Μια κατηγορία με ολοένα και αυξανόμενη δύναμη! Συγκρίνουμε τα 7 πιο hot crossover για το 2017 και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας!
Τα 7 «καυτά» crossover του 2017
114.155 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2017)
Και τα 7 είναι υπέροχα! Εφτά νέες hot προτάσεις στην κατηγορία των crossover/SUV, όπου τα μοντέλα ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια, θα δώσουν τη μάχη τους για να πρωταγωνιστήσουν στις πωλήσεις του 2017.
Τα crossover/SUV κάνουν επέλαση. Στην Ευρώπη μάλιστα πέρσυ ήταν η πρώτη κατηγορία σε πωλήσεις. Αλλά και στην Ελλάδα δεν πάνε πίσω. Είναι γεγονός πως, εμείς οι Έλληνες πάντα θα «ζαχαρώνουμε» ένα τζιπάκι ή, αν προτιμάτε, ένα πληθωρικό αυτοκίνητο με αρκετή απόσταση από το έδαφος. Λίγο οι κακοτράχαλοι δρόμοι, λίγο η εξόρμηση του 2ημέρου στο βουνό ή στη θάλασσα, κάτι η πανοραμική θέση οδήγησης και το αυξημένο αίσθημα ασφάλειας, να σου η ανάγκη για «ψηλό» αυτοκίνητο. Ακόμα και τώρα στην εποχή της κρίσης τα crossover/SUV δεδομένων των αναλογίων κάθε άλλο παρά μένουν στα ράφια των αντιπροσωπειών. Μάλιστα το 2016 και δει το τελευταίο 3μηνο είχαμε κανονική επέλαση από νέα μοντέλα, τα οποία αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στις πωλήσεις της κατηγορίας τους. Δεν είναι 1, δεν είναι 3, αλλά είναι 7 τα εντελώς νέα ή ανανεωμένα crossover/SUV, που θα μας απασχολήσουν μέσα στο 2017: Νέο Audi Q2 (ψηφίστηκε από εσάς τους αναγνώστες ως το BEST CAR by Auto Τρίτη 2017) και ανανεωμένο Opel Mokka X στην υποκατηγορία των compact μοντέλων και ανανεωμένο Ford Kuga, νέο Peugeot 3008, SEAT Ateca, Toyota C-HR και νέο VW Tiguan ως μικρομεσαίες προτάσεις.
Εμφάνιση: To C-HR κάνει τη διαφορά
Η κατηγορία δεν μας έχει συνηθίσει σε ριζοσπαστικά σχήματα, αλλά όπως φαίνεται το C-HR ήρθε για να… σπάσει αυγά. Το μικρομεσαίο crossover της Toyota ξεφεύγει και ξεχωρίζει με την μοναδική του σχεδίαση, η οποία θα κάνουν πολλούς να το λατρέψουν και άλλους τόσους να το μισήσουν. Εντυπωσιακό δείχνει και το νέο Peugeot 3008 από όπου και να το κοιτάξεις. Το γαλλικό μοντέλο έχει πλέον τις αναλογίες και την απόσταση από το έδαφος ενός κανονικού SUV. Το φρεσκαρισμένο Ford Kuga ξεχωρίζει κυρίως χάρη στην νέα τραπεζοειδή μάσκα, ενώ πιο συγκρατημένα σε σχεδίαση δείχνουν τα βασισμένα στην ίδια πλατφόρμα (MQB) SEAT Ateca και VW Tiguan, με το πρώτο να τονίζει τον δυναμισμό και το δεύτερο την κομψότητά του. Tα πιο compact σε διαστάσεις Audi Q2 και Opel Mokka X (διαθέτουν επίσης ενδιαφέρουσα σχεδίαση. Το premium μοντέλο της Audi ξεχωρίζει με την μεγάλη τραπεζοειδή μάσκα μπροστά και αν μη τι άλλο προκαλεί το ενδιαφέρον σε κάθε πέρασμά του. Δεν είναι τυχαίο, που ψηφίστηκε και ως BEST CAR 2017, ανάμεσα από 26 ακόμη μοντέλα όλων των κατηγοριών. Το Mokka X είναι η ριζική ανανέωση του Mokka και εφαρμόζει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Οpel, ειδικά στο μπροστινό μέρος.
