Θέτουμε αντιμέτωπα τα Ford Grand C-Max, Honda Civic Tourer και Skoda Octavia. Πως τα καταφέρνουν στο δρόμο και ποιο κερδίζει σε αυτή την «οικογενειακή» μάχη;
Grand C-Max Vs Civic Tourer Vs Octavia
21.996 Επισκέψεις στο άρθρο (31/3/2017)
Πεντάθυρο χάτσμπακ στα όρια της κατηγορίας, πεντάθυρο στέισον ή κλασσικό ενός όγκου MPV; Όταν το ζητούμενο είναι η πρακτικότητα η μικρομεσαία κλάση μπορεί να παίξει με τουλάχιστον τρεις διαφορετικές φόρμες. Ας δούμε κάποιες πολύ βασικές όσο ετερόκλητες κι αν είναι.
H μικρομεσαία κλάση, λόγω μαζεμένων αλλά ικανών διαστάσεων και ταυτόχρονα λόγω σχετικά συγκρατημένων οικονομικών απαιτήσεων δύσκολα θα βγει ποτέ «εκτός θέματος». Ειδικά για την ελληνική αγορά το segment C όχι απλώς είναι στο επίκεντρο αλλά φορτώνεται συνεχώς με νέες υποχρέωσεις. Πρέπει να είναι ευχάριστο στο δρόμο και όχι απλώς διεκπαιρεωτικό, πρέπει να έχει πολύ καλό εξοπλισμό επειδή ο ανταγωνισμός είναι πολύ σκληρός ενώ και η πρακτικότητα πρέπει να είναι υψηλού επιπέδου διότι τα ζευγάρια με παιδί/ά παραμένουν οι βασικοί χρήστες.
Πεντάθυρο: με χάτσμπακ αμάξμα αλλά μέγεθος στα όρια μικρομεσαίων και μεσαίων η Octavia φτιάχνει ένα φορμάτ που δε συναντάται
εύκολα αλλού.
Λιγότερο ή περισσότερο δημοφιλείς, υπάρχουν παραλλαγές στο ίδιο βασικό θέμα οι οποίες απαντούν διαφορετικά μεν, στις ίδιες ερωτήσεις δε, όπως τις θέτει ή μάλλον τις αναδιατυπώνει ανά εποχή η αγορά.
Στον τομέα των χώρων και της πρακτικότητας η «τρισδιάστατη» πρσέγγιση των μικρομεσαίων προβλέπει κλασσικά πεντάθυρα χάτσμπακ, στέισον βάγκον ή ενός όγκου MPV. Στις επόμενες σελίδες εμείς φέρνουμε σε αντιπαράθεση μια τέτοια φαινομενικά «αταίριαστη» τριπλέτα με τη Skoda Octavia 1,6 TDI, το Honda Civic 1,6 i-DTEC με Τοurer αμάξωμα και το Ford Grand C-Max ως εκπρόσωπο των πολυχρηστικών. Βλέπετε τώρα, ότι η επιλογή κάθε άλλο παρά εύκολη είναι.
Εμφάνιση: Ξεκάθαροι χαρακτήρες - πιο ισορροπημένη η Octavia
H Οctavia είναι εκπρόσωπος της επικρατούσας τάξης, τουλάχιστον στη χώρα μας. Η αποδοχή της στην αγορά, ως φόρμα, είναι σαφώς μεγαλύτερη από ότι των δύο συγκεκριμένων αντιπάλων της. Συνολικά πρόκειται για ένα ισορροπημένο σχήμα, εμφανώς οικογενειακού προσανατολισμού διανθισμένο με κάποιες δόσεις δυναμισμού. Το Civic από την πλευρά του, το οποίο ανανεώθηκε πρόσφατα, προσπαθεί να μπολιάσει στον στέισον βάγκον χαρακτήρα του κάποια πιο αθλητικά στοιχεία. Η γραμμή της οροφής η οποία πέφτει όσο πηγαίνει προς το πίσω άκρο είναι μια τέτοια προσπάθεια αλλά το DNA είναι ξεκάθαρο. Τα φωτιστικά πάντως, εμπρός και πίσω, δίνουν πολύ ξεχωριστό τόνο στην όψη. Μην ξεχνάμε ότι στο εξωτερικό τα στέισον όχι απλώς δε θεωρούνται κάτι «ειδικό» αλλά σε πολλά μοντέλα τα οποία εμείς ξέρουμε μόνο ως σεντάν εκεί πωλούνται κυρίως ως στέισον. Τέλος, με συρόμενες πίσω πόρτες, το MPV της παρέας κινειται στο ίδιο μήκος κύματος: δεν καμουφλάρει τον τομέα ειδίκευσής του και αφήνει τη μοντέρνα μάσκα της Ford να δίνει εξίσου κάποιες δόσεις δυναμισμού και πολυτέλειας. H Octavia λοιπόν επικρατεί, σε έναν υποκειμενικό τομέα, απλώς επειδή είναι πιο all-around και λιγότερο μονοδιάστατη αισθητικά.
@Autotriti:Οταν μετρατε το χωρο για τα γονατα σε αυτοκινητα με συρομενο καθισμα,σε ποια θεση ειναι το συρομενο;;
Γιατι αν στο c-max η μετρηση αφορα το μεγιστο χωρο για τα γονατα,τοτε δεν ειναι και τοσο σπουδαιος.
Ρε παλικάρια του autotriti δε θα ήτανε πιο κοντά η έκδοση combi της octavia στα άλλα δύο μοντέλα της σύγκρισης; Θα μου πεις σιγά τη διαφορά, καμιά 30αριά λίτρα στο χώρο αποσκευών, αλλά και πάλι και λόγω τιμής απόκτησης;
@Autotriti:Οταν μετρατε το χωρο για τα γονατα σε αυτοκινητα με συρομενο καθισμα,σε ποια θεση ειναι το συρομενο;; Γιατι αν στο c-max η μετρηση αφορα το μεγιστο χωρο για τα γονατα,τοτε δεν ειναι και τοσο σπουδαιος.
Ρε παλικάρια του autotriti δε θα ήτανε πιο κοντά η έκδοση combi της octavia στα άλλα δύο μοντέλα της σύγκρισης; Θα μου πεις σιγά τη διαφορά, καμιά 30αριά λίτρα στο χώρο αποσκευών, αλλά και πάλι και λόγω τιμής απόκτησης;