ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Alfa Romeo Giulietta, Honda Civic και Toyota Auris αποτελούν ιδανικές λύσεις για μια οικογένεια, ενώ την ίδια στιγμή ξεχωρίζουν με την εντυπωσιακή εμφάνισή τους.
16 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Alfa Romeo Giulietta, Honda Civic και Toyota Auris αποτελούν ιδανικές λύσεις για μια οικογένεια, ενώ την ίδια στιγμή ξεχωρίζουν με την εντυπωσιακή εμφάνισή τους.

Πετρελαιοκίνητα μικρομεσαία με στιλ

17.021 Επισκέψεις στο άρθρο (18/6/2013)

Τα Alfa Romeo Giulietta, Honda Civic και Toyota Auris καλύπτουν τις ανάγκες μίας οικογένειας, ενώ ξεχωρίζουν με την εντυπωσιακή εμφάνισή τους που για πολλούς μπορεί να αποτελέσει και λόγο αγοράς.

Κατά την αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου, οι παράγοντες που επηρεάζουν την τελική επιλογή είναι πολλοί και διαφέρουν από άτομο σε άτομο. Aλλοι για παράδειγμα αναζητούν την ευελιξία μέσα στην πόλη, άλλοι την οικονομία καυσίμου, άλλοι την άνεση στον αυτοκινητόδρομο, άλλοι την τιμή, άλλοι τους χώρους και ούτω καθεξής. Ωστόσο, υπάρχει ένας παράγοντας που μπορεί να μην μετριέται με νούμερα μιας και εμπεριέχει το υποκειμενικό στοιχείο μέσα του, ωστόσο είναι πολύ καθοριστικός κατά την αγορά. Ποιος είναι αυτός; 
Μα φυσικά, η εμφάνιση, αφού, κακά τα ψέματα, όταν βρίσκεσαι μεταξύ δύο ή και τριών επιλογών, το μοντέλο που στο τέλος θα επιλέξεις είναι το ομορφότερο για σένα. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια αυτοκίνητα που αντικειμενικά ξεχωρίζουν με τη σχεδίασή τους. Τρία χαρακτηριστικά λοιπόν παραδείγματα είναι τα μοντέλα αυτής της δοκιμής. Η Alfa Romeo Giulietta που ξεχωρίζει με το ιταλικό ταπεραμέντο της, το Honda Civic με τη φουτουριστική σχεδίασή του και το Toyota Auris με το εντυπωσιακό και δυναμικό του στιλ.Εμφάνιση: Giulietta η πιο… σικ, «διαστημικό» το CivicΌπως αναφέραμε, στο κομμάτι της εμφάνισης, τα τρία μικρομεσαία μοντέλα της δοκιμής είναι από τα πλέον ελκυστικά της κατηγορίας τους. Αρχικά, η Alfa Romeo Giulietta με τις καμπύλες της, αλλά και τις μοναδικές σχεδιαστικές της λεπτομέρειες (π.χ. ο τρισδιάστατος θυρεός της Alfa στη μάσκα, οι κρυμμένες πίσω χειρολαβές ή τα LED πίσω φωτιστικά σε σχήμα σαλιγκαριού), τιμά την παράδοση της φίρμας και κλέβει τις ματιές των περαστικών στο πέρασμά της.
Αντίστοιχα ξεχωριστό σχεδιαστικά είναι και το… διαστημικό Honda Civic, με τις μοντέρνες και αεροδυναμικές γραμμές του αμαξώματός του (ο δείκτης Cd είναι μάλιστα 0,27), αλλά και το εξέχον πάνελ των φωτιστικών στο πίσω τμήμα που λειτουργεί και σαν αεροτομή. Οι έντονες ακμές και οι δυναμικές γραμμές αρέσουν πολύ, ειδικά μάλιστα στο νεαρό ηλικιακά κοινό… 
Τέλος, το Toyota Auris με τη σειρά του αιχμαλωτίζει επίσης με το σφηνοειδές και επιθετικό σχήμα του, το οποίο μάλιστα καθόλου δεν θυμίζει το παρελθόν. Έτσι, μπροστά, η μάσκα και τα φωτιστικά σώματα συνθέτουν ένα επιβλητικό σύνολο, ενώ στο πίσω μέρος, η μικρή γυάλινη επιφάνεια, τα μεγάλα φανάρια και ο ανάγλυφος προφυλακτήρας ενισχύουν το δυναμισμό του μοντέλου.Τώρα ποιο από τα τρία μοντέλα είναι το ομορφότερο; Αυτό είναι υποκειμενικό…Κινητήρες: Για όλα τα γούστα και ανάγκεςΚάτω από το καπό των τριών μοντέλων της δοκιμής υπάρχουν κινητήρες για όλα τα γούστα και ανάγκες, αφού ο αγοραστής μπορεί να διαλέξει μεταξύ βενζίνης ή diesel και μεταξύ διαφορετικών επιπέδων ιπποδύναμης. Ωστόσο, «hot thing» αυτήν την περίοδο είναι αναμφίβολα οι πετρελαιοκινητήρες. 
