Micra Vs 208 Vs Polo
169.988 Επισκέψεις στο άρθρο (7/9/2017)
Δείτε τρία από τα πιο δημοφιλή μικρά μοντέλα της αγοράς στις ντίζελ εκδόσεις τους. VW Polo, Peugeot 208 και Nissan Micra, για πολλά χιλιόμετρα. Προτιμάτε 1.400, 1.500 ή 1.600 κυβικά;
Η κατηγορία των μικρών μοντέλων αποτελεί τη δημοφιλέστερη της ελληνικής αγοράς, κάτι που αποδεικνύεται άλλωστε από τις ταξινομήσεις νέων μοντέλων. Φυσικά ανάμεσα στα προσφερόμενα μοντέλα υπάρχει πληθώρα επιλογών, ικανές να καλύψουν κάθε ανάγκη και προτίμηση των αγοραστών. Στο θέμα μας θα εστιάσουμε κυρίως σε αυτούς που κάνουν πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα ετησίως, εντός και εκτός των πόλης. Γι αυτό επιλέξαμε εκδόσεις με κινητήρες πετρελαίου, με διαφορετικό κυβισμό, από 1,4 λτ. έως 1,6 λτ., που αποδίδουν κοντά στους 100 ίππους.
Ο λόγος για το ολόφρεσκο Nissan Micra 1,5 dCi 90 ίππων, το Peugeot 208 1,6 BlueHDI με τα 100 άλογα, καθώς και το VW Polo 1,4 TDI με 5 ίππους περισσότερους, τα οποία μάλιστα βρίσκονται και πολύ κοντά στις πωλήσεις (περιλαμβάνεται και η προηγούμενη γενιά Mιcra), σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων).
Σχεδίαση: Το νέο Micra κλέβει την παράσταση
Σχεδίαση: Το νέο Micra κλέβει την παράσταση
Το πιο εντυπωσιακό από τα τρία μοντέλα είναι αναμφίβολα το νέο Nissan Micra, που στην τελευταία του γενιά μεταμορφώθηκε από «χαριτωμένο» σε ένα από τα πιο δυναμικά μοντέλα της κατηγορίας. Το μήκους 3.999 χλστ. νέο Micra λοιπόν, ξεχωρίζει με την πρώτη ματιά χάρη στην αιχμηρή του σχεδίαση, με το μυώδες καπό και τις νευρώσεις πάνω σε αυτό, την επιθετική μάσκα με το μεγάλο «V» και τα «αγριεμένα» φώτα, αλλά και κυρίως χάρη στο έντονο πλαϊνό νεύρο που ξεκινάει πάνω από τα μπροστινά φανάρια, κατεβαίνει απότομα κάτω ώστε να τονίσει τους θόλους, κάνει ένα «σπάσιμο» στη μέση της πόρτας του οδηγού και στη συνέχεια ρέει αρμονικά προς τα πίσω για να καταλήξει στα πίσω φώτα. Δυναμική σχεδίαση διαθέτει και το Peugeot 208, το οποίο ωστόσο τη συνδυάζει με ένα πιο εκλεπτυσμένο και κομψό στυλ, δείχνοντας το πιο ισορροπημένο από τα τρία. Το γαλλικό μικρό θα τραβήξει τα βλέμματα με το μυώδες καπό που κατεβαίνει προς τα εμπρός, τα LED φανάρια και τη μεγάλη μάσκα με το περίγραμμα από χρώμιο. Από την άλλη, το VW Polo ακολουθεί «γερμανική λογική», η οποία θέλει τη σχεδίαση να έχει μια ακολουθία σε όλα τα μοντέλα της φίρμας, όπου το design είναι πιο ουδέτερο και αυστηρό αποφεύγοντας τις «trendy» λεπτομέρειες, που θα αλλοίωναν το σοβαρό του ύφος, το οποίο χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές και επίπεδες επιφάνειες.
"Στο δρόμο: Απολαυστικότερο το 208", "Τα τρία μοντέλα θα ευχαριστήσουν τον οδηγό τόσο στις αστικές του μετακινήσεις με την ευελιξία τους, όσο και σε πιο γρήγορες διαδρομές. Εκεί το 208 σε κερδίζει λόγω της ανάρτησής που περιορίζει τις κλίσεις και αποσβένει τις όποιες ανωμαλίες. Το μικρό της Peugeot διαθέτει συνολικά τα πιο δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά, αφού στρίβει εξαιρετικά, με επαρκή περιθώρια πρόσφυσης και παράλληλα παρουσιάζει σταθερότητα στον αυτοκινητόδρομο παρέχοντας εξαιρετική άνεση κατά την οδήγησή του. " Και στο τέλος ούτε καν αναφέρουν κάτι αντίστοιχο στα θετικά του 208 ενώ το κάνουν στα άλλα δύο... Autotriti, go home, you drunk!
Οι άνθρωποι μας κάνουν πλάκα. Αυτά τα λεφτά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα.