Το Peugeot 208 1,2 PureTech έρχεται αντιμέτωπο με ένα από τα πιο αξιόλογα μικρά αυτοκίνητα της αγοράς, στην τελευταία του μάλιστα γενιά. Ας δούμε τι κάνει απέναντι στο νέο Polo...
H πληρότητα που επιδεικνύει το Peugeot 208 όπως την είδαμε και μέσα από την δοκιμή του, μας έκανε να αναρωτηθούμε αν πάρα τα περισσότερα χρόνια που βρίσκεται στην αγορά (από το 2012, με την ανανεωμένη του έκδοση να λανσάρεται το 2015) μπορεί να σταθεί απέναντι στον ολοκαίνουριο ανταγωνισμό. Η τελευταία προσθήκη αυτής της κατηγορίας είναι το 6ης γενιάς VW Polo, ένα αυτοκίνητο που και σε αυτή του την γενιά θεωρείται από τα κορυφαία της κατηγορίας. Για την σύγκριση επιλέξαμε εκδόσεις με παραπλήσιες τιμές και επίπεδο εξοπλισμού και με δεδομένο πως η Peugeot διαθέτει το 208 μόνο στην έκδοση Allure (πλούσια) με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,2 λίτρων, απέναντί του έρχεται η επίσης πλούσια έκδοση Beats του νέου Polo αλλά με λιγότερη συγκριτικά ισχύ. Οι τιμές τους καθορίζονται στα 15.200 ευρώ για το 208 (με έκπτωση) και στα 15.350 ευρώ για το Polo.
Eμφάνιση: Πιο νεανικό και δυναμικό το 208, συμβατικό αλλά όμορφο το Polo
Η σχεδίαση των δύο αυτοκινήτων κινείται σε εκ διαμέτρου αντίθετα μονοπάτια. Αρχικά η VW επέλεξε να μην αλλάξει πολύ την γραμμή του Polo κάτι που σε συνδυασμό με την σημαντική αύξηση των διαστάσεών του και τις επιρροές από το Golf, οδηγεί σε ένα συγκρατημένο αισθητικό αποτέλεσμα. Το baby Golf ωστόσο διαθέτει δυναμικό προφίλ μέσω των έντονων ακμών του αμαξώματος και παραμένει ελκυστικό και όμορφο συνολικά. Το Peugeot από την άλλη, προβάλλει έναν ιδιαίτερα έντονο δυναμισμό μέσω αρχικά των κόμπακτ διαστάσεών τους (σ.σ. και τα δύο είναι διαθέσιμα σε 5θυρο αμάξωμα αποκλειστικά) και μέσω της σχεδίασης σε κάθε σημείο του.
Εσωτερικό-Χώροι: Πιο όμορφο το 208, πιο ευρύχωρο το Polo
Όπως και στην εξωτερική εμφάνιση, έτσι και στο εσωτερικό ο καθένας από τους δύο κατασκευαστές ακολούθησε την ταυτότητά του. Το 208 έχει πιο ενδιαφέρουσα σχεδίαση με την λογική i-Cockpit να κερδίζει το ενδιαφέρον, ενώ το Polo είναι πιο «σοβαρό», ωστόσο στην έκδοση beats αποκτά τον απαιτούμενο νεανικό χαρακτήρα που του προσδίδουν οι χρωματικές επενδύσεις. Ποιοτικά και τα δύο αυτοκίνητα ικανοποιούν για τα δεδομένα του ανταγωνισμού, με το Polo να υπερτερεί μερικά κλικ σε επίπεδο συναρμολόγησης και φινιρίσματος. Όσον αφορά στους χώρους, 4 επιβάτες θα βολευτούν με άνεση και στα δύο αυτοκίνητα με το εσωτερικό πλάτος του πίσω καθίσματος να είναι ίδιο. Από κει και ύστερα εκείνοι στο Polo έχουν στη διάθεσή τους μεγαλύτερο χώρο για τα πόδια και τα κεφάλια τους, ενώ και ο χώρος αποσκευών του (μεγαλύτερου) Polo υπερτερεί κατά 66 λίτρα.
