Nissan Micra Vs Skoda Fabia Vs Toyota Yaris
150.635 Επισκέψεις στο άρθρο (25/10/2018)
Oι βασικές εκδόσεις των Nissan Micra, Skoda Fabia και Toyota Yaris χρησιμοποιούν 1000άρια μοτέρ χωρίς turbo αποτελώντας προσιτές επιλογές για όποιον δεν νοιάζεται για επιδόσεις, αλλά για οικονομία και την απόκτηση ενός μικρού μοντέλου σε τιμή μίνι!
Χωρίς αμφιβολία τα σύγχρονα downsized turbo μοτέρ είναι οι μικροί ήρωες, που συγκεντρώνουν τα φώτα της δημοσιότητας με το συνδυασμό λίγων κυβικών και υψηλής απόδοσης. Και τα ατμοσφαιρικά 1000άρια; Έσβησαν; Κάθε άλλο! Όχι μόνο ζουν, αλλά και σημειώνουν ικανό αριθμό πωλήσεων αποτελώντας πιο προσιτές λύσεις για τους υποψήφιους αγοραστές σύγχρονων μικρών μοντέλων. Ξέρετε αυτών, που έχουν μεγαλώσει και έχουν φτάσει να αποτελούν τη λύση ακόμη και για μια μικρή οικογένεια…
Συγκρίνουμε τη βασική έκδοση του Τoyota Yaris με το 1.000άρι μοτέρ βενζίνης των 69 ίππων με τα επίσης ατμοσφαιρικά Νissan Micra, με τον 1,0 λτ. κινητήρα 73 ίππων και τη Skoda Fabia με τον 1,0 ΜPI κινητήρα των 75 ίππων.
Σχεδίαση: Δυναμικότερο το Micra, αρέσει πολύ και το Yaris
To αποκλειστικά 5θυρο Nissan Micra έχει το μεγαλύτερο μήκος (3.999 χλστ.) και κερδίζει τις εντυπώσεις χάρη στην δυναμική του σχεδίαση και τις τονισμένες του γραμμές, ενώ οι «κρυμμένες» χειρολαβές των πίσω θυρών, τονίζουν την κουπέ αισθητική της… αιωρούμενης οροφής. Είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο ντιζαϊνάτα μικρά και αυτό «μετράει» στην κατηγορία.
Αρκετό δυναμισμό εκπέμπει και το ιδιαίτερα compact (3.945 χλστ.) Toyota Yaris -αυτό είναι το δεύτερο facelift της 4ης γενιάς του απόλυτου best seller της ελληνικής αγοράς- το οποίο προτάσει ένα ιδιαίτερα νεανικό προφίλ κυρίως χάρη στην πολύ μεγάλη εισαγωγή μπροστά και στο σχήμα «καταμαράν» που σχηματίζεται στη μάσκα του. Από την άλλη έχουμε την Skoda Fabia (3.992 χλστ.) που παραμένει αισθητικά αποδεκτή, αλλά παντελώς άτολμη και άχρωμη χωρίς να έχει να επιδείξει κάτι το ιδιαίτερο σχεδιαστικά μέσω του αποκλειστικά πεντάθυρου αμαξώματος που διατίθεται.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Συγκρίνουμε τη βασική έκδοση του Τoyota Yaris με το 1.000άρι μοτέρ βενζίνης των 69 ίππων με τα επίσης ατμοσφαιρικά Νissan Micra, με τον 1,0 λτ. κινητήρα 73 ίππων και τη Skoda Fabia με τον 1,0 ΜPI κινητήρα των 75 ίππων.
Σχεδίαση: Δυναμικότερο το Micra, αρέσει πολύ και το Yaris
To αποκλειστικά 5θυρο Nissan Micra έχει το μεγαλύτερο μήκος (3.999 χλστ.) και κερδίζει τις εντυπώσεις χάρη στην δυναμική του σχεδίαση και τις τονισμένες του γραμμές, ενώ οι «κρυμμένες» χειρολαβές των πίσω θυρών, τονίζουν την κουπέ αισθητική της… αιωρούμενης οροφής. Είναι χωρίς αμφιβολία ένα από τα πιο ντιζαϊνάτα μικρά και αυτό «μετράει» στην κατηγορία.
Αρκετό δυναμισμό εκπέμπει και το ιδιαίτερα compact (3.945 χλστ.) Toyota Yaris -αυτό είναι το δεύτερο facelift της 4ης γενιάς του απόλυτου best seller της ελληνικής αγοράς- το οποίο προτάσει ένα ιδιαίτερα νεανικό προφίλ κυρίως χάρη στην πολύ μεγάλη εισαγωγή μπροστά και στο σχήμα «καταμαράν» που σχηματίζεται στη μάσκα του. Από την άλλη έχουμε την Skoda Fabia (3.992 χλστ.) που παραμένει αισθητικά αποδεκτή, αλλά παντελώς άτολμη και άχρωμη χωρίς να έχει να επιδείξει κάτι το ιδιαίτερο σχεδιαστικά μέσω του αποκλειστικά πεντάθυρου αμαξώματος που διατίθεται.