6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Περισσότερες νευρώσεις και ακμές διαθέτει το αμάξωμα της νέας Skoda Fabia, της οποίας η εμπρόσθια όψη είναι πιο επιθετική.
Fabia: New VS Old
33.465 Επισκέψεις στο άρθρο (7/8/2015)
Με νέα σχεδίαση, ακόμη καλύτερη άνεση και τονισμένη πρακτικότητα, αλλά και με περισσότερη οικονομία από τους ανανεωμένους κινητήρες της, η νέα Skoda Fabia βελτιώνεται σχεδόν σε όλους τους τομείς της σε σχέση με την προηγούμενη.
- 3η γενιά Fabia- Με κατανάλωση από 3,1 λτ./100 χλμ.- Πορτ-μπαγκάζ 330 λτ.- Έρχεται στα τέλη Μαΐου
Πιο δυναμική σχεδίαση
Η σχεδίαση της νέας Fabia διαθέτει ένα αμάξωμα με περισσότερες νευρώσεις και ακμές, αλλά και με ένα πιο επιθετικό εμπρόσθιο τμήμα, στο οποίο ξεχωρίζουν τα τετραγωνισμένα φωτιστικά (με LED φώτα ημέρας) και η νέα μάσκα. Στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά μικραίνουν ακόμη περισσότερο σε διαστάσεις και παραπέμπουν σχηματικά σε αυτά της Octavia, ενώ νέα είναι και η σχεδίαση της πόρτας του χώρου αποσκευών. Στο πεδίο του συνολικού όγκου, η νέα Fabia έρχεται 8 χλστ. πιο κοντή σε μήκος και με 31 χλστ. χαμηλότερο ύψος, αλλά 90 χλστ. πιο φαρδιά, εκφράζοντας και λόγω των διαστάσεών της, περισσότερο δυναμισμό από την προηγούμενη.
Νέοι κινητήρες με κατανάλωση από 3,1 λτ./100 χλμ.
Πλήρως αλλαγμένη η γκάμα των κινητήρων. Έχουμε τον νεότερο 1.000άρη 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό των 75 ίππων, με κατανάλωση 4,8 λτ./100 χλμ., αλλά και τον νέο, 16βάλβιδο 1,2 TSI με 90 αντί 86 ίππους και κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ. αντί 5,2 λτ./100 χλμ. στην προηγούμενη Fabia. Στους diesel, η Fabia αποκτά τον νέο 1,4 TDI 3κύλινδρο κινητήρα του Ομίλου VW, με επιλογή 90 και 105 ίππων. Η κατανάλωση είναι αντίστοιχα 3,4 και 3,5 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων 88 και 90 γρ./χλμ. Υπάρχει και έκδοση με 75 ίππους, φιλοσοφίας «Greenline» (αεροδυναμικές βελτιώσεις, σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και start/stop), που έχει μέση κατανάλωση 3,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 82 γρ./χλμ.
Επιτέλους πότε θα κυκλοφορήσει στην Ψωροκώσταινα η Skoda το Fabia που έχει κυκλοφορήσει σ'όλη την υπόλοιπη Ευρώπη. Μάλλον ξέρουν ότι στην Ελλάδα θα πρέπει να κατεβάσουν τα βρακιά τους για να το πουλήσουν οπότε μάλλον είναι λιγότερο κερδοφόρα η περίπτωση της Ελλάδας. Αν δείτε τις τιμές στην Αγγλία θα καταλάβετε τι εννοώ. Άντε να δούμε πότε θα το ξεκινήσουν και στην Ελλάδα.
Oι πετρελαιοκινητήρες της είναι αυτοί που διαβάσαμε στο autotriti ότι έχουν πρόβλημα (σβήνουν) στα POLO; Αν είναι έτσι τα πράγματα δυσκολεύουν επιπλέον
S £10,600 - 14,327.93 EUR SE £12,760 - 17,247.58 EUR SE L £13,610 - 18,396.52 EUR Αν έρθει με αυτές τις τιμές Αγγλίας θα πάει άπατο.
Ακριβώς!! Μετά το πέσιμο της Ελλάδας την 28η Ιούνη, το τσακωμό του Πανόπουλου με τη SKODA και το σβήσιμο των κινητήρων του polo να δούμε πόσα fabia θα πουληθούν..
Επιτελους καταργηστε το,το πιο αποτυχημενο μοντελο της skoda,μια κοπια απο polo και rapid,μονο οι κινητηρες δεν το σωζουν,καλυτερα ibiza fr style με το ανανεωμενο τιμονι/εσωτερικο.