Πιο ενδιαφέρον οδηγικά το 208, καλή κύλιση το Polo
Οδηγικά το Polo μεταφέρει την εντύπωση ενός μεγαλύτερης κλάσης αυτοκινήτου με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και υψηλότερα επίπεδα άνεσης ακόμα και από του Peugeot το οποίο διακρίνεται στον τομέα. Από την άλλη όμως και επειδή μιλάμε για μικρά αυτοκίνητα που απευθύνονται σε νεανικό κοινό, η σπιρτάδα και η ζωντάνια του 208 δεν συναντώνται εύκολα στην κατηγορία. Το 208 έτσι, έχει πιο ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ και προσφέρει καλύτερη αίσθηση στον οδηγό του, ενώ και στην πράξη έχει πιο σπορτίφ «χρωματισμό» και σε ωθεί σε πιο σβέλτους ρυθμούς, ενώ αντίθετα με το Polo, αποδεικνύεται και πιο ασφαλές σε συνθήκες φρεναρίσματος πανικού με 2,6 μ. λιγότερη απόσταση ακινητοποίησης (36,2 μ. έναντι 39,6 μ. στο Polo).
Κινητήρες-Επιδόσεις: Πιο δυνατός και ικανός ο PureTech του Peugeot 208
Ο κινητήρας των 1,2 λίτρων του Peugeot 208 έχει απόδοση 110 ίππων και αυτό του δίνει ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του Polo που στην ίδια τιμή προσφέρεται με τον 1,0 TSI κινητήρα των 95 ίππων. Η διαφορά αυτή στην απόδοση αντικατοπτρίζεται κυρίως στο πεδίο των επιδόσεων, όπου το 208 είναι ταχύτερο κατά 1 ολόκληρο δλ. πιο γρήγορο στις σημαντικότερες μετρήσεις επιταχύνσεων και ρεπρίζ. Λειτουργικά πάντως ο TSI του Polo είναι λίγο πιο ήσυχος, ενώ και τα δύο αυτοκίνητα εφοδιάζονται με 5τάχυτα κιβώτια και παρουσιάζουν τις ίδιες τιμές κατανάλωσης.
Η άποψή μας
Το μικρό γαλλικό αυτοκίνητο δείχνει να μην φοβάται κανέναν στην κατηγορία, ειδικά στην έκδοση με τους 110 ίππους του. Είναι όμορφο, ποιοτικό, ευρύχωρο και σβέλτο και αν και υστερεί έναντι του κορυφαίου VW Polo σε κάποια σημεία, παίρνει πίσω το «αίμα» του μέσω του πιο ευχάριστου οδηγικού του προφίλ και των καλύτερων επιδόσεών του. Με παραπλήσιες τιμές και εξοπλισμό λοιπόν, το 208 σε αυτή την έκδοση αποτελεί μια πιο ελκυστική πρόταση αγοράς.
Εννοειται το 208 εναντι της ...υδατοσφαιρισης (wtf?). Απογοητευτικο το γκρουπ και σε θεματα ηθους (βλεπε σκανδαλο dieselgate κατα της δημοσιας υγειας) οσο και σε θεματα αξιοπιστιας που πατωνει διαχρονικα και αυτο δειχνει την ελλειψη σεβασμου προς τους πελατες τους. Αποκορυφωμα σημερινο λαμπαδιασμα Polo 4ης γενιας στον Κορυδαλλο ενω περιμενε στο φαναρι!
Αποστολε το PSA Group σιγουρα εχει δρομο μεχρι να φτασει την αξιοπιστια των Ιαπωνων και των Κορεατων αλλα δειχνει την τελευταια 10ετια να προσπαθει προς αυτη την κατευθυνση οταν απο την αλλη το γερμανικο γκρουπ συνεχιζει να βρισκεται σε πολυ χαμηλες θεσεις σε ολες τις ερευνες αξιοπιστιας και στην τελευταια απο πλευρας ηθικης που ειναι και το πιο σημαντικο. Διοτι αν προσπαθεις να ξεγελασεις δημοσιους οργανισμους με παρανομα λογισμικα τοτε ανετα θα κανεις το ιδιο και για τους ιδιωτες πελατες σου!
