Θέτουμε αντιμέτωπα τα βενζινοκίνητα Nissan Qashqai, Renault Kadjar και Peugeot 3008 στις εκδόσεις τους με τους 1.200άρηδες turbo κινητήρες. Ποιο κερδίζει τη μάχη; Εσείς ποιο θα επιλέγατε;
Qashqai Vs 3008 Vs Kadjar
259.890 Επισκέψεις στο άρθρο (18/8/2017)
Περιπέτεια με λίγα, αλλά βαρβάτα, κυβικά. Τα 3 crossover της δοκιμής συνδυάζουν την δύναμη της βενζίνης με την οικονομία του diesel, χάρη στους μικρού κυβισμού, πλην «αρσενικούς», κινητήρες των 1,2 λτ!
To Νissan Qashqai, ο ιδρυτής ουσιαστικά της κατηγορίας των σύγχρονων μικρομεσαίων crossover, δεν είναι τυχαία το αντίστοιχο best seller της ελληνικής αγοράς (και όχι μόνο). Οι νεώτεροι ανταγωνιστές του, όπως το ομογάλακτο Renault Kadjar και πιο πρόσφατα το φανταχτερό Peugeot 3008 το έχουν βάλει στο μάτι. Μάλιστα αμφότερα τα γαλλικά μοντέλα πρόσφεραν δυνατούς κινητήρες μικρού κυβισμού με 130 άλογα, αφήνοντας πίσω το Qashqai των 115 ίππων. Η ελληνική αντιπροσωπεία όμως θέλοντας να αμβλύνει το πλεονέκτημα των αντιπάλων του προσφέρει με κόστος 500 ευρώ παράλληλο εγκέφαλο, που αυξάνει την ιπποδύναμη και τη ροπή. Έτσι τα 3 αντίπαλα crossover παίζουν ουσιαστικά στα ίσια… Ποιο είναι καλύτερο τελικά για να αγοράσει κάποιος που θέλει τη δύναμη της βενζίνης και την οικονομία του diesel;
Εμφάνιση: Eντυπωσιάζει το Peugeot 3008
Αναμφίβολα το Peugeot 3008, που έχει μήκος 4.447 χλστ, είναι αυτό που κερδίζει τις εντυπώσεις με το καλημέρα και όχι μόνο επειδή είναι το πιο «φρέσκο». Δείχνει πιο εκλεπτυσμένο, αλλά και πιο δυναμικό εξαιτίας στοιχείων όπως η κυψελωτή μάσκα, τα τραβηγμένα προς τα πίσω μπροστινά φώτα σε σχήμα ματιών γάτας και βέβαια η μαύρη διακοσμητική φάσα στο πίσω μέρος που ενσωματώνει τα 3πλά φώτα LED. Το Renault Kadjar είναι το γαλλικό Qashqai, μιας και τα δυο μοντέλα μοιράζονται πάτωμα και μηχανικά μέρη. Ωστόσο, η εξωτερική σχεδίαση του Kadjar ακολουθεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault και δείχνει πιο δυναμικό από το Qashqai με το εμπρός μέρος να είναι μυώδες και επιβλητικό και το μήκους 4.449 χλστ. αμάξωμα να διαθέτει αρκετές δυναμικές καμπύλες, δείχνοντας μοντέρνο και καλαίσθητο. Πιο συγκρατημένο από τα τρία δείχνει το Nissan Qashqai, χωρίς όμως να είναι αδιάφορο ή βαρετό. Δεν έχει όμως το wow effect κάπου ώστε να το συγκρατήσεις στην μνήμη σου. Αυτά όμως αφορούν τις εντυπώσεις. Ας περάσουμε στην ουσία.
Πιστοποιω κι εγω τα γραφομενα του autotriti οσον αφορα τη στιβαροτητα του αυτοκινητου μεσα - εξω και το εξαιρετικο φινιρισμα του εσωτερικου.
Κανενα απο τα τρια.Προσωπικη μου επιλογη HONDA HR-V βενζινη 1498cc 130ps... ατμοσφαιρικο 22.325 ευρω..
Το qashqai έχει ανανεωθεί και έχει βελτιωθεί εμφανισιακά κ εσωτερικά...
Το καλυτερο ειναι το TOYOTA C-HR αυτο το desing δεν υπηρξε ποτε μεχρι σημερα,ειναι και το πρωτο
Ο ψηφιακός πίνακας του 3008 δεν είναι εξτρά! Το έχω επισημάνει και σε άλλο άρθρο.
γεροδεμενο και με καλο φινιρισμα το qashqai? αχαχαχαχαχαχαχα!
Και τα 3 γαλλικα ειναι γιατι ως γνωστον Nissan by Renault μαπα το καρπουζι δλδ.
κατοχος j11 με 51000χλμ. φινιρισμα τραγικο με πολλα προβληματα τριγμων και θορυβων απο φρενα οπως και ελλειπή προετοιμασία του οχηματος πριν την παραδοση. δυστυχως η εισαγωγικη αδιαφορη και με νοοτροπια δημοσιου