Στο μικροσκόπιο του AutoTρίτη μπαίνουν τα Peugeot 3008, VW Tiguan και BMW X1.
ΒΜW X1 vs Peugeot 3008 VS VW Tiguan
244.059 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2017)
Tα νέα crossover της Peugeot και της Volkswagen επιχειρούν το μεγάλο βήμα να περάσουν στην όχθη των premium. Εκεί τα περιμένει μια παραδοσιακή και αναγνωρισμένη δύναμη, η BMW X1. Είναι σε θέση να σταθούν δίπλα στο σημείο αναφοράς της κατηγορίας;
Η BMW Χ1 δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις, αφού αν και η μικρότερη της οικογένειας X της BMW, δεν κάνει καμία έκπτωση σε θέματα ποιότητας και premium χαρακτήρα αποτελώντας θα λέγαμε το σημείο αναφοράς στον τομέα των μικρομεσαίων crossover. Η Peugeot γλυκοκοιτάζει από καιρό το premium κομμάτι σε όλες τις κατηγορίες, με το 3008 να «σφραγίζει» ουσιαστικά το εισιτήριό της για να εισέλθει στην λίγκα αυτή. Σημαντικά βήματα προς αυτή την κατηγορία έκανε και η Volkswagen με το νέο Tiguan αναβαθμίζοντας ακόμα περισσότερο τον premium χαρακτήρα του στην τελευταία του γενιά. Σε μια κατηγορία που κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος σε εμπορικό επίπεδο, τα premium αυτοκίνητα αυτής καταφέρνουν κάτι το μοναδικό. Βρίσκονται σε πολύ υψηλές θέσεις, με την Χ1 στη χώρα μας να είναι 2η σε πωλήσεις μετά το Nissan Qashqai και το Tiguan στην 4η θέση πίσω από την…Mercedes GLA.
Eμφάνιση: Eντυπωσιακό το 3008, δυναμική η X1 Η δεύτερη σημαντική «μάχη» των 3 αυτοκινήτων είναι η εμφάνιση. Ως premium η διαφορετικότητα πρέπει να υφίσταται και με βάση αυτή το Peugeot 3008 δεν έχει αντίπαλο. Οι σχεδιαστές της Peugeot «πάντρεψαν» ιδανικά τον δυναμισμό με την εκλεπτυσμένη αισθητική προσδίδοντας στο 3008 μια upper class φινέτσα και επιβλητικό χαρακτήρα. Σχεδιαστικά, η X1 ακολουθεί τη λογική της σχεδίασης των Χ crossover μοντέλων της BMW και σίγουρα ασκεί τη δική της ιδιαίτερη γοητεία με κύριο χαρακτηριστικό της τον δυναμισμό. Το VW Tiguan από την άλλη, αν και είναι σημαντικά πιο ενδιαφέρον σχεδιαστικά, όντα καλαίσθητο και δυναμικό, συγκριτικά είναι πιο συντηρητικό έναντι των άλλων δύο.
Green εσυ να κοιταξεις να γυρισεις πλευρο γιατι κοιμασαι βαρια! Λοιπον ακου να μαθαινεις: αυτο που διαβαζεις αναφερεται στο ΓΚΡΟΥΠ της VW και οχι στη VW μονη της!!!! Οποτε εχουμε και λεμε: Παγκοσμιες πωλησεις συμφωνα με το focus2move: Toyota 8.476.885, VW 6.535.093, Ford 6.234.726, Nissan 4.954.002, Hyundai 4.864.222, Honda 4.774.696, Chevrolet 4.168.961, KIA 3.314.716, Renault 2.412.720 και Mercedes 2.327.799. Οπως βλεπεις οι ιαπωνες ειναι πρωτοι και με διαφορα και εκτος αυτου μεσα στην πρωτη 10αδα υπαρχουν 3 ιαπωνικες, 2 κορεατικες και μονο 2 γερμανικες. Αν γκρουπαρουμε τους Ιαπωνες η διαφορα ειναι χαωδης και θελετε οχι κυαλια αλλα το τηλεσκοπιο Hubble για να δειτε την πλατη μας!!!! Θες κι αλλη αποδειξη οτι εισαι ανυπαρκτος;; Δες εδω:www.inverse.com/article/34315-toyota-dominates-car-brands-by-country Κατσε και μετρα στον παγκσμιο χαρτη σε ποσες χωρες εχει πρωτια πωλησεων η VW και σε ποσες η Toyota. Για να μην σε βαζω σε κοπο η Toyota σε 50 χωρες και η VW σε 10!!!!!!!!!!!! Δεν υπαρχετε ρε σεις και βγαζετε και γλωσσα απο πανω! Μια Toyota μονη της ξεπερναει ολοκληρο γκρουπ με 10 μαρκες μεσα!!! Στις φετινες πωλησεις να δεις τι κλαμα θα πεσει απο γερμανια πλευρα...