Η Giulietta 1,6 JTDM λοιπόν ξεχωρίζει με την ροπή των 320 Nm, το Honda 1,6 i-DTEC με την ισχυρή ιπποδύναμη των 120 ίππων και το Toyota Auris με τον χαμηλότερου κυβισμού (1.400 κυβικά έναντι 1.600) κινητήρα. Όλα τους επιδεικνύουν καλές επιδόσεις, τόσο στο 0-100, όσο και στις ρεπρίζ, ωστόσο το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα είναι η χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2.Εσωτερικό: Ξεχωριστή σχεδίαση από όλους – Πολύ καλή ποιότητα κατασκευήςΜπαίνοντας στην καμπίνα, και τα τρία μοντέλα σε κερδίζουν με τη πρώτη ματιά. Η Alfa Romeo Giulietta συνδυάζει σύγχρονα γνωρίσματα με αναφορές που παραπέμπουν σε παλαιότερες Alfa Romeo. Πιο συγκεκριμένα πάντως, το μεγάλο οριζόντιο μεταλλικό φιλέτο, ο πίνακας οργάνων με τα στρογγυλά σχήματα και τις ενδείξεις γραμμένες στα ιταλικά, καθώς και οι αεροπορικού τύπου 5 διακόπτες στο κέντρο του ταμπλό, είναι ορισμένα από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν. Επίσης, έχει δοθεί προσοχή και στην κατασκευή του ταμπλό, αφού όλα τα επιμέρους τμήματα είναι στιβαρά συναρμολογημένα, ενώ από πλευράς υλικών, μαλακό πλαστικό συναντάται κυρίως στο πάνω τμήμα του ταμπλό και περιμετρικά του οριζόντιου μεταλλικού τμήματος. 
Από την άλλη, το εσωτερικό του Civic ακολουθεί φουτουριστική σχεδίαση, αντί της ρετρό της Giulietta, με το ταμπλό και το τούνελ της κονσόλας να περικλείουν τον οδηγό και τον υψηλά τοποθετημένο επιλογέα να τονίζει τη δυναμικότητα του αυτοκινήτου. Όλα τα λεφτά βέβαια και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που σε μεταφέρει κάποιες δεκαετίες μπροστά. Σε πολύ καλά επίπεδα τέλος, βρίσκεται η ποιότητα κατασκευής, όχι μόνο σε ό,τι έχει να κάνει με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί (μαλακά στο περισσότερο τμήμα), αλλά και με το κορυφαίο φινίρισμά τους. 
Κάπου μεταξύ των δύο, τέλος, βρίσκεται το Toyota Auris, αφού η σχεδίαση στο εσωτερικό είναι λιτή κατά βάση, όμως έχει κάποιες εντυπωσιακές λεπτομέρειες. Όλο το επάνω μέρος του ταμπλό είναι επενδυμένο με μαλακό πλαστικό καλής ποιότητας, ενώ καλή είναι και η συναρμογή των υλικών.Χώροι – Πρακτικότητα: Η ομορφιά δεν απαιτεί θυσίεςΗ λαϊκή ρήση μπορεί να λέει πως η ομορφιά απαιτεί θυσίες, όμως στην περίπτωση των χώρων και της πρακτικότητας συμβιβασμοί δεν έχουν γίνει για τα τρία μοντέλα της δοκιμής. Πάντως, το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το έχει το Civic, το οποίο διαθέτει ωφέλιμο όγκο 407 λίτρων και είναι από τα πλέον ευρύχωρα της κατηγορίας. Παράλληλα, τα πίσω καθίσματα «Magic Seats», ανασηκώνουν τις βάσεις τους και «κλειδώνουν» τις πλάτες τους, δημιουργώντας έτσι ένα δεύτερο χώρο αποσκευών και απογειώνοντας την πρακτικότητα. Για τους επιβάτες, 3 ενήλικες έχουν αρκετό χώρο για τα γόνατα και τους ώμους τους. 
Στην Giulietta από την άλλη, το πορτ-μπαγκάζ είναι το μικρότερο των τριών, αλλά με καλή χωρητικότητα 350 λίτρων, ενώ στο πίσω κάθισμα ο χώρος είναι άνετος για 2 ενήλικες. Μάλιστα, η Giulietta έχει και τον μεγαλύτερο αέρα για τα γόνατα των πίσω.
Στη συνέχεια, καλοί είναι και οι χώροι του Toyota Auris, αφού με άνεση θα καθίσουν δύο ενήλικοι επιβάτες πίσω, ενώ ο χώρος αποσκευών των 360 λίτρων είναι υπεραρκετός. 
