2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Juke Vs 2008 Vs Ecosport Vs Captur
43.094 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2017)
Τα compact crossover είναι ιδανική επιλογή για να συνδυάσετε τις αστικές σας μετακινήσεις, με την άνεση και τις light εκτός δρόμου περιπέτειες. Αν μάλιστα είστε και «χιλιομετροφάγος», τότε τα τέσσερα μοντέλα του θέματός μας αποτελούν μια εξαιρετική λύση για εσάς.
Από τη στιγμή που τα μικρά crossover μπήκαν στη ζωή μας, άλλαξαν άρδην το χάρτη των πωλήσεων, αυξάνοντας συνεχώς το μερίδιο τους στην αγορά και κερδίζοντας ένα σεβαστό κομμάτι από την πίτα των πωλήσεων. Ο λόγος είναι πως διαθέτουν όλα τα πλεονεκτήματα των οχημάτων πόλης, όπως τις compact διαστάσεις, με την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, την πανοραμική θέση οδήγησης και τις light εκτός δρόμου ικανότητες. Μάλιστα για όσους πραγματοποιούν και πολλά ταξίδια, γράφοντας δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα, η επιλογή των diesel εκδόσεων θα τους προσφέρει και οικονομία στην τσέπη. Στο θέμα μας συγκρίνουμε το Ford EcoSport 1,5 TDCi, το Nissan Juke και Renault, με τον ίδιο 1,5 dCi κινητήρα, καθώς και το Peugeot 2008 που εφοδιάζεται με τον 1,6 BlueHDi κινητήρα του PSA Group.
Value for Money: Φθηνότερο το Captur, πλουσιότερο το EcoSport
Φθηνότερο όλων είναι το Renault Captur με 16.830 ευρώ στην έκδοση Authentic, λογικό γεγονός από τη στιγμή που υστερεί σε ιπποδύναμη, αλλά και σε εξοπλισμό έναντι των υπόλοιπων μοντέλων. Τιμολογιακά πιο κοντά του βρίσκεται το Juke με τιμή 18.750 ευρώ στην έκδοση Energy. Ο εξοπλισμός του μοντέλου είναι πληρέστατος με στάνταρ όλα τα απαραίτητα και ζάντες αλουμινίου. Σε θέμα εξοπλισμού το πιο «φορτωμένο» είναι το Ecosport που είναι το μοναδικό με 7 αερόσακους και το πιο καινούριο μοντέλο από τα 4, ωστόσο είναι και το ακριβότερο με 21.092 ευρώ. Αρκετό ικανοποιητικό εξοπλιστικό επίπεδο διαθέτει και το 2008 που με την έκδοση των 100 ίππων, έρχεται στην επόμενη της βασικής έκδοσης, την Active, μαζί με το σύστημα All Grip. Φυσικά υπάρχει πάντα η επιλογή της έκδοσης Access με 75 ίππους και τιμή από 18.250 ευρώ.
Σχεδίαση: Το Juke έχει το πιο ξεχωριστό στυλ
Κοινό χαρακτηριστικό όλων των μοντέλων είναι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αλλά και το μοντέρνο στυλ, το οποίο καθένα προσεγγίζει με διαφορετικό τρόπο. Ξεκινώντας από το EcoSport είναι το πιο compact από όλα (μήκος 4.017 χλστ.) και σχεδιαστικά θυμίζει τετραγωνισμένο Fiesta. Σίγουρα ξεχωρίζει η μάσκα μπροστά, καθώς και τα δύο χαρακτηριστικά τρικ: Το γυαλί της πόρτας συνεχίζεται και μέσα στις πλαϊνές κολώνες, ενώ η «χούφτα» για το άνοιγμα της πίσω πόρτας (προς τα αριστερά) βρίσκεται «καμουφλαρισμένη» στο δεξί πίσω φανάρι. Το Nissan Juke (4.153 χλστ.) εντυπωσιάζει με τις δυναμικές του γραμμές και το αμάξωμα που χαρακτηρίζεται από το μυώδες εμπρόσθιο τμήμα και με την α λα κουπέ σχεδίαση του πίσω μέρους (π.