Και συνεχίζω: H Bmw και η Vw με όλο της το group και ειδικά την Audi μπορώ να πω με βάση αυτά που βλέπω από γνωστούς, φίλους συγγενείς είναι με διαφορά οι 2 πιο αναξιόπιστες και προβληματικές μάρκες. Vw υπάρχει και στο οικογενειακό περιβάλλον δυστυχώς και αν αναφερθώ στα προβλήματα που έχει βγάλει και στο πόσο μάπα είναι θα γράφω μέχρι αύριο
Πρασινε και πρασινα αλογα ελληνικα ξερεις να διαβαζεις;;;;;; Αν ναι τοτε αρχιζω να ανησυχω σοβαρα με το επιπεδο αντιληψης οχι μονο το δικο σου αλλα και καποιων αλλων εδω μεσα. Οκ θα μπω στον κοπο να το ξαναγραψω και ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ! Αν εχεις προβλημα στο να διαβαζεις βαλε καποιον αλλον να το κανει για σενα κι εσυ να ακους! ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ VW GROUP!!! ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ VW!!!!!!!!!! Αρα εξυπνακια μου μεμονωμενα η αγαπημενη σου VW ειναι δευτερη και με διαφορα απο την TOYOTA!!!! Ναι οντως το αγαπημενο σου γερμανικο γκρουπ με ΟΟΟΟΟΛΛΛΛΕΣΣΣ (ΤΟ ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ ΜΕ ΟΛΕΣ!) τις μαρκες μεσα (VW, Audi, Skoda, Seat, Lamborgini, Porche, κλπ) ξεπερασε ελαχιστα μια Toyota μονη της το 2016 κι αυτο λογω μιας φωτιας σε ενα απο τα εργοστασια της. Αλλιως παλι για πολλοστη φορα θα βλεπατε την πλατη της! Γι αυτο πρασινισε απο το κακο σου γιατι μονη της η VW δεν μπορει με την καμμια να ξεπερασει τον ιαπωνικο κολοσσο! Αν υπηρχε ιαπωνικο γκρουπ θα μιλουσαμε για πολλα εκατομμυρια πωλησεις διαφορα!!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ!!!
Απάντηση: Απαγορεύονται οι χαρακτηρισμοί και η άμεση επίθεση μεταξύ αναγνωστών. Εκφράστε τις διαφωνίες σας κόσμια. Ισχύει για όλους τους σχολιαστές. Ευχαριστούμε.
@jimeta anti -vw όπως ανέφερα το Vw(polo) ανήκει στο οικογενειακό περιβάλλον δεν ειναι δικό μου όμως. Από αυτά που θυμάμαι: Πρόβλημα με κιβώτιο ταχυτήτων, άλυτο θέμα με σβησιμο κινητήρα, κάτι σαν τραντάγματα εν κινήση από τον κινητήρα, θέματα με το air-condition, θορυβώδης κινητήρας ειδικά στο ρελαντί που τρίζει ολόκληρο το αμάξι από τα άθλια και ξεκολλημένα πλαστικά του. Στο εσωτερικό του υπάρχει μια τάση να ξεκολλάνε τα πάντα και ειδικά τα πλαστικά στις πόρτες που είναι έτοιμα να φύγουν όλα, υπάρχει κ τάση να ξεβάφουν τα πάντα όπως τα χερούλια στις πόρτες ή οι διακόπτες από τα ηλεκτρικα παραθ. Τελος μια πόρτα δεν ανοίγει καθόλου
20 χρονια πισω σε εσωτερικη σχεδίαση η Χ1, 20 χρόνια πισω σε σχεδίαση γενικά και το Tiguan. 20 χρόνια πίσω και στους κινητήρες τους: Ακούς εκεί μέση κατανάλωση δοκιμής 9,2 η Χ1 και 8,9 το Tiguan όταν το εξαιρετικό 3008 το μετρήσατε μόλις στα 6,8!! Και κάπου είχα δει μετρήσεις θορύβου και το 3008 είχε χαμηλότερα επίπεδα θορύβου άρα καλύτερη ηχομόνωση από τα Χ1, gla και tiguan. Aς φτιάξουν επιτέλους ένα αμάξι της προκοπής οι Γερμανοί που να αξιζει τα λεφτά του και να μην ασχολούνται με συμφωνίες καρτελ μεταξυ τους κ σκανδαλα
@3008,θα σε παρακαλούσα φίλε μου να έγραφες τα προβλήματα που έχεις αντιμετωπίσει με αυτό το ρημαδοgroup vw ώστε να ξέρουν και οι του autotriti ότι δεν τα λέμε για πλάκα,και να δώ αν θα τα περάσουν οι θα σου τα κόψουν τα σχόλια που θα θίγεις την ιερή αγελάδα του group vw.Kαι ν απροσθέσω φίλου μου που έχει την BMW 316 του 2011 του έχει βγάλει πρόβλημα στα μπεκ 700 ευρώ ζημιά που η συγκεκριμένη παρτίδα είχε πρόβλημα στα μπέκ αλλά ποτέ δεν ενημέρωσε και το παραδέχτηκε η BMW.
