ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σημείο αναφοράς στη συγκεκριμένη έκδοση της δοκιμής δεν είναι άλλο από το ντίζελ κινητήρα των 1,6 λτ. με την υψηλή απόδοση και ροπή.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σημείο αναφοράς στη συγκεκριμένη έκδοση της δοκιμής δεν είναι άλλο από το ντίζελ κινητήρα των 1,6 λτ. με την υψηλή απόδοση και ροπή.

Nissan Qashqai 1,6 dCi

15.147 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2013)

Με την προσθήκη του ισχυρού 1.600άρη dCi κινητήρα των 130 ίππων και 320 Nm ροπής, το δημοφιλές Qashqai μεταμορφώνεται, αφού «πετάει» από πλευράς επιδόσεων και ταυτόχρονα, δεν «καίει».

Με τη συμπλήρωση 5 και πλέον ετών από το λανσάρισμα και 2 ετών από την ανανέωση του, το Qashqai μπορεί να θεωρηθεί ως ένα επιτυχημένο «πείραμα» της Nissan που, σε αντικατάσταση ουσιαστικά των Almera και Primera, παρουσίασε ένα μοντέλο που εντάσσεται στη μικρομεσαία κατηγορία για το 4Χ2, στα SUV για το 4Χ4 και, εν μέρει, στα πολυμορφικά, ειδικά για την έκδοση του Qashqai+2. 
Αν και πολλές «Κασσάνδρες», στα πρώτα βήματα, έσπευσαν να δηλώσουν ότι ένα τέτοιο σχέδιο δεν έχει θέση στην αγορά, η ιστορία δικαίωσε την ιαπωνική εταιρία. Συνεχίζει μάλιστα σε ένα βαθμό αφού, εμπορικά, το εν λόγω μοντέλο πλασάρεται ακόμα και σήμερα σχετικά ψηλά στις προτιμήσεις του κοινού. Δικαιολογημένα, εν μέρει, αφού ακόμα «περνάει η μπογιά του» χάρη κυρίως στην εξωτερική εμφάνιση και στην ευνοϊκή τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας. ¶λλωστε το Qashqai έχει μεγάλη απόσταση από το έδαφος και δυναμικό σχεδιασμό, καταφέρνοντας να κερδίζει τις εντυπώσεις.
Κινητήρας: Του ταιριάζει «γάντι» Σημείο αναφοράς στη συγκεκριμένη έκδοση της δοκιμής δεν είναι άλλο από το ντίζελ κινητήρα των 1,6 λτ. με την υψηλή απόδοση και ροπή. Ειδικά, η ροπή των 320 Nm εκτοξεύει το Qashqai σε κάθε πάτημα του πεντάλ του γκαζιού, αφού ακόμα και με 6η ταχύτητα το αυτοκίνητο προσπερνάει δίχως να χρειάζεται κατέβασμα σχέσης. Ήδη από τις 1.500 σ.α.λ., το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει πολύ καλό τράβηγμα και δεν «λαχανιάζει» σε πιο υψηλούς ρυθμούς. 
Επιπλέον, ο 1,6 dCi κινητήρας εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλό θόρυβο σε γρήγορες ταχύτητες και μόνο στο ρελαντί και στις πολύ χαμηλές στροφές δίνει το «στίγμα» του ντίζελ. Όσον αφορά στην κατανάλωση, το Qashqai καίει κατά μέσο όρο 4,9 λτ./100 χλμ. (5,5 λτ./100 χλμ. για το 4x4) και έχει εκπομπές ρύπων 129 γρ./χλμ.(145 γρ./χλμ. για το 4x4), νούμερο που του επιτρέπει να μπαίνει ελεύθερα στον πράσινο δακτύλιο (όχι το 4x4). 
 Εσωτερικό – χώροι: Αρκετά άνετο και ευρύχωροΧάρη στην προ διετίας ανανέωση του Qashqai, οι αλλαγές στον πίνακα οργάνων και σε διάφορα άλλα σημεία καθιστούν το εσωτερικό του αυτοκινήτου ευχάριστο στο μάτι. Τα χρησιμοποιούμενα υλικά κρίνονται ικανοποιητικά, με εξαίρεση ένα-δύο τμήματα που φαίνονται «φτηνά», όπως το πλαστικό επικάλυμμα πίσω από το τιμόνι. 
Καλή είναι και η ποιότητα συναρμογής, η οποία είναι ανάλογη των προσδοκιών. Κάτι που δεν συνάδει με τον «πολυμορφικό» χαρακτήρα του αυτοκινήτου είναι οι θέσεις για μικροαντικείμενα, οι οποίες περιορίζονται στα απολύτως απαραίτητα και σίγουρα δεν εξυπηρετούν τα μέγιστα στην καθημερινή χρήση. Η θέση οδήγησης προσφέρει καλή πλευρική στήριξη αλλά έχει σχετικά στενή βάση. Οι υπόλοιποι επιβάτες, ωστόσο, θα μετακινηθούν με σχετική άνεση στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Αρκετά άνετο (410 λίτρα) είναι και το πορτ-μπαγκάζ, που θα ικανοποιήσει όσους το χρησιμοποιούν για ταξίδια. 