Και σε 4Χ4…
Με εξαίρεση το Peugeot 3008, όλα τα μοντέλα της παρουσίασης διαθέτουν και τετρακίνητες εκδόσεις. Αλφαβητικά, το Audi Q2 προσφέρεται με τετρακίνηση quattro ως 2,0 ΤDI 150/190 PS, το Ford Kuga ως 1,5 EcoBoost 180 PS & 2,0 ΤDCi 150/180 PS, το Opel Mokka X ως 1,4Τ 140/152 PS & 1,6 CDTi 136 PS, το SEAT Ateca ως 1,4 TSI 150 PS & 2,0 TDI 150/190 PS, το Toyota C-HR ως 1,2Τ CVT και το VW Tiguan ως 1,4 TSI 150 PS & 2,0 TDI 150/190 PS. To Peugeot 3008 αντί τετρακίνησης προσφέρει το σύστημα Advanced Grip Control, που μέσω 5 προγραμμάτων λειτουργίας σε συνεργασία με το ESP βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε σαθρά εδάφη (λάσπη, χώμα, άμμο, χιόνι κτλ.)
Αυτο που μας ενοχλεί οτι κατασκευάζεται ενα αυτοκίνητο καπου, έστω στη Τουρκία συγκεκριμένα για το CHR, ενώ δε μας ενοχλούν άλλες χώρες @gio, λες και έχουμε αυτοκινητοβιομηχανίες, ειναι ιεροσυλία. Μπράβο τους που εχουν τα @@ και δεν τις κλείνουν σαν και εμάς τους π@π@ρες που δεν αφήσαμε όρθιο τούβλο και τα φέρνουμε ολα απ'εξω. Ή επειδη θα φτιάχνεται στην Αγγλία θα τρίζει. Στερεότυπα του 1980 που δείχνουν στασιμότητα εγκεφαλικής λειτουργίας και τιποτα περισσότερο. Είδα και κατι premium γερμανικά που τρίζουν και κατι γαλλικά που χοροπηδάνε στο ρελαντί και κοκ
Premium Mazda CX-5 και premium Hyundai Tucson και αντε γεια!
Για Sportage και Tuscon ούτε λόγος ε;
Πρωτη μου επιλογη ειναι το c-hr της toyota για τον νεανικο χαρακτηρα του με την εξαιρετικα προσεγμενη και ιδιαιτερη σχεδιαση του που το κανει και μοναδικο ξεχωριζοντας το απο καθε τι στον δρομο. Κατα παγια πρακτικη που σιγουρα θα αποδειχθει μεσα στον χρονο και δεν εχω καμια αμφιβολια για αυτο εχει την προικα της μεγαλης ασιατικης εταιρειας σε ποιοτητα αξιοπιστια ασφαλεια και τεχνολογια πραγμα που ολοκληρωνει το πακετο και δεν σου δημιουργει προβληματα ξεχνωντας καθε στραβοπατημα. Μου αρεσει παρα πολυ!!
Λείπουν τα καλύτερα και πιο αξιόπιστα HyundaiTucson, Kia Sportage, Suzuki SX4 Scross και τα best seller της κατηγορίας Suzuki Vitara, Nissan Qashqai.
