Μάχη στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών! Ποιος θα κερδίσει; Ποιο θα αγοράζατε;
Hyundai i20 vs Opel Corsa vs Toyota Yaris
50.049 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2016)
Τι ζητάει ο σύγχρονος οικογενειάρχης; Μα φυσικά ένα αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Παρακάτω συγκρίνουμε τρεις από τις πιο ευρύχωρες προτάσεις με diesel κινητήρα.
Η δημοφιλέστερη κατηγορία στην ελληνική αγορά είναι τα αυτοκίνητα της μικρής κατηγορίας. Αυτό, βέβαια, είναι απόλυτο λογικό, όχι μόνο επειδή οι επιλογές ανάμεσά τους είναι πάμπολλες και μάλιστα οικονομικές, αλλά και επειδή καλύπτουν πολλές ανάγκες και αγοραστικά προφίλ. Θέλεις για παράδειγμα κάτι trendy; Θα βρεις. Ζητάς έναν πύραυλο εδάφους - εδάφους ή κάτι με χώρους; Πάλι θα βρεις. Θέλεις diesel ή βενζίνη; Οι επιλογές άπειρες.
Παρακάτω, λοιπόν, αναφερόμαστε σε τρία diesel μοντέλα καθώς το πετρέλαιο είναι το πιο δημοφιλές καύσιμο στην ελληνική αγορά, τα οποία ξεχωρίζουν με τους προσφερόμενους χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές με αποτέλεσμα να μπορούν να «παίξουν» ακόμη και το ρόλο του οικογενειακού. Το πρώτο είναι το Hyundai i20 το οποίο έχει από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών στην κατηγορία του (326 λίτρα), το δεύτερο είναι το Opel Corsa, το οποίο συνδυάζει χώρους για επιβάτες και αποσκευές και το τρίτο είναι το Toyota Yaris του οποίου η εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων είναι υποδειγματική. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Πολλά ψέμματα γράφετε για το i20. Έχετε βάλει κατά αρχήν την ακριβότερη έκδοση που υπάρχει για να φαίνεται ακριβότερο. Δεύτερο το δικό μου i20 έχει μέση κατανάλωση 4,8 λίτρα σε 15000 χλμ και εσείς υπολογίζετε 5,5. Σας κόλλησε το πόδι στο γκάζι για να ανεβάσει κατανάλωση? Για το corsa όμως αφού δεν βγάλατε ότι καίει κάτω από 3 πάλι καλά. Σβηστό το δοκιμάσατε και στην κατηφόρα?
Κι εμένα που έκανε εντύπωση το κομμάτι της τιμής για Hyundai. Η ιστοσελίδα τους λέει:
- i20 1.1 diesel ξεκινά από 13.800 και φτάνει 14.900 στη μεσαία έκδοση (Comfort)
- i20 1.4 diesel ξεκινά με τη μεσαία στα 15.900. Στην υψηλότερη φτάνει στα 17 χιλιάδες που λέει το άρθρο.
Συμπέρασμα: άμα συγκρίνεις γυμνή έκδοση Yaris και τούμπανο έκδοση i20, το Hyundai είναι πράγματι ακριβότερο - αλλά η σύγκριση είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά μέχρι καράφλας...
Το χτεσινό μου σχόλιο έσβησε κατά λάθος...; Στις ρεπρίζ, στον πίνακα που δείχνετε, το hyundai έχει τις καλύτερες ρεπρίζ. Από που προκύπτει ότι το ΤΟΥΟΤΑ είναι το πιο σβέλτο; Έχω το ΚΙΑ ΡΙΟ 1,4 2013 μοντέλο, πετρέλαιο, και έχω μέση κατάναλωση σε ταξίδι 4,5 και μέσα στην πόλη, μέγιστο 5,8 (οδήγηση μόνο εντός πόλεως). Κάτι δεν μας λέτε καλά.....