 Οδική συμπεριφορά: Με σπορτίφ στήσιμοΜε την ανανέωση του Qashqai, η Nissan κατέβαλλε προσπάθειες να βελτιώσει την ατίθαση συμπεριφορά του πίσω άξονα, πράγμα που πέτυχε σε μεγάλο βαθμό. Παρόλα αυτά –και παρά τη χρήση πολλαπλών συνδέσμων- ένα μικρό μέρος των εγκάρσιων ανωμαλιών μεταφέρεται και πάλι στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου αναδεικνύεται σε ένα βαθμό από το άκαμπτο πλαίσιο, που δίνει μία αίσθηση ασφάλειας. 
Ο χαρακτήρας του είναι ελαφρά υποστροφικός, ενώ όταν το πιέσει κανείς θα εμφανιστούν κλίσεις, χωρίς όμως αυτές να πάρουν ανησυχητικές διαστάσεις. Στα θετικά στοιχεία του οχήματος συνεχίζουν επίσης να περιλαμβάνονται η αίσθηση από το τιμόνι, αλλά και η αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδησης, που καταφέρνει να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο σε αποστάσεις μικρότερες από αυτές της πλειοψηφίας του ανταγωνισμού.
Και σε έκδοση 4x4 Μπορεί το Qashqai να σχεδιάστηκε ως ένα μικρομεσαίο με χαρακτηριστικά SUV, αλλά με 20 εκατοστά απόστασης από το έδαφος, η δεύτερη ιδιότητά του είναι εξαιρετικά παρούσα. Έτσι θα έλεγε κανείς ότι χωρίς την τετρακίνηση αναδεικνύονται οι δυνατότητες του κατά το ήμισυ. Στην τετρακίνητη εκδοχή του, το All Mode 4x4 της Nissan είναι ένα εύστοχο σύστημα που επιτρέπει τρία modes λειτουργίας. Στο 2WD μπορεί να οδηγηθεί σαν εμπροσθιοκίνητο, στέλνοντας αυτόματα μέχρι και το 50% της δύναμης στον πίσω άξονα, εφόσον επιλεγεί το Auto Mode. Τέλος στο Lock Mode, το οποίο λειτουργεί μέχρι τα 40 χ.α.ω., το σύστημα κρατάει κλειδωμένο αυτό το ποσοστό, για πιο σκληρές, εκτός δρόμου, δοκιμασίες. 
Το σύστημα τετρακίνησης, το οποίο συνεργάζεται με τα συστήματα ευστάθειας , αντί-σπιν και ABS, υπάρχουν αισθητήρες που υπολογίζουν τα πλευρικά, εμπρόσθια και οπίσθια G, όπως και τις δυνάμεις που αναπτύσσονται στο αμάξωμα γύρω από κατακόρυφο άξονα (yaw rate), αλλά και τη γωνία του τιμονιού. Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό κράτημα και αίσθηση εκτός δρόμου, όσο η πρόσφυση δεν επηρεάζεται παρά πολύ από την διττή (και όχι αμιγώς off road) φύση των ελαστικών. 
 Παθητική ασφάλειαΤο Nissan Qashqai έχει αξιολογηθεί πριν το 2009, οπότε και ισχύουν τα νέα κριτήρια του EuroNCAP και έχει αποσπάσει 5 αστέρια στην προστασία ενηλίκων και 4 αστέρια στην προστασία παιδιών.Τιμή – εξοπλισμόςΤο Qashqai 1,6 diesel στην έκδοση Action, κοστίζει 20.750 ευρώ (23.180 ευρώ το 4x4) και προσφέρει όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, 6 αερόσακους, ESP και cruise control. Επίσης διαθέτει ηχοσύστημα με Bluetooth και χειριστήρια στο τιμόνι. 
 ΣυμπέρασμαΤο Nissan Qashqai, αν και βρίσκεται στο τέλος της καριέρας του, εξακολουθεί να αποτελεί μια πολύ τίμια και ολοκληρωμένη πρόταση, από την οποία δε λείπει δε λείπει σχεδόν τίποτε. Έχει καλή ποιότητα, αρκετούς χώρους, δυναμική οδική συμπεριφορά και καλό εξοπλισμό (με την εξαίρεση του ESP στη βασική του έκδοση). Ο 1.600άρης diesel κινητήρας του είναι εξαιρετικός, δυνατός, πολιτισμένος, καίει λογικά και του χαρίζει τις επιδόσεις που του έλειπαν, μεταμορφώνοντας το χαρακτήρα του. Φυσικά, ο ίδιος κινητήρας δεν έχει και κανένα πρόβλημα να αναδείξει και όλα τα προτερήματα της 4κίνητης έκδοσης του μοντέλου.
200 διαθέσιμα στοιχεία για NISSAN  QASHQAI(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

O 1,6 dCi κινητήρας εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλό θόρυβο σε γρήγορες ταχύτητες και μόνο στο ρελαντί και στις πολύ χαμηλές στροφές δίνει το «στίγμα» του ντίζελ.

O 1,6 dCi κινητήρας εμφανίζει πολιτισμένη λειτουργία και χαμηλό θόρυβο σε γρήγορες ταχύτητες και μόνο στο ρελαντί και στις πολύ χαμηλές στροφές δίνει το «στίγμα» του ντίζελ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
NISSAN