Πετρελαιοκίνητη μάχη ανάμεσα σε Peugeot 308, Opel Astra και VW Golf.
Peugeot 308 vs Opel Astra vs VW Golf
47.100 Επισκέψεις στο άρθρο (5/6/2016)
Το Peugeot 308 με τον νέο 1,6 BlueHDI κινητήρα των 120 ίππων κοιτάει την κορυφή της κατηγορίας. Θα τα καταφέρει απέναντι σε δύο παραδοσιακές αξίες, τα πετρελαιοκίνητα Opel Astra και VW Golf; Σε κάθε περίπτωση έχει μπροστά του μία δύσκολη ανάβαση…
Τα μικρομεσαία diesel νομίζουμε πως είναι από τις πιο «δύσκολες» κατηγορίες στην αγορά. Ενδεικτικό είναι πως σύμφωνα με τις αξιολογήσεις μας, ο πρώτος με τον τελευταίο έχουν ελάχιστους βαθμούς διαφορά, ενώ σε γενικές γραμμές οι βαθμολογίες που έχουν πετύχει όλα τα μοντέλα είναι πολύ υψηλές.
Επομένως, η μάχη που έχει να δώσει το Peugeot 308 με τον νέο 1.600άρη BlueHDI πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων είναι πολύ σκληρή. Το φέρνουμε, λοιπόν, αντιμέτωπο απέναντι σε δύο παραδοσιακούς παίκτες της κατηγορίας, τo VW Golf το οποίο στην 40ή πορεία του έχει γίνει συνώνυμο της λέξης μικρομεσαίο, και το Opel Astra, το οποίο στην τελευταία του γενιά είναι καλύτερο από ποτέ και με προηγμένες τεχνολογίες που συναντάς σε μεγαλύτερα μοντέλα. Πως θα τα πάει το γαλλικό μικρομεσαίο απέναντι στο γερμανικό κατεστημένο;
Πιο εκλεπτυσμένο το Peugeot 308
Όσον αφορά στην εξωτερική σχεδίαση των τριών μοντέλων και τα τρία προσελκύουν το μάτι με τις μοντέρνες και δυναμικές γραμμές τους. Από εκεί και πέρα όμως, οφείλουμε να πούμε πως το Peugeot 308 δείχνει λίγο πιο εκλεπτυσμένο, κάτι που οφείλεται στις λεπτομέρειες χρωμίου στη μάσκα, στα λεπτεπίλεπτα φανάρια και τα έντονα νεύρα στο πλάι του αμαξώματος. Από την άλλη, το Opel Astra είναι το πιο επιθετικό και δυναμικό των τριών, κάτι που οφείλεται στις ανάγλυφες γραμμές του, στα νεύρα στο καπό καθώς και στη σχεδίασή του πλάι και πίσω, η οποία παραπέμπει αρκετά σε κουπέ. Τέλος, όμορφο στο μάτι εμφανίζεται και το VV Golf, όμως σε σχέση με τα άλλα δύο έρχεται πιο συγκρατημένο και μετρημένο. Ωστόσο, με το αισθητικό πακέτο R που φόραγε το μοντέλο της δοκιμής, εμφανίζεται και αυτό αρκετά δυναμικό.
Το Peugeot είναι το καλύτερο! Εχει πολυ ωραια σχεδιαση ειδικά το εσωτερικο του, πολυ καλο εξοπλισμό και τεραστιο χωρο αποσκευων.. Και το astra καλη επιλογη αλλα εχει μικρο χωρο αποσκευων για το μεγεθος του και αδιαφορο εσωτερικο.. Οσο για το αναξιοπιστο VW μακρυα....
Τα γίδια παντελάκη μου τα γίδια παντελή μου.
Από τα τρία η πρώτη μου επιλογή σίγουρα θα ήταν το 308, λόγω κινητήρα (ποιότητα λειτουργίας. οικονομία.). Η δεύτερη θα ήταν το Astra (τίμια πρόταση με πολύ καλό κινητήρα.) Όσο για το Golf νομίζω πως είναι υπερτιμημένο και πολύ αναξιόπιστο.
Οι καταναλώσεις προκύπτουν (όπως το ίδιο το περιοδικό έχει αναφέρει σε άλλο άρθρο), συνδέοντας ένα obd scanner στην obd θύρα του εξεταζόμενου οχήματος. Αναξιόπιστη μέθοδος φυσικά, σε σχέση με το ορθό "φουλάρω-γράφω πολλά χιλιόμετρα- ξαναφουλάρω-κάνω διαίρεση".
Μακριά απο τα προβληματικα GOLF, ας ξυπνησουν πλεον τα προβατα. Το peugeot δειχνει να εχει την υπεροχη, μετο ASTRA ως δευτερη επιλογή
308 χωρίς δεύτερη σκέψη. Οι Γάλλοι είναι μάστορες στους diezel.
Σε αυτά τα 6,6 lt/100 χλμ, στο Astra, με βράχους ή μάρμαρα το έχετε φορτώσει και σας καίει τόσο; 9.000 km γραμμένα από τον Νοέμβριο 2015 στην πλειοψηφία εντός πόλης και πάνω από 4,7 lt /100 δεν μου έχει γράψει.....
Που θάφτηκε το άρθρο ''Focus 125PS vs 308 110PS vs Auris 116PS vs Golf 115PS''
Απάντηση: Δεν έχει θαφτεί πουθενά. Είναι δεύτερο στη σχετική ενότητα. Μπορείτε να το δείτε εδώ: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Focus-1,0-125PS-vs-308-110PS-vs-Auris-1,2-116PS-vs-Golf-115PS_133400.asp ενώ παράλληλα βρίσκεται και στα βασικά θέματα της σελίδας μας.
Οι καταναλώσεις με ποιον τρόπο γίνονται ? τα 0-100 του astra σε 8,7sec από που προκύπτει?