Σαν κατοχος Yaris diesel του 2016 να προσθέσω καποια αρνητικα κ θετικα. Χωροι για επιβατες τελειοι, και τελεια αισθηση τιμονιου και γενικοτερη αισθηση οδηγησης. Αλλα πολυ σκληρη αναρτηση για Ελλαδα. Κοπαναει παντου απλα. Το Touch&Go ειναι απαραδεκτο και αργο με πολλα κολληματα κ περιορισμενη ελευθερια ακομη και σε επιλογη φακελων, για το 2016 και το μοναδικο θετικο ειναι η καμερα. Επιπλεον να πω οτι επειδη ανοιγει το turbo απο χαμηλα δινει την αισθηση οτι κρεμαει σε αλογα οταν τα θες και μου φαινεται απλα παραλογο. Επιπλεον να πω οτι αυτο συμβαλλει στο οτι το αμαξι με λαστιχα (που θεωρω οτι ειναι πολυ μικρα για τη ροπη του 175/65 15) ειναι στα ορια του επικίνδυνου με βροχη σε δρομο με στροφες. Απλα. Και τελος να πω οτι με γρηγορη οδηγηση απενεργοποιειται το συστημα ευσταθειας και δε μπορεις να το ενεργοποιησεις!. TRC OFF λαμπακι αναμμενο και δε μπορεις να το ενεργοποιησεις ακομη και αν πατας το κουμπι τιποτα. Πρεπει να κρυωσεις το αμαξι πηγαινοντας χαλαρα για ωρα και σβηνει μονο του. Που και παλι ειναι εξαιρετικα επικίνδυνο περιεργο και δεν αναφερεται πουθενα στο βιβλιο του αμαξιου απο οσο εψαξα. Αυτα ελπιζω και να συμπληρωσα καποια κενα. Για απλο οικογενειαρχη και καποιο ησυχο τυπο που παει απλα απο το Α στο Β το αμαξι ειναι μια χαρα. Για κατι παραπανω αμφιβαλλω.
Αυτο το πραγμα με την Hyundai και την καταναλωση στα περιοδικα ειναι γεγονος. Λογο δουλειας εχω την τυχη(!) να οδηγω diesel Yaris & Auris καθως και να εχω προσωπικα ενα Ι30 diesel. Ok Oι διαφορές μεταξύ των Auris - I30 αναθεμα αν ειναι ποτε πανω απο 0,3 - 0,4 λιτρα και τα εχω οδηγησει συντηριρικα και τα δυο οπου εκει ειναι σχεδον ιδια η καταναλβωση μεχρι ...κανιβαλισμο οπου εκει ανοιγει η διαφορα στα 0,4 λιτρα.Εχω την αισθηση οτι υπαρχει κάποια υπερβολη απο πλευρας συντακτων. Και τεραστιο φαουλ να συγκρινουν διαφορετικές εκδοσεις. Απο κει και περα. μπορω να σου παρω ενα ...VW up και ενα ΚIA CEED GT και να σου βγαλω το Ceed χαλαρα οικονομικοτερο... τρόπος υπάρχει !!!
Πολλά ψέμματα γράφετε για το i20. Έχετε βάλει κατά αρχήν την ακριβότερη έκδοση που υπάρχει για να φαίνεται ακριβότερο. Δεύτερο το δικό μου i20 έχει μέση κατανάλωση 4,8 λίτρα σε 15000 χλμ και εσείς υπολογίζετε 5,5. Σας κόλλησε το πόδι στο γκάζι για να ανεβάσει κατανάλωση? Για το corsa όμως αφού δεν βγάλατε ότι καίει κάτω από 3 πάλι καλά. Σβηστό το δοκιμάσατε και στην κατηφόρα?
Έλεος ρε παιδιά, πάλι καλά που δεν συνυπολογίσατε και το κόστος των 5 πρώτων σέρβις στο i20.
Κι εμένα που έκανε εντύπωση το κομμάτι της τιμής για Hyundai. Η ιστοσελίδα τους λέει: - i20 1.1 diesel ξεκινά από 13.800 και φτάνει 14.900 στη μεσαία έκδοση (Comfort) - i20 1.4 diesel ξεκινά με τη μεσαία στα 15.900. Στην υψηλότερη φτάνει στα 17 χιλιάδες που λέει το άρθρο. Συμπέρασμα: άμα συγκρίνεις γυμνή έκδοση Yaris και τούμπανο έκδοση i20, το Hyundai είναι πράγματι ακριβότερο - αλλά η σύγκριση είναι τραβηγμένη από τα μαλλιά μέχρι καράφλας...