Παρότι δεν συμπαθώ την κατηγορία διότι με λίγα επιπλέον χρήματα πας για μικρομεσαίο, επιλέγω 208 με κλειστά μάτια. Για όποιον ενδιαφέρεται πραγματικά, έρχεται και νέο βελτιωμένο 208 μέσα στο 2018 το οποίο θα είναι μακράν καλύτερο του Polo
Αν διαβάσει κάποιος το συγκριτικό αναλυτικά, τότε απορεί για το Polo.. Τι βελτιωσαν;οι άλλοι είναι καιρό μαζί μας κ φαίνονται στη σύγκριση σα να είναι πρωτοτυπο!😄
Αποστολε υπαρχει μεγαλη διαφορα απο το κανω κατι εις γνωση μου και απο το γινεται κατι εν αγνοια μου! Η VW βρισκεται στην πρωτη περιπτωση ενω η Toyota στη δευτερη χωρις να εχει κρυψει κατι ποτε. Η Toyota ΑΘΕΛΑ της σκοτωσε 12 ατομα απο ελαττωματικο εξαρτημα αλλα ο αλλος ο πονηρος γερμανος σκοτωνει ΕΙΣ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ με καρκινο εκατομμυρια ανθρωπους ανα τον κοσμο χωρις να μπορει κανενας να του προσαψει αμεσο φταιξιμο! Αυτο σημαινει ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ! H Mitsubishi επαιζε με τις πιεσεις των ελαστικων για να περναει τα τεστ ρυπων και μονο στα αυτοκινητα που προοριζονταν για την εγχωρια αγορα της Ιαπωνιας. Δεν ειναι τοσο σοβαρο οπως της VW καθως μιλαμε για ΜΙΑ μαρκα σε ΜΙΑ χωρα ενω στην περιπτωση των γερμανων μιλαμε για ΟΛΕΣ τις μαρκες του γκρουπ και σε ΟΛΕΣ τις χωρες αλλα πληρωσε κι αυτη και βρισκεται στην κατασταση που βρισκεται προσπαθωντας να ανακαμψει. Το γκρουπ ομως ακομα το χαϊδευουν οταν εχουν πεσει βροχη οι μηνυσεις και απο τους ιδιους τους γερμανους πολιτες!
Ωραια εστω οτι το απεκρυψε. Και παλι ειναι κατι που εγινε ΑΘΕΛΑ της απο ελαττωματικο εξαρτημα! Ο αλλος καθησε ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ και σκαρφιστηκε τροπο να κοροϊδευει οργανισμους και καταναλωτες και να γεμιζει καρκινο τον πλανητη! Συγκρινεται ο καρκινος με ενα ελαττωματικο εξαρτημα; Μιλαμε για κατι παρα πολυ σοβαρο γιατι εχει να κανει με την παγκοσμια υγεια!
Λοιπόν επειδή τυγχάνει να τα έχω και τα δυο ( POLO GTI 2013, & PEUGEOT 208 1.6 diesel 120 HP 2017 ) μπορώ να έχω προσωπική άποψη. Έχουμε και λέμε το δικό μου VW είναι κορυφαίο σε επιδόσεις και ποιότητα, εργονομία, το 208 είναι πιο ασυνήθιστο στην εργονομία του αλλά είναι πολύ πιο άνετο σε χώρους και πιο «πολύ αυτοκινητο » με έναν εκπληκτικό κινητήρα πολιτισμένο και αρκετά οικονομικό. Δεν του λείπει τίποτα.
Στον αφορά τώρα το service η Karenta είναι σαν επίσημος αντιπρόσωπος επιεικώς απαράδεκτη άσε δε που ναι και πανάκριβη σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Α ! Και με υπερβολικό τουπέ......
Εάν η PEUGEOT εβγαζε το 208 GTI σε 5 πόρτες με αυτόματο θα το είχα ήδη αλλάξει με το Polo GTI. Όποτε εν κατακλείδι ψηφίζω ανεπιφύλακτα το γαλλικό αυτοκίνητο.
