Συγκεντρώνουμε τα 100 πιο γρήγορα αυτοκίνητα από τις δημοφιλείς κατηγορίες στην μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα.
Top 100 μοντέλα στο 0-100 χλμ./ώρα
68.000 Επισκέψεις στο άρθρο (4/10/2018)
Στο θέμα που ακολουθεί συγκεντρώνουμε τα 100 πιο γρήγορα αυτοκίνητα από τις δημοφιλείς κατηγορίες στην μέτρηση 0-100 χλμ./ώρα. Μια μέτρηση που καταδεικνύει τις δυνατότητες ενός αυτοκινήτου στο δρόμο και που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία σύγκρισης σε επίπεδο επιδόσεων.
Οι μετρήσεις επιδόσεων που πραγματοποιούμε σε κάθε δοκιμαζόμενο αυτοκίνητο, περιλαμβάνουν πάντοτε και ένα στοιχείο το οποίο ούτως η άλλως μας «δίνει» ο κατασκευαστής. Η επιτάχυνση από στάση συχνά αποτελεί σημείο αναφοράς για ένα αυτοκίνητο, κυρίως για εκείνα που ανήκουν στην κατηγορία των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων. Μέσω αυτής αντιλαμβάνεται κανείς πόσο γρήγορο είναι τελικά ένα αυτοκίνητο και σχεδόν πάντα αποτελεί αδιάσειστο στοιχείο για το αν τελικά το αυτοκίνητο «πάει» ή «σέρνεται». Eμείς και για να επιστρέψουμε στη συγκεκριμένη μέτρηση, την έχουμε συμπεριλάβει στην διαδικασία των μετρήσεών μας και αποτελεί και για εμάς έναν «μπούσουλα» για τον γενικότερο χαρακτήρα του κάθε μοντέλου, αφού όλα τα αυτοκίνητα μετριούνται στον ίδιο χώρο με τον ίδιο οδηγό και μέσω της ίδιας διαδικασίας. Αλλες φορές τα αποτελέσματα είναι καλύτερα του κατασκευαστή, άλλες χειρότερα και άλλες ίδια, όμως πάντα η απάντηση στο πως πάει ένα αυτοκίνητο, αναφέρεται αρχικά στα κρίσιμα πρώτα δευτερόλεπτα για την επιτάχυνσή του.
Πως γίνονται οι μετρήσεις;
Επιτάχυνση από στάση
Σε αυτή τη μέτρηση καταγράφεται ο χρόνος που χρειάζεται το αυτοκίνητο για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα. Για την ακριβή μέτρηση της ταχύτητας και του χρόνου χρησιμοποιείται ειδικό όργανο και για να μην υπάρχουν παρανοήσεις (όλα τα αυτοκίνητα υπόκεινται στην ίδια διαδικασία). Η μέτρηση είναι μάλλον «βασανιστική» για το αυτοκίνητο, καθώς η εκκίνηση περιλαμβάνει -αναγκαστικά- έντονο σπινάρισμα και ταχύτατες αλλαγές ταχυτήτων ίσως και στον κόφτη.
Aπό ποιους παράγοντες εξαρτάται η επίδοση;
Η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση είναι μια σύνθετη διαδικασία που εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Αρχικά από το ίδιο το αυτοκίνητο η επίδοση καθορίζεται από την μετάδοση της κίνησης, την ιπποδύναμή του, την κλιμάκωση του κιβωτίου του, το βάρος του και από τα ελαστικά του. Από κει και πέρα τα συστήματα παραμετροποίησης του κινητήρα (εφόσον υπάρχουν), η λειτουργία του συστήματος πρόσφυσης των τροχών (TCS) και η παρουσία συστήματος βέλτιστης ελεγχόμενης εκκίνησης (launch control), συντελούν με τη σειρά τους στην επίτευξη ενός καλού αποτελέσματος στην μέτρηση. Όσον αφορά στην διαδικασία μέτρησης, αυτή εξαρτάται από τις καιρικές συνθήκες, την κατάσταση του οδοστρώματος και τον συνδυασμό του οδηγού με το αυτοκίνητο και για τον λόγο αυτό η διαδικασία επαναλαμβάνεται αρκετές φορές μέχρι να συμπίπτουν οι τιμές μέτρησης μεταξύ τους, όπου τελικά προκύπτει ο μέσος όρος.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πως γίνονται οι μετρήσεις;
Επιτάχυνση από στάση
Σε αυτή τη μέτρηση καταγράφεται ο χρόνος που χρειάζεται το αυτοκίνητο για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα. Για την ακριβή μέτρηση της ταχύτητας και του χρόνου χρησιμοποιείται ειδικό όργανο και για να μην υπάρχουν παρανοήσεις (όλα τα αυτοκίνητα υπόκεινται στην ίδια διαδικασία). Η μέτρηση είναι μάλλον «βασανιστική» για το αυτοκίνητο, καθώς η εκκίνηση περιλαμβάνει -αναγκαστικά- έντονο σπινάρισμα και ταχύτατες αλλαγές ταχυτήτων ίσως και στον κόφτη.
Aπό ποιους παράγοντες εξαρτάται η επίδοση;
Η διαδικασία της επιτάχυνσης από στάση είναι μια σύνθετη διαδικασία που εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Αρχικά από το ίδιο το αυτοκίνητο η επίδοση καθορίζεται από την μετάδοση της κίνησης, την ιπποδύναμή του, την κλιμάκωση του κιβωτίου του, το βάρος του και από τα ελαστικά του. Από κει και πέρα τα συστήματα παραμετροποίησης του κινητήρα (εφόσον υπάρχουν), η λειτουργία του συστήματος πρόσφυσης των τροχών (TCS) και η παρουσία συστήματος βέλτιστης ελεγχόμενης εκκίνησης (launch control), συντελούν με τη σειρά τους στην επίτευξη ενός καλού αποτελέσματος στην μέτρηση. Όσον αφορά στην διαδικασία μέτρησης, αυτή εξαρτάται από τις καιρικές συνθήκες, την κατάσταση του οδοστρώματος και τον συνδυασμό του οδηγού με το αυτοκίνητο και για τον λόγο αυτό η διαδικασία επαναλαμβάνεται αρκετές φορές μέχρι να συμπίπτουν οι τιμές μέτρησης μεταξύ τους, όπου τελικά προκύπτει ο μέσος όρος.
Στα μικρα το καινουριο jazz εχει 8.7 αλλα μυρωδια δε πηρατε!
Στα μικρομεσαία diesel δε βλέπω πουθενά το civic το οποίο είναι σίγουρα κάτω από 10 sec
Στα μικρά diesel, το 208 που δοκιμάσατε ποιο είναι; Γιατί στον πίνακα λέτε 100 ps και στο κείμενο 120...
Το astra με τα 136 αλογα το εχετε μετρησει εσεις 8,7 στο 0-100