχα), αλλά και ο super οικονομικός diesel 1,6 λτ.-116 ίππων, με μέση κατανάλωση μόλις 3,8 λτ/100χλμ. Βάζουμε στο «μικροσκόπιο» τις entry level εκδόσεις της Σειράς 1 (βενζίνη 114i και πετρέλαιο 116d) και επιβεβαιώνουμε ότι μπορείς να απολαμβάνεις τις παροχές υπηρεσιών, ενός αυτοκινήτου, που ακόμα και στις δυσκολίες της εποχής, είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα της ελληνικής αγοράς και το οποίο συνδυάζει όλα τα premium χαρακτηριστικά της βαυαρικής φίρμας, με τις σύγχρονες επιταγές για οικονομία καυσίμου, φιλικότητα στο περιβάλλον και πιο λογικό κόστος κτήσης.