Φυσικά και ο καρκίνος δεν μπορεί να συγκριθεί με το οτιδήποτε, ας μην φτάσουμε όμως στην υπερβολή ότι μια αυτοκινητοβιομηχανία είναι υπεύθυνη για την ύπαρξη του. ΔΟΛΟΣ από την VW και όπως είπα πρέπει να το πληρώσει. Το ζήτημα των ελαττωματικων εξαρτημάτων το εθιξα επειδή αναφερθηκαμε σε αξιοπιστία.Καθε αυτοκινητοβιομηχανια οφείλει να ελέγχει τι εξαρτήματα βάζει στα αυτοκίνητα της.Ας δούμε πως θα εξελιχθεί και το metal gate... Καλή συνέχεια Λογικε χάρηκα που ανταλλαξαμε απόψεις, ίσως τα πούμε σε κάποιο άλλο άρθρο.
Λογικε όπως έγραψα και πριν το πρόστιμο στην Toyota δόθηκε λόγω του ότι ΑΠΕΚΡΥΨΕ το γεγονός, δεν το λέω εγώ, μπορείς να διαβάσεις την απόφαση. Επίσης να θυμηθούμε και το πρόστιμο 3+ δις το 2016 για τα σκουριασμενα πλαίσια στα pick up στην Αμερική. Δεν είναι τόσο σημαντικό αλλά ας αναλογιστουμε ότι η Lancia για κάτι ανάλογο δεν ξαναπατησε στην Αγγλία. Τα σκάνδαλα είναι πολλά και από πολλούς ας τα κρίνουμε όλα και όχι κατά το δοκουν .
Λογικε πολύ σωστά θέτεις το θέμα της ηθικής ως το πιο σημαντικό, η VW φυσικά πρέπει να πληρώσει για το σκάνδαλο, όπως άλλωστε πλήρωσε για σκανδαλο και ο Ιαπωνικός κολοσσός αξιοπιστίας που τιμωρήθηκε επειδή απεκρυψε το πρόβλημα με τα ελλατωματικα πατάκια και τα κολλημένα γκάζια το οποίο στοίχισε την ζωή σε 12 ανθρώπους. Να μην ξεχάσουμε και την Mitsubishi που χειραγωγουσε και αυτή τους ελέγχους εκπομπής ρύπων από το 2013.
Συγχαρητήρια για το συγκριτικό σας....μια απλή επισήμανση μονο.... και αυτό ισχύει και για άλλες περιπτώσεις ιδίως για όσους σκέφτονται για αγορά αυτοκινήτου....τις επικείμενες αλλαγές μοντέλων.......τι 208 μπορεί σύντομα να ανανεωθει
Για το "σκανδαλο" της ιαπωνικης Kobe Steel εχω αναφερθει εκτενως σε αλλο ποστ. Ουτε αυτο συγκρινεται με το καρκινογονο σουπερ σκανδαλο της VW αφου εδω δεν υπαρχει καν θεμα ασφαλειας μετα απο σχετικες ανακοινωσεις των αυτοκινητοβιομηχανιων. Αν προσπαθεις σε καθε ποστ αναφεροντας καθε φορα και αλλο ενα δηθεν σκανδαλο να δειξεις οτι οι Ιαπωνες δεν ειναι ηθικοι και αξιοπιστοι, προσπαθεις αδικα. Οι Ιαπωνες και οι Κορεατες ηταν, ειναι και θα ειναι μακραν οι πιο αξιοπιστοι και θα κερδιζουν παντα την εμπιστοσυνη του καταναλωτικου κοινου παγκοσμιως σε σχεση με τους Ευρωπαιους και ειδικα τους Γερμανους. Γιατι αν πρεπει οπως λες να προσεχουν ωστε τα εξαρτηματα που χρησιμοποιουν να ειναι αξιοπιστα αυτοι εχουν αναγει σε σπορ την αναξιοπιστια! Οταν οι Ιαπωνες εχουν βγαλει ενα γκαζι ειχαν ελαττωματικο στα 80 χρονια παρουσιας τους, οι Γερμανοι εχουν βγαλει ο,τι μπορεις να φανταστεις εκτος απο το ...σασι! Δεν πιστευω οτι δεν το εχουν με την αξιοπιστια. Απλα δεν θελουν για δικους τους λογους.