Qashqai και Kadjar αγνοούνται
Μεγάλη παράλειψη που δεν υπάρχει το nissan.Τωρα όσον αφορά τα αυτοκίνητα αυτά βλέπουμε ένα seat που προσπαθεί να μπεί σφήνα στην κατηγορία αυτη ένα q2 αδιάφορο ένα toyota που μόνο και μόνο σχεδιαστικά της βγάζεις το καπέλο και μία τίμια πρόταση της ford με το kuga και ένα tinguan που εάν δεν αλλάξει σχεδιαστικά ριζικά και να γίνει αξιόπιστο δεν έχει καμία τύχη.Καπου εκεί τελειώνει όμως το πράγμα με το 3008 της peugeot με κινητήρες κορυφή και με μία σχεδίαση που σε κάνει να το κοιτάζεις....Άλλη μία φορά μπράβο στην peugeot για τα άλματα που έχει κάνει και παίζει στα ίσια πλέον το group και για να είμαι και πιο συγκεκριμένος την audi
Μια δύσκολη κατηγορία που εδώ πλέον παίζει μπάλα η peugeot με το 3008.Μακραν το πιο όμορφο και πολύ αξιοπιστο.Πολυ καλό και το toyota και μία πολύ καλή προσπαθεια της ford.Όσο για το άρθρο κύριε που γράφεις πως μας λες οι αναγνώστες ψήφισαν το Q2 και δεν λες ότι η peugeot με το 3008 βγήκε αυτοκίνητο χρονιας?Εκεί καταλαβαίνεις πόσο τσολιάδες είσαστε ρε...Άντε περαστικά σου autotriti γιατί οι πωλήσεις του group θα έχουν πέσει και λογικά και οι δικές σας.
τωρα που εγινε η αρχή , ας ακολουθησει και μια δεύτερη ομαδα crossover για να εχουμε πιο πλήρη εικονα.Εμειναν αρκετά.
Το Peugeot 3008 (στο οποίο έκανα πρόσφατα test drive) είναι εξαιρετικό κ έχω την εντύπωση πως σε απόλυτους αριθμούς υπερτερεί σχεδόν παντού. Φανταστικό το αυτόματο κιβώτιο και με εντυπωσίασε η απόσβεση της ανάρτησης σε ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ο κινητήρας του (το λέω εκ πείρας) ειναι μάλλον ο πιο αξιόπιστος... Το θεωρώ λοιπόν ως την εξυπνότερη αγορά, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι όλα όσα παρουσίαζονται δεν ειναι καλα αυτοκίνητα (εάν εξαιρέσουμε τον 1.6 TDI του group ο οποίος ειναι αδύναμος για σκάφος 1550 kg όπως του Tiguan κ του Ateca). Ιδιαίτερα το Mokka (εαν δεν χρειάζεσαι χώρους) με την 4κίνηση στα 1.6 diesel και το on star ειναι μεγάλο δέλεαρ. Στο συγκριτικό πάντως θα έπρεπε να μπει κ το Χ1. Περί ορέξεως...
3008: To καλύτερο και με διαφορα, Q2: Αν αυτό είναι premium εγω είμαι ο Θεός, C-HR: Μετά από χρόνια κατάφερε η Toyota να βγάλει ένα εμφανίσημο αμάξι που όμως τα θαλάσωσε σε χώρους και κυρίως απάραδεκτος χώρος αποσκευών.. Επίσης το πίσω μέρος του είναι ξεκάθαρη αντιγραφή από Civik.. Να θυμήσουμε οτι κατασκευάζεται και Τουρκία.. Σιγουρα υπάρχουν και χειρότερα οπως το να κατασκευαζόταν Αγγλία οπως κατι αλλα Toyota που είναι δεδομένο πως ότι κατασκευαζεται Αγγλία θα τρίζει. Tiguan και Ateca: Βαριέμαι και μόνο που τα αναφέρω και δεδομένη από τώρα η αναξιοπιστία τους.. Ακους εκεί μέση κατανάλωση 9,9 το Tiguan.. Ούτε αμάξια με 200+ άλογα δεν καιν τοσο.. Kuga: Σαν ντουλάπα μοιάζει, είναι και υπέρβαρο, μέτριοι χώροι για το τεράστιο μεγεθός του και άνετα παίρνει βραβείου του χειρότερου εσωτερικού.. Mokka x: Τραγικό το πίσω μερος του, απαράδεκτοι χωροι, υπέρβαρο, χαμηλή απόσταση από το έδαφος και δεν αξιζει τα λεφτά του με την καμία
