Μπορεί το Micra να σκεφτεί σαν Qashqai και να αλλάξει τα δεδομένα στη μικρή κατηγορία;
Φάκελος Micra: Είναι το νέο Qashqai της Nissan;
26.503 Επισκέψεις στο άρθρο
H πέμπτη γενιά του Nissan Micra ήρθε και όλοι μιλάνε για αυτό. Η Nissan κάνει λόγο ήδη για επανάσταση κι εμείς βρίσκουμε ποιους αντιπάλους θα πρέπει να κερδίσει σε 5 βασικούς τομείς.
H αλήθεια είναι ότι το Micra δεν είχε ποτέ πρόβλημα να ανήκει στα best seller. Αυτήν τη φορά όμως, με την 5η γενιά του μικρού Nissan φαίνεται ότι κάτι έχει αλλάξει. Οι φιλοδοξίες δείχνουν υψηλότερες και η αυτοπεποίθηση δείχνει να έχει φουσκώσει κυριολεκτικά. Η ίδια η Nissan μιλάει για «επανάσταση» στη μικρή κατηγορία και την τελευταία φορά που είχε πει κάτι ανάλογο ήταν όταν έβγαλε το πρώτο Qashqai και θέσπισε νέους κανόνες στα μικρομεσαία. Μπορεί λοιπόν το νέο Μicra να ξαναμοιράσει τόσο αποφασιστικά την τράπουλα υπέρ της Nissan σε άλλη μία νευραλγικής σημασίας κατηγορία; Εμείς διαλέξαμε τα πέντε πιο βασικά στοιχήματα που βάζει το Micra και πώς στοχεύει να τα κερδίσει. Σε κάθε τομέα όμως βάζουμε και τους δύο βασικότερους αντιπάλους του Micra. Εκείνους που ξεχωρίζουν συχνά μεταξύ ίσων, διότι το segment B έχει πάψει προ πολλού να είναι ένα εύκολο κομμάτι της αγοράς. Ας δούμε λοιπόν πώς εξελίσσονται οι πρώτες «εχθροπραξίες», πριν αρχίσει η γενικευμένη σύρραξη στα τέλη Απριλίου, όταν δηλαδή το Micra θα κάνει το επίσημο λανσάρισμά του στη χώρα μας.
Ειχα αγορασει το micra 1.2 καινουριο το 2005, ειχε αρκετα ζωηρο κινητηρα και ηταν σχετικα καλο αυτοκινητο. Ειχε βεβαια τα προβληματακια του και ειχαν γινει καποιες ανακλησεις. Τη διαρροη λαδιου στο βολαν (στο δικο μου) δεν την ελυσαν ποτε παρολο που αλλαχτηκε η τσιμουχα μεσα στην εγγυηση. Αν θυμαμαι καλα τοτε δεν ειχε καμια εμπλοκη η renault. Τωρα που το μισο αυτοκινητο ειναι renault πιστευω οτι ΔΕΝ θα ειναι απροβληματιστο και, προσωπικα, δεν ειμαι διατεθειμενος να πηγαινω στο συνεργειο εχοντας καινουριο αυτοκινητο. Το αλλο αρνητικο που θυμαμαι ηταν τα πανακριβα service. Kαθε 15.000 χλμ (σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο) για αναλωσιμα και για εργασια το κοστος ηταν 200+ ευρω, απαραδεκτη τιμη για το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Δυσκολα θα αγοραζα ξανα nissan και ειδικα τωρα που η renault εχει το πανω χερι.
Στην μικρη κατηγορια ειναι απο τα αστερια και εχει καθε ευκαιρια να γινει πρωτο και στην καρδια καθε οδηγου γιατι το αξιζει.
Ειναι σχεδιαστικα πολυ μπροστα ξεχωριζει σε ποιοτητα και χωρους ειναι ζωηρο σε δυναμη κινητηρων...που να βγει και nismo...και οποσδηποτε θα ειναι και αξιοπιστο.
Δεν βρισκω λογο γιατι να μην το προτιμησει ο υποψηφιος πελατης λοιπον!
Ειχα αγορασει το micra 1.2 καινουριο το 2005, ειχε αρκετα ζωηρο κινητηρα και ηταν σχετικα καλο αυτοκινητο. Ειχε βεβαια τα προβληματακια του και ειχαν γινει καποιες ανακλησεις. Τη διαρροη λαδιου στο βολαν (στο δικο μου) δεν την ελυσαν ποτε παρολο που αλλαχτηκε η τσιμουχα μεσα στην εγγυηση. Αν θυμαμαι καλα τοτε δεν ειχε καμια εμπλοκη η renault. Τωρα που το μισο αυτοκινητο ειναι renault πιστευω οτι ΔΕΝ θα ειναι απροβληματιστο και, προσωπικα, δεν ειμαι διατεθειμενος να πηγαινω στο συνεργειο εχοντας καινουριο αυτοκινητο. Το αλλο αρνητικο που θυμαμαι ηταν τα πανακριβα service. Kαθε 15.000 χλμ (σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο) για αναλωσιμα και για εργασια το κοστος ηταν 200+ ευρω, απαραδεκτη τιμη για το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Δυσκολα θα αγοραζα ξανα nissan και ειδικα τωρα που η renault εχει το πανω χερι.
γιατί είναι πανάκριβο φίλος..γι αυτό..
Στην μικρη κατηγορια ειναι απο τα αστερια και εχει καθε ευκαιρια να γινει πρωτο και στην καρδια καθε οδηγου γιατι το αξιζει. Ειναι σχεδιαστικα πολυ μπροστα ξεχωριζει σε ποιοτητα και χωρους ειναι ζωηρο σε δυναμη κινητηρων...που να βγει και nismo...και οποσδηποτε θα ειναι και αξιοπιστο. Δεν βρισκω λογο γιατι να μην το προτιμησει ο υποψηφιος πελατης λοιπον!