Όπως έχω ξαναπεί περσινά ξινά σταφύλια για το dieselgate και την αξιοπιστία η οποία έχει βελτιωθεί κατά πολύ.
Επίσης εννοείται το Polo, γιατί το 208 έχανε σε σύγκριση από την προηγούμενη γενιά του Polo!
Το γαλλικό σε αυτά τα κυβικά εκτός του GTI που είναι μια άλλη περίπτωση, δυστυχώς είναι μια μετριότητα.
Ειδικά στο ταξίδι το Polo αφήνει το Peugeot πολύ πίσω και μια δοκιμή θα σας πείσει.
Σαφώς το τωρινό παντως Polo δεν συγκινεί ιδιαίτερα.
polo με κλειστά τα μάτια. Είναι ο βασιλιάς στην κατηγορία αυτή. Και όποτε θες να το αλλάξεις και να πάρεις το επόμενο το πουλάς αμέσως και με την καλύτερη μεταπωλητική αξία. Αυτό μετράει πολύ.
Εννοειται το 208 εναντι της ...υδατοσφαιρισης (wtf?). Απογοητευτικο το γκρουπ και σε θεματα ηθους (βλεπε σκανδαλο dieselgate κατα της δημοσιας υγειας) οσο και σε θεματα αξιοπιστιας που πατωνει διαχρονικα και αυτο δειχνει την ελλειψη σεβασμου προς τους πελατες τους. Αποκορυφωμα σημερινο λαμπαδιασμα Polo 4ης γενιας στον Κορυδαλλο ενω περιμενε στο φαναρι!
Νέα γενιά και δείχνει ήδη γερασμένο
Το λέει και το όνομά του, Peugeot 208 φορές καλύτερο από το πόλο και πάει για 209
Αποστολε το PSA Group σιγουρα εχει δρομο μεχρι να φτασει την αξιοπιστια των Ιαπωνων και των Κορεατων αλλα δειχνει την τελευταια 10ετια να προσπαθει προς αυτη την κατευθυνση οταν απο την αλλη το γερμανικο γκρουπ συνεχιζει να βρισκεται σε πολυ χαμηλες θεσεις σε ολες τις ερευνες αξιοπιστιας και στην τελευταια απο πλευρας ηθικης που ειναι και το πιο σημαντικο. Διοτι αν προσπαθεις να ξεγελασεις δημοσιους οργανισμους με παρανομα λογισμικα τοτε ανετα θα κανεις το ιδιο και για τους ιδιωτες πελατες σου!
το 208 μακραν το καλυτερο συνολικα!εχω δει και το polo αλλα με 208 ευχαριστιεσαι.....
Παρότι δεν συμπαθώ την κατηγορία διότι με λίγα επιπλέον χρήματα πας για μικρομεσαίο, επιλέγω 208 με κλειστά μάτια. Για όποιον ενδιαφέρεται πραγματικά, έρχεται και νέο βελτιωμένο 208 μέσα στο 2018 το οποίο θα είναι μακράν καλύτερο του Polo
Αν διαβάσει κάποιος το συγκριτικό αναλυτικά, τότε απορεί για το Polo.. Τι βελτιωσαν;οι άλλοι είναι καιρό μαζί μας κ φαίνονται στη σύγκριση σα να είναι πρωτοτυπο!😄
Αποστολε υπαρχει μεγαλη διαφορα απο το κανω κατι εις γνωση μου και απο το γινεται κατι εν αγνοια μου! Η VW βρισκεται στην πρωτη περιπτωση ενω η Toyota στη δευτερη χωρις να εχει κρυψει κατι ποτε. Η Toyota ΑΘΕΛΑ της σκοτωσε 12 ατομα απο ελαττωματικο εξαρτημα αλλα ο αλλος ο πονηρος γερμανος σκοτωνει ΕΙΣ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ με καρκινο εκατομμυρια ανθρωπους ανα τον κοσμο χωρις να μπορει κανενας να του προσαψει αμεσο φταιξιμο! Αυτο σημαινει ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΑ! H Mitsubishi επαιζε με τις πιεσεις των ελαστικων για να περναει τα τεστ ρυπων και μονο στα αυτοκινητα που προοριζονταν για την εγχωρια αγορα της Ιαπωνιας. Δεν ειναι τοσο σοβαρο οπως της VW καθως μιλαμε για ΜΙΑ μαρκα σε ΜΙΑ χωρα ενω στην περιπτωση των γερμανων μιλαμε για ΟΛΕΣ τις μαρκες του γκρουπ και σε ΟΛΕΣ τις χωρες αλλα πληρωσε κι αυτη και βρισκεται στην κατασταση που βρισκεται προσπαθωντας να ανακαμψει. Το γκρουπ ομως ακομα το χαϊδευουν οταν εχουν πεσει βροχη οι μηνυσεις και απο τους ιδιους τους γερμανους πολιτες!