@latvala,αγαπητέ μου αν δεν έχεις κάτι να πείς τότε μην μιλάς και μην κρίνεις,προσβλητικά σχόλια κάνω για την vw και για αυτούς που την πατρονάρουν εντός και εκτός,και αυτοί φυσικά που δεν τους αρέσει η αλήθεια να την ακούν σβήνουν,λογοκρίνουν και αλλάζουν τα λεγόμενα μου,είσαι μήπως κάποιος από αυτούς ή σε στεναχωρεί να ακούς για την vw,και φυσικά όπως το έχω πεί χιλιάδες φορές έχω κολλητό με vw και τι αβαρίες έχει πάθει τις έχω πει πολλές φορές μέσα από αυτές τις σελίδες,συν τις άλλης έχω φίλο όπως έχω πει που δουλεύει μέσα στην κεντρική στο συνεργείο της και βλέπει αυτά που βλέπει και γελάει με την "τελειότητα"που θέλει να παρουσιάσει η εν λόγω εταιρεία,φυσικά για σένα λέω μπούρδες όπως λέει μπούρδες και η Αμερικανική Κυβέρνηση που τους ξεσκέπασε και τώρα σιγά-σιγά ξυπνάνε και οι υπόλοποι ύπνοι οι ευρωπαίοι μην τους κάνει ντα η φράου Μέρκελ,όπως "ξυπνήσανε" και καλά και οι ίδιοι οι γερμανοί και σε κρατίδια όπως της Σαξονίας πέσανε αν δεν κάνω λάθος μυνήσεις και προστίματα στην αυτού εξοχότης vw,άρα για σένα όλοι μας λέμε μπούρδες,μπούρδα μου.
@latvala,αγαπητέ μου το autotriti το έχουν πάρει πολύ αναγνώστες χαμπάρι ότι πατρονάρει την vw και όχι μόνο εγώ,σε ότι τέστ και αναρτήσεις έχουν κάνει δεν τους βγάζουν επί το πλείστον ούτε ένα αρνητικό και πάντα μας βάζουν την καραμέλα της δήθεν ποιότητας,αν ήταν σωστοί και σοβαροί στην δουλειά τους και στην ενημέρωση που κάνουν δεν θα τους την έλεγε κανείς,και πάντα όταν πούμε οι αναγνώστες κάτι αρνητικό για το group vw ή θα μας κόψουν,παραφράσουν τα σχόλια μας κτλ,θα δίνανε την ίδια ευαισθησία αν λέγαμε για άλλη μάρκα;δεν νομίζω,και δεν έχω καταλάβει το πρόβλημα σου και εσένα είναι που την λέμε για την vw ή για το autotriti,γιατί αν έχει πρόβλημα το autotriti μου κόβει την πρόσβαση όπως συνήθως κάνει ξαναμπαίνω και παιχνίδι γίνεται.Αρα εσύ τώρα κλαίς γιατί μάλλον έχεις vw και δεν αντέχεις να σου θίγουμαι την εταιρεία την αμόλυντη και άσπιλη,ή είσαι κάποιος μέσα από το autotriti και κάνεις παιχνίδι;αν δεν απατώμαι υποτίθεται έχουμε δημοκρατία μπορούμε να κατακρίνουμε τις λαμαρίνες ο καθένας μας όπως θέλει και τέλος,αν κάποιοι δεν αντέχουν την κριτική ας μην διαβάζουν τα σχόλια και μην παρεξηγούνται,και όπως έχω πει ας κόψουν τα σχόλια να μην γράφει κανείς,όταν έχεις το συγκεκριμένο πεδίο θα διαβάζεις τις κριτικές όσο και να πονάνε τα πάντα χωρίς φόβο και πάθος.