markos δηλαδή εγώ που γράφω είμαι στο marketing της peugeot?Έχεις ρε φίλε ένα θέμα ότι δεν γράφουμε αυτό που θέλεις εσύ και το να μας λες ρε πρόβατα ταγαρι ε ταγαρι είσαι τουλάχιστον βλήμα.Βεβαια από κάτι ταγαρια σαν εσένα ζούμε και όλοι οι άλλοι.Πιστευω να έχεις και άλλα σαν εσένα του είδους σου για να κινείται η αγορά.Χα χα χα
markos ρε φίλε λεγε ονομαστικά ποιος είναι που δουλεύει εδώ στο marketing της peugeot.Εαν σε πειράζει που είπαμε ότι αυτό και το toyota είναι το καλύτερο σου ζητάμε συγνώμη.Πες μας εσύ ποιο θεωρείς καλύτερο?Μπαίνεις μέσα και βρίζεις γιατί είπαμε ότι το 3008 είναι μακράν το καλύτερο...Λεγε ποιο θεωρείς καλύτερο εσύ και μετά πες μας και πρόβατα και ότι άλλο θέλεις.
markos είσαι πολύ μεγάλος βλάκας.. Μάγος είσαι ρε γελοίε τραχανόβλακα κ κατάλαβες οτι είμαστε όλοι στο marketing της Peugeot ; Να δούμε ποσό ηλίθιος θα καταλάβεις οτι είσαι όταν σε σουτάρει ο εργοδότης σου (Renault, Nissan, Dacia) ρε δουλοπάροικε υποτακτικέ που μου βλέπεις κ πίσω απο τους τοίχους... χρειάζεται να τα οδηγήσουμε όλα για να έχουμε άποψη ; τεχνικά χαρακτηριστικά δεν δημοσιεύονται βρε τενεκέ που το παίζεις και θύτης ενώ είσαι θύμα ; πάνε να πλύνεις κανα πιάτο ρε μπαγλαμά που σε αφήνει το auto triti να δημοσιεύεις κ άποψη...
markos είσαι ο τύπος που προσπαθεί με ένα αμάξι να βγάλει γκόμενα.Καταρχάς μπετοβλακα εγώ έχω και αμάξι και όχι αυτής της χώρας.Τώρα εάν σε πειράζει που λέμε το συγκεκριμένο καλύτερο αμάξι βγάλε το καρότο από πίσω σου να ηρεμήσεις.Οσο για το τι ονειρεύομαι και τι έχω εσύ βλάκα δεν πρόκειται αυτό να το έχεις ούτε σε 10 ζωές με τα μυαλά που κουβαλάς... Είσαι είδος υπό εξαφάνιση που λέμε.Αντε βλακακο ρούφα το αυγό σου.
Peugeot 3008 το αμάξι είναι πολύ μπροστά και με τους καλύτερους κινητήρες.
Το καλύτερο και με διαφορά το 3008, με σοβαρότερο μειονέκτημα την έλλειψη τετρακίνησης. Το Active Grip δεν νομίζω οτι μπορεί να προσφέρει εκτός δρόμου αλλά και εντός την ενεργητική ασφάλεια μιας τετρακίνησης. Ολα τα υπόλοιπα είναι στο ίδιο τσουβάλι με τα μειονεκτήματα τους και τα πλεονεκτήματά τους με χειρότερη σχεδιαστικά και πρακτικά την πρόταση της Τoyota και της Audi. Πάγματι όπως αναφέρθηκε και σε άλλα σχόλια θα έπρεπε να υπάρχουν και η πρόταση της ΚΙΑ αλλά και της Hyundai που είναι πολύ αξιόλογες.Το VFM είναι το Qashqai 1.6 4x4 με 28000€ με τα συν και τα πλην του αφού είναι παλαιότερης σχεδίασης και έρχεται και το facelift που παρουσιάστηκε πρόσφατα. Το Jeep Compass θα τα ράξει τα νερά απο φθινόπωρο και οσοι δεν ενδιαφέρονται για τετρακίνηση θα είναι μια καλή επιλογή απέναντι στο 3008, μέχρι τότε αναμονη.....