Ωραια εστω οτι το απεκρυψε. Και παλι ειναι κατι που εγινε ΑΘΕΛΑ της απο ελαττωματικο εξαρτημα! Ο αλλος καθησε ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ και σκαρφιστηκε τροπο να κοροϊδευει οργανισμους και καταναλωτες και να γεμιζει καρκινο τον πλανητη! Συγκρινεται ο καρκινος με ενα ελαττωματικο εξαρτημα; Μιλαμε για κατι παρα πολυ σοβαρο γιατι εχει να κανει με την παγκοσμια υγεια!
Και μην ξεχνάμε ότι το ποιο "οικονομικό" polo έχει το χειρότερο φρενάρισμα στα super mini , απαραδεκτο για ευρωπαϊκό αυτοκίνητο και μάλιστα γερμανικό.
Λοιπόν επειδή τυγχάνει να τα έχω και τα δυο ( POLO GTI 2013, & PEUGEOT 208 1.6 diesel 120 HP 2017 ) μπορώ να έχω προσωπική άποψη. Έχουμε και λέμε το δικό μου VW είναι κορυφαίο σε επιδόσεις και ποιότητα, εργονομία, το 208 είναι πιο ασυνήθιστο στην εργονομία του αλλά είναι πολύ πιο άνετο σε χώρους και πιο «πολύ αυτοκινητο » με έναν εκπληκτικό κινητήρα πολιτισμένο και αρκετά οικονομικό. Δεν του λείπει τίποτα. Στον αφορά τώρα το service η Karenta είναι σαν επίσημος αντιπρόσωπος επιεικώς απαράδεκτη άσε δε που ναι και πανάκριβη σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Α ! Και με υπερβολικό τουπέ...... Εάν η PEUGEOT εβγαζε το 208 GTI σε 5 πόρτες με αυτόματο θα το είχα ήδη αλλάξει με το Polo GTI. Όποτε εν κατακλείδι ψηφίζω ανεπιφύλακτα το γαλλικό αυτοκίνητο.
Φυσικά και ο καρκίνος δεν μπορεί να συγκριθεί με το οτιδήποτε, ας μην φτάσουμε όμως στην υπερβολή ότι μια αυτοκινητοβιομηχανία είναι υπεύθυνη για την ύπαρξη του. ΔΟΛΟΣ από την VW και όπως είπα πρέπει να το πληρώσει. Το ζήτημα των ελαττωματικων εξαρτημάτων το εθιξα επειδή αναφερθηκαμε σε αξιοπιστία.Καθε αυτοκινητοβιομηχανια οφείλει να ελέγχει τι εξαρτήματα βάζει στα αυτοκίνητα της.Ας δούμε πως θα εξελιχθεί και το metal gate... Καλή συνέχεια Λογικε χάρηκα που ανταλλαξαμε απόψεις, ίσως τα πούμε σε κάποιο άλλο άρθρο.
Λογικε όπως έγραψα και πριν το πρόστιμο στην Toyota δόθηκε λόγω του ότι ΑΠΕΚΡΥΨΕ το γεγονός, δεν το λέω εγώ, μπορείς να διαβάσεις την απόφαση. Επίσης να θυμηθούμε και το πρόστιμο 3+ δις το 2016 για τα σκουριασμενα πλαίσια στα pick up στην Αμερική. Δεν είναι τόσο σημαντικό αλλά ας αναλογιστουμε ότι η Lancia για κάτι ανάλογο δεν ξαναπατησε στην Αγγλία. Τα σκάνδαλα είναι πολλά και από πολλούς ας τα κρίνουμε όλα και όχι κατά το δοκουν .