το 3008 και σχεδιαστικα απεχει απο τα αλλα 2 μοντελα..το χ1 αποτελει την αποδειξη οτι οι γερμανοι στηριζονται σε συγκεκριμενα γνωρισματα διαχρονικα-ποιοτητα,κυρος εταιρειας-χωρις ομως να προσφερουν συγκινητικη σχεδιαση...οσο για το tiguan....καλο αλλα οχι αρκετο...βγαινει τριτο επειδη δεν υπαρχει τεταρτο...η επιλογη μου θα ηταν το γαλλικο μοντελο γιατι ηδη απο το 508-που εχω στην κατοχη μου-εχει φανει η διαθεση της peugeot να αλλαξει επιπεδο.
Ουτε vw εχω,ποσο μαλλον να δουλευω μεσα στο autotriti και να μπαινω για να κανω τζερτζελο με σχολιαστες,χαχαχαχαχαχα.Ακομη κι αν ειχα vw η σκοπευα να αγορασω,πιστευεις οτι θα επαιρνα και τοσο στα σοβαρα τα σχολια καποιου jimeta,απο τη στηλη με τα σχολια στο autotriti?Και ναι,σε καποιους τομεις τα αυτοκινητα της vw,ειναι ποιοτικοτερα σε σχεση με τον ανταγωνισμο,σε αλλους τομεις δεν ειναι το ιδιο καλα.Αλλο το κριτικαρω και αλλο το κραζω,παρ ολα αυτα.Οπως και να χει,εχεις καθε δικαιωμα να "κριτικαρεις" λαμαρινες,οπως εχω κι εγω καθε δικαιωμα να ασκω κριτικη στα λεγομενα σου.Κανεις δεν προσβληθηκε.Εγινε μια ερευνα αξιοπιστιας και τα αποτελεσματα που δημοσιευθηκαν εδω,δεν ηταν καλα για την vw.Για ποιο πατροναρισμα μιλας ακριβως??Τι θα πρεπει να πει δηλαδη καποιος δημοσιογραφος του autotriti που δοκιμαζει ενα αυτοκινητο για λιγες μερες η και ωρες,τι εχει στα χερια του και οδηγει η να μαντεψει τι θα γινει σε 2-3-4-5-10 χρονια κατοχης του αυτοκινητου και να γραψει γι αυτο??Απλα δεν γραφονται αυτα που θελεις εσυ.Δεν το παρατηρω μονο στο autotriti αυτο,αλλα και σε αλλες ιστοσελιδες και απο οπαδους διαφορων "σχολων".
Top 10 εταιρειών σε σύνολο ταξινομήσεων στην παγκόσμια αγορά το 2016
Κατασκευαστής
Πωλήσεις
VW GROUP
10.102.036
TOYOTA
9.947.416
RENAULT-NISSAN
8.513.050
HYUNDAI-KIA
8.175.871
GM GROUP
7.972.401
FORD
6.295.636
HONDA
4.906.685
FCA GROUP
4.864.390
PSA GROUP
3.248.108
SUZUKI
2.855.573
Jimeta anti vw
Sxistomati ή οπως αλλιως γραφεις παρε τις παγκοσμιες πωλησεις και πεσε κοιμησου.
Το μονο ζητημα που εθιξα,ειναι οι-κατ επαναληψη- προσβλητικοι χαρακτηρισμοι σου,προς τον ιστοτοπο που σε φιλοξενει.Τα υπολοιπα τα ειπες μονο σου,απλα για να τα πεις.Εγω δεν διακρινω κανενα πατροναρισμα και δη προς το group,απο πλευρας του autotriti,γι αυτο συνεχιζω να το διαβαζω.Το ποιος δεν εχει πραγματα να πει,το βλεπουν καθημερινα παρα πολλοι αναγνωστες,διαβαζοντας τα copy-paste σχολια σου.