Peugeot 3008 μακράν το καλύτερο και σε ποιότητα αλλά και σε κινητήρες.Δευτερο το toyota που από ότι βλέπω έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά.Πως βαζεται το Q2 που σχεδιαστηκα είναι για γέλια καλά από αξιοπιστία γελάμε και δεν υπάρχει το Quaskai? Τρίτη θέση το ford με το tinguan.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί στο άρθρο δεν έχουν συμπεριληφθεί αυτοκίνητα κατηγορίας C όπως Honda HR-V(που το περιοδικό έχει αναφερθεί με τα καλύτερα λογια) το jeep renegade και βέβαια το best seler της αγοράς που σπαει σε πωλήσεις QASHQAI ώστε να μπορούμε να έχουμε ολοκληρωμένη άποψη.Ελπίζω να μην οφείλεται στο γεγονός οτι ανταγωνιστικό site τα έχει πρώτα στις προτιμήσεις των αναγνωστών του.
Akouw gia to ch-r alla nomizw oti trolarete edw mesa... Ok apo mprosta einai apodekto alla apo pisw auto to pragma den blepetai! kakasxhmo, kagkouriko kai kleistofobiko. Poiothta ulikwn kai finirisma epishs xalia alla auto dikaiologeitai ap to oti einai ftiagmeno sthn tourkia pou kai mono apo auto apo emena exei faei akuro. Opws kai opoio allo amaksi ftiaxnetai ekei.
Ένα άρθρο - τεστ με ότι αυτοκίνητα βρήκαμε διαθέσιμα στην κατηγορία (ανεξαρτήτως μεγέθους ή κινητήρα). Σίγουρα λείπουν αρκετά. Θαυμάζω τα επιχειρήματα όλων όσων σχολιάζουν το άρθρο...... και σ' ανώτερα ...
An se endiaferei to image kai h poiothta makran Q2. Deuterh epilogh to Tiguan. Omorfes stibares grammes kai oxi kagkouristikes opws tou toyota.
Γράφετε,γράφετε,γράφετε...αλλά εγώ βλέπω ότι το marketing της peugeot έχει πάρει φωτιά..εκεί Αμέτι μου, χαμέτι μου να μας πείσει ότι πρέπει να αγοράσουμε το καλύτερο suv όλων των εποχών ,το ένα το μοναδικό 3008 με 28.000 ευρώ.Πραγματικά με κάνετε να κλαίω απο τα γέλια...τέτοια λύσα δεν έχω ξαναδει..κανεί μπαμ απο χιλιόμετρο ότι όλα αυτά τα αποθεοτικά σχόλια είναι απο το marketing της peugeot. μπεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
ΜΑΚΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ AUDI Q2. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ. ΤΟ ΤΙGUAN ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ KAI TA YΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ CROSSOVER.
Aggelos μικροαστέ ληγούρι που ονειρεύεσαι μεγαλεία..όχι δεν είναι όλοι στο μαρκετινγκ της peugeot αλλά καποιοί είναι..απο αυτούς που ΔΕΝ είναι πες μας λοιπον τιτανοτρισμεγιστέ μπετόβλακα πως ξέρεις ότι το συγκεκριμένο όχημα είναι το καλυτερό και όλα τα άλλα ειναι για πέταμα την στιγμή που έχει μόλις κυκλοφορήσει?