Λογικε πολύ σωστά θέτεις το θέμα της ηθικής ως το πιο σημαντικό, η VW φυσικά πρέπει να πληρώσει για το σκάνδαλο, όπως άλλωστε πλήρωσε για σκανδαλο και ο Ιαπωνικός κολοσσός αξιοπιστίας που τιμωρήθηκε επειδή απεκρυψε το πρόβλημα με τα ελλατωματικα πατάκια και τα κολλημένα γκάζια το οποίο στοίχισε την ζωή σε 12 ανθρώπους. Να μην ξεχάσουμε και την Mitsubishi που χειραγωγουσε και αυτή τους ελέγχους εκπομπής ρύπων από το 2013.
Σωστό θα ήταν, η σύγκριση να γίνει με το νέο POLO των 115 ίππων και όχι των 95 ίππων που κάνατε.
Ενώ το PSA group Λογικε φημίζεται διαχρονικά για την αξιοπιστία του... Αναφέρεις γκρουπ και μάλλον ξεχνάς ποιες μάρκες έχει το group VW
Συγχαρητήρια για το συγκριτικό σας....μια απλή επισήμανση μονο.... και αυτό ισχύει και για άλλες περιπτώσεις ιδίως για όσους σκέφτονται για αγορά αυτοκινήτου....τις επικείμενες αλλαγές μοντέλων.......τι 208 μπορεί σύντομα να ανανεωθει
Για το "σκανδαλο" της ιαπωνικης Kobe Steel εχω αναφερθει εκτενως σε αλλο ποστ. Ουτε αυτο συγκρινεται με το καρκινογονο σουπερ σκανδαλο της VW αφου εδω δεν υπαρχει καν θεμα ασφαλειας μετα απο σχετικες ανακοινωσεις των αυτοκινητοβιομηχανιων. Αν προσπαθεις σε καθε ποστ αναφεροντας καθε φορα και αλλο ενα δηθεν σκανδαλο να δειξεις οτι οι Ιαπωνες δεν ειναι ηθικοι και αξιοπιστοι, προσπαθεις αδικα. Οι Ιαπωνες και οι Κορεατες ηταν, ειναι και θα ειναι μακραν οι πιο αξιοπιστοι και θα κερδιζουν παντα την εμπιστοσυνη του καταναλωτικου κοινου παγκοσμιως σε σχεση με τους Ευρωπαιους και ειδικα τους Γερμανους. Γιατι αν πρεπει οπως λες να προσεχουν ωστε τα εξαρτηματα που χρησιμοποιουν να ειναι αξιοπιστα αυτοι εχουν αναγει σε σπορ την αναξιοπιστια! Οταν οι Ιαπωνες εχουν βγαλει ενα γκαζι ειχαν ελαττωματικο στα 80 χρονια παρουσιας τους, οι Γερμανοι εχουν βγαλει ο,τι μπορεις να φανταστεις εκτος απο το ...σασι! Δεν πιστευω οτι δεν το εχουν με την αξιοπιστια. Απλα δεν θελουν για δικους τους λογους.
Όπως έχω ξαναπεί περσινά ξινά σταφύλια για το dieselgate και την αξιοπιστία η οποία έχει βελτιωθεί κατά πολύ. Επίσης εννοείται το Polo, γιατί το 208 έχανε σε σύγκριση από την προηγούμενη γενιά του Polo! Το γαλλικό σε αυτά τα κυβικά εκτός του GTI που είναι μια άλλη περίπτωση, δυστυχώς είναι μια μετριότητα. Ειδικά στο ταξίδι το Polo αφήνει το Peugeot πολύ πίσω και μια δοκιμή θα σας πείσει. Σαφώς το τωρινό παντως Polo δεν συγκινεί ιδιαίτερα.
polo με κλειστά τα μάτια. Είναι ο βασιλιάς στην κατηγορία αυτή. Και όποτε θες να το αλλάξεις και να πάρεις το επόμενο το πουλάς αμέσως και με την καλύτερη μεταπωλητική αξία. Αυτό μετράει πολύ.