Ρε "ΛΟΓΙΚΕ" βλεπεις κανα toyota στο συγκεκριμενο συγκριτικο;
Επισης ψαξε λιγο καλυτερα τις πηγες σου γιατι το 2016 το GROUP VW βρισκετε στην 1η θεση πωλησεων παγκοσμιως.
Αν θες ποιότητα, αξιοπιστια, στιλ και κυρος παίρνεις audi. Τέλος. Να το πάρεις καινούργιο να του κάνεις τα σερβις στην ώρα του και δεν έχεις να στεναχωριέσαι για τίποτα. Έχω παρει 4 και ξέρω. Και το πουλάς αύριο το πρωί με την υψηλότερη αξία μεταπώλησης.
Ενας πρεπει να ειναι πολυ ανοητος για να κατηγορει κατ εξακολουθηση το autotriti πως μεροληπτει υπερ του vag,ενω ο ιδιος συνεχιζει να το διαβαζει και να αφηνει σχολια προσβλητικα προς τον χωρο που του δινει το δικαιωμα να σχολιαζει.Οπου κι αν δεις αρθρο για το group,εχεις και τον jimeta απο κατω να λεει τη μπουρδα του,χωρις να λεει τιποτα στην ουσια.Αξιολυπητος!!
Green εσυ να κοιταξεις να γυρισεις πλευρο γιατι κοιμασαι βαρια! Λοιπον ακου να μαθαινεις: αυτο που διαβαζεις αναφερεται στο ΓΚΡΟΥΠ της VW και οχι στη VW μονη της!!!! Οποτε εχουμε και λεμε: Παγκοσμιες πωλησεις συμφωνα με το focus2move: Toyota 8.476.885, VW 6.535.093, Ford 6.234.726, Nissan 4.954.002, Hyundai 4.864.222, Honda 4.774.696, Chevrolet 4.168.961, KIA 3.314.716, Renault 2.412.720 και Mercedes 2.327.799. Οπως βλεπεις οι ιαπωνες ειναι πρωτοι και με διαφορα και εκτος αυτου μεσα στην πρωτη 10αδα υπαρχουν 3 ιαπωνικες, 2 κορεατικες και μονο 2 γερμανικες. Αν γκρουπαρουμε τους Ιαπωνες η διαφορα ειναι χαωδης και θελετε οχι κυαλια αλλα το τηλεσκοπιο Hubble για να δειτε την πλατη μας!!!! Θες κι αλλη αποδειξη οτι εισαι ανυπαρκτος;; Δες εδω:www.inverse.com/article/34315-toyota-dominates-car-brands-by-country Κατσε και μετρα στον παγκσμιο χαρτη σε ποσες χωρες εχει πρωτια πωλησεων η VW και σε ποσες η Toyota. Για να μην σε βαζω σε κοπο η Toyota σε 50 χωρες και η VW σε 10!!!!!!!!!!!! Δεν υπαρχετε ρε σεις και βγαζετε και γλωσσα απο πανω! Μια Toyota μονη της ξεπερναει ολοκληρο γκρουπ με 10 μαρκες μεσα!!! Στις φετινες πωλησεις να δεις τι κλαμα θα πεσει απο γερμανια πλευρα...
Και συνεχίζω: H Bmw και η Vw με όλο της το group και ειδικά την Audi μπορώ να πω με βάση αυτά που βλέπω από γνωστούς, φίλους συγγενείς είναι με διαφορά οι 2 πιο αναξιόπιστες και προβληματικές μάρκες. Vw υπάρχει και στο οικογενειακό περιβάλλον δυστυχώς και αν αναφερθώ στα προβλήματα που έχει βγάλει και στο πόσο μάπα είναι θα γράφω μέχρι αύριο
Πρασινε και πρασινα αλογα ελληνικα ξερεις να διαβαζεις;;;;;; Αν ναι τοτε αρχιζω να ανησυχω σοβαρα με το επιπεδο αντιληψης οχι μονο το δικο σου αλλα και καποιων αλλων εδω μεσα. Οκ θα μπω στον κοπο να το ξαναγραψω και ΔΙΑΒΑΣΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ! Αν εχεις προβλημα στο να διαβαζεις βαλε καποιον αλλον να το κανει για σενα κι εσυ να ακους! ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ VW GROUP!!! ΔΗΛΑΔΗ ΜΕ ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΡΚΕΣ ΤΟΥ ΓΚΡΟΥΠ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ VW!!!!!!!!!! Αρα εξυπνακια μου μεμονωμενα η αγαπημενη σου VW ειναι δευτερη και με διαφορα απο την TOYOTA!!!! Ναι οντως το αγαπημενο σου γερμανικο γκρουπ με ΟΟΟΟΟΛΛΛΛΕΣΣΣ (ΤΟ ΞΑΝΑΤΟΝΙΖΩ ΜΕ ΟΛΕΣ!) τις μαρκες μεσα (VW, Audi, Skoda, Seat, Lamborgini, Porche, κλπ) ξεπερασε ελαχιστα μια Toyota μονη της το 2016 κι αυτο λογω μιας φωτιας σε ενα απο τα εργοστασια της. Αλλιως παλι για πολλοστη φορα θα βλεπατε την πλατη της! Γι αυτο πρασινισε απο το κακο σου γιατι μονη της η VW δεν μπορει με την καμμια να ξεπερασει τον ιαπωνικο κολοσσο! Αν υπηρχε ιαπωνικο γκρουπ θα μιλουσαμε για πολλα εκατομμυρια πωλησεις διαφορα!!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ!!!