Αναφορικά με την πρακτικότητα και την εργονομία, τέλος, σε κανένα από τα τρία μοντέλα ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί, αφού οι διακόπτες βρίσκονται στη σωστή θέση και υπάρχουν αρκετές θήκες για την αποθήκευση μικροαντικειμένων.Οδική συμπεριφορά: Σπορτίφ η Giulietta και το Civic, άνετο το Auris­Μπορεί η σέξι εμφάνιση να αποτελεί τον πυρήνα αυτής της δοκιμής, ωστόσο σημαντικός παράγοντας είναι και η οδική συμπεριφορά. Η Giulietta λοιπόν ξεδιπλώνει τις οδηγικές της αρετές σε όλες τις περιστάσεις. Με την υποσημείωση ότι, το setup του αυτοκινήτου είναι στοχευμένα σφιχτό οπότε η άνεση δεν ανήκει στις προδιαγραφές του, στις στροφές δείχνει πυγμή, βάζοντας με αυτοπεποίθηση τη δύναμη κάτω, ενώ στις ευθείες η ιταλίδα είναι υποδειγματικά σταθερή και ακλόνητη από πλευρικούς ανέμους ασχέτως χιλιομέτρων και χωρίς να κάνει θόρυβο. Σύμμαχοι του οδηγού είναι το στιβαρό πλαίσιο, το εξαιρετικό τιμόνι, που ανάλογα με τις διαθέσεις, βαραίνει κιόλας με την εμπλοκή του DNA, αλλά και τα δυνατά και αποτελεσματικά φρένα. 
Ανάλογη σπορτίφ αίσθηση στο δρόμο έχει και το Honda Civic, ανεξαρτήτως έκδοσης. Στα σημαντικότερα πλεονεκτήματά του ανήκουν το στιβαρό πλαίσιο, η ποιότητα κύλισης, το πλούσιο σε πληροφόρηση τιμόνι, το χαμηλό κέντρο βάρους, τα αυξημένα όρια πρόσφυσης και τα δυνατά φρένα. Επιπλέον, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι περιορισμένοι στην εθνική, όπου το μοντέλο επιδεικνύει σταθερότητα στην ευθεία, ενώ τέλος, μέσα στην πόλη είναι και αρκετά ευέλικτο.
Τέλος, ελαφρώς διαφορετικό προσανατολισμό σε σχέση με τα υπόλοιπα δύο εμφανίζει το Toyota Auris μιας και η ανάρτησή του είναι πιο μαλακή, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει ότι δεν καταφέρνει καλά και υπό πίεση. Απλά, προτεραιότητα έχει δοθεί στην προσφερόμενη άνεση. Έτσι, η ποιότητα κύλισης είναι αναβαθμισμένη, οι αεροδυναμικοί θόρυβοι χαμηλοί και η σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες καλή. Επίσης, η ανάρτηση απορροφά πιο αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του δρόμου.Value For Money – ΣυμπέρασμαΌπως αναφέραμε, κοινός παρανομαστής αυτής της δοκιμής ήταν η σχεδίαση των τριών μοντέλων, αφού η εμφάνισή τους μπορεί να είναι ο παράγοντας που θα γείρει την πλάστιγγα προς τη μια μεριά. Ωστόσο, και τα τρία έχουν ένα ξεχωριστό προσανατολισμό. 
Η Alfa Romeo Giulietta μιλάει με την εμφάνισή της αλλά και την σπορτίφ οδική της συμπεριφορά, το Toyota Auris θα κερδίσει αυτούς που αναζητούν την άνεση και την πρακτικότητα, ενώ το Honda Civic με την ευχάριστη οδική συμπεριφορά, αλλά και τον τεράστιο χώρο αποσκευών θα καλύψει επίσης πιο συγκεκριμένες ανάγκες. 
Η τελική επιλογή λοιπόν είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις προσωπικές σας προτιμήσεις. Όσο για την τιμή τους, πιο οικονομικό (στις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις) είναι το Toyota Auris (από 17.290 ευρώ), στις 19.020 ευρώ έρχεται η Giulietta, ενώ ακριβότερο είναι το Civic όμως με πλουσιότερο εξοπλισμό άνεσης που δικαιολογεί κάπως την διαφορά.
200 διαθέσιμα στοιχεία για ALFA ROMEO  GIULIETTA(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
200 διαθέσιμα στοιχεία για HONDA  CIVIC(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)
200 διαθέσιμα στοιχεία για TOYOTA  AURIS(τεχνικά χαρακτηριστικά - εξοπλισμός - μετρήσεις - εγγυήσεις...)

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
MICHELIN VIALIDER