χ. οι πίσω χειρολαβές «κρύβονται» μέσα στο τζάμι). Το Peugeot 2008 (4.159 χλστ.) έχει το πιο εκλεπτυσμένο στυλ χάρη στις λεπτομέρειες χρωμίου διανθισμένες σε όλο το αμάξωμα και τέλος, το Renault Captur (4.122 χλστ.) βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Nissan Juke και διακρίνεται για το καμπυλόγραμμο αμάξωμα, με τη διχρωμία και το χρώμιο κάτω στον προφυλακτήρα και στα πλαϊνά να του προσδίδουν έξτρα στυλ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Value for Money: Φθηνότερο το Captur, πλουσιότερο το EcoSport
Φθηνότερο όλων είναι το Renault Captur με 16.830 ευρώ στην έκδοση Authentic, λογικό γεγονός από τη στιγμή που υστερεί σε ιπποδύναμη, αλλά και σε εξοπλισμό έναντι των υπόλοιπων μοντέλων. Τιμολογιακά πιο κοντά του βρίσκεται το Juke με τιμή 18.750 ευρώ στην έκδοση Energy. Ο εξοπλισμός του μοντέλου είναι πληρέστατος με στάνταρ όλα τα απαραίτητα και ζάντες αλουμινίου. Σε θέμα εξοπλισμού το πιο «φορτωμένο» είναι το Ecosport που είναι το μοναδικό με 7 αερόσακους και το πιο καινούριο μοντέλο από τα 4, ωστόσο είναι και το ακριβότερο με 21.092 ευρώ. Αρκετό ικανοποιητικό εξοπλιστικό επίπεδο διαθέτει και το 2008 που με την έκδοση των 100 ίππων, έρχεται στην επόμενη της βασικής έκδοσης, την Active, μαζί με το σύστημα All Grip. Φυσικά υπάρχει πάντα η επιλογή της έκδοσης Access με 75 ίππους και τιμή από 18.250 ευρώ.
Σχεδίαση: Το Juke έχει το πιο ξεχωριστό στυλ
Κοινό χαρακτηριστικό όλων των μοντέλων είναι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, αλλά και το μοντέρνο στυλ, το οποίο καθένα προσεγγίζει με διαφορετικό τρόπο. Ξεκινώντας από το EcoSport είναι το πιο compact από όλα (μήκος 4.017 χλστ.) και σχεδιαστικά θυμίζει τετραγωνισμένο Fiesta. Σίγουρα ξεχωρίζει η μάσκα μπροστά, καθώς και τα δύο χαρακτηριστικά τρικ: Το γυαλί της πόρτας συνεχίζεται και μέσα στις πλαϊνές κολώνες, ενώ η «χούφτα» για το άνοιγμα της πίσω πόρτας (προς τα αριστερά) βρίσκεται «καμουφλαρισμένη» στο δεξί πίσω φανάρι. Το Nissan Juke (4.153 χλστ.) εντυπωσιάζει με τις δυναμικές του γραμμές και το αμάξωμα που χαρακτηρίζεται από το μυώδες εμπρόσθιο τμήμα και με την α λα κουπέ σχεδίαση του πίσω μέρους (π.χ. οι πίσω χειρολαβές «κρύβονται» μέσα στο τζάμι). Το Peugeot 2008 (4.159 χλστ.) έχει το πιο εκλεπτυσμένο στυλ χάρη στις λεπτομέρειες χρωμίου διανθισμένες σε όλο το αμάξωμα και τέλος, το Renault Captur (4.122 χλστ.) βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Nissan Juke και διακρίνεται για το καμπυλόγραμμο αμάξωμα, με τη διχρωμία και το χρώμιο κάτω στον προφυλακτήρα και στα πλαϊνά να του προσδίδουν έξτρα στυλ.
Να με συγχωρέσουν οι φίλοι της Nissan, έτσι κ αλλιώς είναι υποκειμενικό αυτό που θα πω, αλλά αυτό το Juke το βλεπω χρόνια στους δρόμους κ δεν μπορώ να το χωνέψω με τίποτα σχεδιαστικά. Εάν δεν υπήρχε το fiat multipla, θα το ψήφιζα άνετα για το πιο άσχημο αυτοκίνητο όλων των εποχών!!