Απάντηση: Απαγορεύονται οι χαρακτηρισμοί και η άμεση επίθεση μεταξύ αναγνωστών. Εκφράστε τις διαφωνίες σας κόσμια. Ισχύει για όλους τους σχολιαστές. Ευχαριστούμε.
@jimeta anti -vw όπως ανέφερα το Vw(polo) ανήκει στο οικογενειακό περιβάλλον δεν ειναι δικό μου όμως. Από αυτά που θυμάμαι: Πρόβλημα με κιβώτιο ταχυτήτων, άλυτο θέμα με σβησιμο κινητήρα, κάτι σαν τραντάγματα εν κινήση από τον κινητήρα, θέματα με το air-condition, θορυβώδης κινητήρας ειδικά στο ρελαντί που τρίζει ολόκληρο το αμάξι από τα άθλια και ξεκολλημένα πλαστικά του. Στο εσωτερικό του υπάρχει μια τάση να ξεκολλάνε τα πάντα και ειδικά τα πλαστικά στις πόρτες που είναι έτοιμα να φύγουν όλα, υπάρχει κ τάση να ξεβάφουν τα πάντα όπως τα χερούλια στις πόρτες ή οι διακόπτες από τα ηλεκτρικα παραθ. Τελος μια πόρτα δεν ανοίγει καθόλου
20 χρονια πισω σε εσωτερικη σχεδίαση η Χ1, 20 χρόνια πισω σε σχεδίαση γενικά και το Tiguan. 20 χρόνια πίσω και στους κινητήρες τους: Ακούς εκεί μέση κατανάλωση δοκιμής 9,2 η Χ1 και 8,9 το Tiguan όταν το εξαιρετικό 3008 το μετρήσατε μόλις στα 6,8!! Και κάπου είχα δει μετρήσεις θορύβου και το 3008 είχε χαμηλότερα επίπεδα θορύβου άρα καλύτερη ηχομόνωση από τα Χ1, gla και tiguan. Aς φτιάξουν επιτέλους ένα αμάξι της προκοπής οι Γερμανοί που να αξιζει τα λεφτά του και να μην ασχολούνται με συμφωνίες καρτελ μεταξυ τους κ σκανδαλα
@3008,θα σε παρακαλούσα φίλε μου να έγραφες τα προβλήματα που έχεις αντιμετωπίσει με αυτό το ρημαδοgroup vw ώστε να ξέρουν και οι του autotriti ότι δεν τα λέμε για πλάκα,και να δώ αν θα τα περάσουν οι θα σου τα κόψουν τα σχόλια που θα θίγεις την ιερή αγελάδα του group vw.Kαι ν απροσθέσω φίλου μου που έχει την BMW 316 του 2011 του έχει βγάλει πρόβλημα στα μπεκ 700 ευρώ ζημιά που η συγκεκριμένη παρτίδα είχε πρόβλημα στα μπέκ αλλά ποτέ δεν ενημέρωσε και το παραδέχτηκε η BMW.