Το χτεσινό μου σχόλιο έσβησε κατά λάθος...; Στις ρεπρίζ, στον πίνακα που δείχνετε, το hyundai έχει τις καλύτερες ρεπρίζ. Από που προκύπτει ότι το ΤΟΥΟΤΑ είναι το πιο σβέλτο; Έχω το ΚΙΑ ΡΙΟ 1,4 2013 μοντέλο, πετρέλαιο, και έχω μέση κατάναλωση σε ταξίδι 4,5 και μέσα στην πόλη, μέγιστο 5,8 (οδήγηση μόνο εντός πόλεως). Κάτι δεν μας λέτε καλά.....
Σαν κατοχος Yaris diesel του 2016 να προσθέσω καποια αρνητικα κ θετικα. Χωροι για επιβατες τελειοι, και τελεια αισθηση τιμονιου και γενικοτερη αισθηση οδηγησης. Αλλα πολυ σκληρη αναρτηση για Ελλαδα. Κοπαναει παντου απλα. Το Touch&Go ειναι απαραδεκτο και αργο με πολλα κολληματα κ περιορισμενη ελευθερια ακομη και σε επιλογη φακελων, για το 2016 και το μοναδικο θετικο ειναι η καμερα. Επιπλεον να πω οτι επειδη ανοιγει το turbo απο χαμηλα δινει την αισθηση οτι κρεμαει σε αλογα οταν τα θες και μου φαινεται απλα παραλογο. Επιπλεον να πω οτι αυτο συμβαλλει στο οτι το αμαξι με λαστιχα (που θεωρω οτι ειναι πολυ μικρα για τη ροπη του 175/65 15) ειναι στα ορια του επικίνδυνου με βροχη σε δρομο με στροφες. Απλα. Και τελος να πω οτι με γρηγορη οδηγηση απενεργοποιειται το συστημα ευσταθειας και δε μπορεις να το ενεργοποιησεις!. TRC OFF λαμπακι αναμμενο και δε μπορεις να το ενεργοποιησεις ακομη και αν πατας το κουμπι τιποτα. Πρεπει να κρυωσεις το αμαξι πηγαινοντας χαλαρα για ωρα και σβηνει μονο του. Που και παλι ειναι εξαιρετικα επικίνδυνο περιεργο και δεν αναφερεται πουθενα στο βιβλιο του αμαξιου απο οσο εψαξα. Αυτα ελπιζω και να συμπληρωσα καποια κενα. Για απλο οικογενειαρχη και καποιο ησυχο τυπο που παει απλα απο το Α στο Β το αμαξι ειναι μια χαρα. Για κατι παραπανω αμφιβαλλω.
Δε θυμάμαι να έχω ξαναδεί σε hyundai στα μείον "τιμή"! Πώς άλλαξαν οι καιροί!
Ως κάτοχος i20 έχω μετρημένη μικτή κατανάλωση 4,7 lt (μέτρηση από εμένα με γεμάτο ρεζερβουάρ). Καταναλώσεις 3-4 lt στα 80-90 χλμ/ωρα
Αυτο το πραγμα με την Hyundai και την καταναλωση στα περιοδικα ειναι γεγονος. Λογο δουλειας εχω την τυχη(!) να οδηγω diesel Yaris & Auris καθως και να εχω προσωπικα ενα Ι30 diesel. Ok Oι διαφορές μεταξύ των Auris - I30 αναθεμα αν ειναι ποτε πανω απο 0,3 - 0,4 λιτρα και τα εχω οδηγησει συντηριρικα και τα δυο οπου εκει ειναι σχεδον ιδια η καταναλβωση μεχρι ...κανιβαλισμο οπου εκει ανοιγει η διαφορα στα 0,4 λιτρα.Εχω την αισθηση οτι υπαρχει κάποια υπερβολη απο πλευρας συντακτων. Και τεραστιο φαουλ να συγκρινουν διαφορετικές εκδοσεις. Απο κει και περα. μπορω να σου παρω ενα ...VW up και ενα ΚIA CEED GT και να σου βγαλω το Ceed χαλαρα οικονομικοτερο... τρόπος υπάρχει !!!