@latvala,αγαπητέ μου αν δεν έχεις κάτι να πείς τότε μην μιλάς και μην κρίνεις,προσβλητικά σχόλια κάνω για την vw και για αυτούς που την πατρονάρουν εντός και εκτός,και αυτοί φυσικά που δεν τους αρέσει η αλήθεια να την ακούν σβήνουν,λογοκρίνουν και αλλάζουν τα λεγόμενα μου,είσαι μήπως κάποιος από αυτούς ή σε στεναχωρεί να ακούς για την vw,και φυσικά όπως το έχω πεί χιλιάδες φορές έχω κολλητό με vw και τι αβαρίες έχει πάθει τις έχω πει πολλές φορές μέσα από αυτές τις σελίδες,συν τις άλλης έχω φίλο όπως έχω πει που δουλεύει μέσα στην κεντρική στο συνεργείο της και βλέπει αυτά που βλέπει και γελάει με την "τελειότητα"που θέλει να παρουσιάσει η εν λόγω εταιρεία,φυσικά για σένα λέω μπούρδες όπως λέει μπούρδες και η Αμερικανική Κυβέρνηση που τους ξεσκέπασε και τώρα σιγά-σιγά ξυπνάνε και οι υπόλοποι ύπνοι οι ευρωπαίοι μην τους κάνει ντα η φράου Μέρκελ,όπως "ξυπνήσανε" και καλά και οι ίδιοι οι γερμανοί και σε κρατίδια όπως της Σαξονίας πέσανε αν δεν κάνω λάθος μυνήσεις και προστίματα στην αυτού εξοχότης vw,άρα για σένα όλοι μας λέμε μπούρδες,μπούρδα μου.
1) 3008 2) Χ1 3) Ουδέν σχόλιο
@latvala,αγαπητέ μου το autotriti το έχουν πάρει πολύ αναγνώστες χαμπάρι ότι πατρονάρει την vw και όχι μόνο εγώ,σε ότι τέστ και αναρτήσεις έχουν κάνει δεν τους βγάζουν επί το πλείστον ούτε ένα αρνητικό και πάντα μας βάζουν την καραμέλα της δήθεν ποιότητας,αν ήταν σωστοί και σοβαροί στην δουλειά τους και στην ενημέρωση που κάνουν δεν θα τους την έλεγε κανείς,και πάντα όταν πούμε οι αναγνώστες κάτι αρνητικό για το group vw ή θα μας κόψουν,παραφράσουν τα σχόλια μας κτλ,θα δίνανε την ίδια ευαισθησία αν λέγαμε για άλλη μάρκα;δεν νομίζω,και δεν έχω καταλάβει το πρόβλημα σου και εσένα είναι που την λέμε για την vw ή για το autotriti,γιατί αν έχει πρόβλημα το autotriti μου κόβει την πρόσβαση όπως συνήθως κάνει ξαναμπαίνω και παιχνίδι γίνεται.Αρα εσύ τώρα κλαίς γιατί μάλλον έχεις vw και δεν αντέχεις να σου θίγουμαι την εταιρεία την αμόλυντη και άσπιλη,ή είσαι κάποιος μέσα από το autotriti και κάνεις παιχνίδι;αν δεν απατώμαι υποτίθεται έχουμε δημοκρατία μπορούμε να κατακρίνουμε τις λαμαρίνες ο καθένας μας όπως θέλει και τέλος,αν κάποιοι δεν αντέχουν την κριτική ας μην διαβάζουν τα σχόλια και μην παρεξηγούνται,και όπως έχω πει ας κόψουν τα σχόλια να μην γράφει κανείς,όταν έχεις το συγκεκριμένο πεδίο θα διαβάζεις τις κριτικές όσο και να πονάνε τα πάντα χωρίς φόβο και πάθος.
το 3008 και σχεδιαστικα απεχει απο τα αλλα 2 μοντελα..το χ1 αποτελει την αποδειξη οτι οι γερμανοι στηριζονται σε συγκεκριμενα γνωρισματα διαχρονικα-ποιοτητα,κυρος εταιρειας-χωρις ομως να προσφερουν συγκινητικη σχεδιαση...οσο για το tiguan....καλο αλλα οχι αρκετο...βγαινει τριτο επειδη δεν υπαρχει τεταρτο...η επιλογη μου θα ηταν το γαλλικο μοντελο γιατι ηδη απο το 508-που εχω στην κατοχη μου-εχει φανει η διαθεση της peugeot να αλλαξει επιπεδο.
Σε αυτά τα οχήματα ειδικά ταιριάζουν οι diesel κινητήρες με καλύτερη ροπή και...την μισή κατανάλωση!
Peugeot δαγκωτό μέχρι να κυκλοφορήσει το Opel grandland x που θα ειναι το ίδιο ακριβώς αμάξι με γερμανική ποιότητα κατασκευής...
Ουτε vw εχω,ποσο μαλλον να δουλευω μεσα στο autotriti και να μπαινω για να κανω τζερτζελο με σχολιαστες,χαχαχαχαχαχα.Ακομη κι αν ειχα vw η σκοπευα να αγορασω,πιστευεις οτι θα επαιρνα και τοσο στα σοβαρα τα σχολια καποιου jimeta,απο τη στηλη με τα σχολια στο autotriti?Και ναι,σε καποιους τομεις τα αυτοκινητα της vw,ειναι ποιοτικοτερα σε σχεση με τον ανταγωνισμο,σε αλλους τομεις δεν ειναι το ιδιο καλα.Αλλο το κριτικαρω και αλλο το κραζω,παρ ολα αυτα.Οπως και να χει,εχεις καθε δικαιωμα να "κριτικαρεις" λαμαρινες,οπως εχω κι εγω καθε δικαιωμα να ασκω κριτικη στα λεγομενα σου.Κανεις δεν προσβληθηκε.Εγινε μια ερευνα αξιοπιστιας και τα αποτελεσματα που δημοσιευθηκαν εδω,δεν ηταν καλα για την vw.Για ποιο πατροναρισμα μιλας ακριβως??Τι θα πρεπει να πει δηλαδη καποιος δημοσιογραφος του autotriti που δοκιμαζει ενα αυτοκινητο για λιγες μερες η και ωρες,τι εχει στα χερια του και οδηγει η να μαντεψει τι θα γινει σε 2-3-4-5-10 χρονια κατοχης του αυτοκινητου και να γραψει γι αυτο??Απλα δεν γραφονται αυτα που θελεις εσυ.Δεν το παρατηρω μονο στο autotriti αυτο,αλλα και σε αλλες ιστοσελιδες και απο οπαδους διαφορων "σχολων".
Top 10 εταιρειών σε σύνολο ταξινομήσεων στην παγκόσμια αγορά το 2016 Κατασκευαστής Πωλήσεις VW GROUP 10.102.036 TOYOTA 9.947.416 RENAULT-NISSAN 8.513.050 HYUNDAI-KIA 8.175.871 GM GROUP 7.972.401 FORD 6.295.636 HONDA 4.906.685 FCA GROUP 4.864.390 PSA GROUP 3.248.108 SUZUKI 2.855.573 Jimeta anti vw Sxistomati ή οπως αλλιως γραφεις παρε τις παγκοσμιες πωλησεις και πεσε κοιμησου.
Το μονο ζητημα που εθιξα,ειναι οι-κατ επαναληψη- προσβλητικοι χαρακτηρισμοι σου,προς τον ιστοτοπο που σε φιλοξενει.Τα υπολοιπα τα ειπες μονο σου,απλα για να τα πεις.Εγω δεν διακρινω κανενα πατροναρισμα και δη προς το group,απο πλευρας του autotriti,γι αυτο συνεχιζω να το διαβαζω.Το ποιος δεν εχει πραγματα να πει,το βλεπουν καθημερινα παρα πολλοι αναγνωστες,διαβαζοντας τα copy-paste σχολια σου.
Ρε "ΛΟΓΙΚΕ" βλεπεις κανα toyota στο συγκεκριμενο συγκριτικο; Επισης ψαξε λιγο καλυτερα τις πηγες σου γιατι το 2016 το GROUP VW βρισκετε στην 1η θεση πωλησεων παγκοσμιως.
Αν θες ποιότητα, αξιοπιστια, στιλ και κυρος παίρνεις audi. Τέλος. Να το πάρεις καινούργιο να του κάνεις τα σερβις στην ώρα του και δεν έχεις να στεναχωριέσαι για τίποτα. Έχω παρει 4 και ξέρω. Και το πουλάς αύριο το πρωί με την υψηλότερη αξία μεταπώλησης.
Ενας πρεπει να ειναι πολυ ανοητος για να κατηγορει κατ εξακολουθηση το autotriti πως μεροληπτει υπερ του vag,ενω ο ιδιος συνεχιζει να το διαβαζει και να αφηνει σχολια προσβλητικα προς τον χωρο που του δινει το δικαιωμα να σχολιαζει.Οπου κι αν δεις αρθρο για το group,εχεις και τον jimeta απο κατω να λεει τη μπουρδα του,χωρις να λεει τιποτα στην ουσια.Αξιολυπητος!!